U Summit Naziunale di Cyber ​​​​Security principia in Ankara

U Summit Naziunale di Cyber ​​​​Security principia in Ankara

U Summit Naziunale di Cyber ​​​​Security principia in Ankara

U Cluster di Sicurezza Cibernetica Turca urganizeghja u Summit è Fiera Naziunale di Sicurezza Cibernetica in u Cungressu Ankara, in u scopu di a Settimana di a Sicurezza Cibernetica, trà 22-24 Novembre.

Turkey Cyber ​​​​Security Cluster, chì realiza i so prughjetti sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia, a Presidenza di l'Industrie di Difesa è l'Uffiziu di Trasfurmazione Digitale di a Presidenza di a Republica di Turchia, urganizeghja a Settimana di a Cyber ​​​​Security, chì hè tenutu per a seconda volta questu annu, à u Cungressu di Ankara. E strategie di cibersecurità di u nostru paese è a strada di strada seranu determinate in questu avvenimentu, induve i decisori anziani di u statu si riuniscenu per vede l'ecosistema recente da strettu è seguità tecnulugii è capacità di sicurezza cibernetica. L'imprese membri di u Cluster di Cyber ​​​​Security Turcu attualmente esportanu prudutti di cibersicurezza in 169 paesi. Inoltre, per via di a pusizione di leadership tecnologica di Turchia in a regione, hè previstu chì u voluminu di l'esportazione di i prudutti di l'IT è di a cibersecurità aumenterà in un futuru vicinu. U Cluster di Cyber ​​​​Security turcu si trova in Turchia cù 200 prudutti di cibersicurezza, più di 300 servizii è furmazione chì travaglianu cù successu à tutti i strati da a fine à a fine, sviluppati da 400 cumpagnie chì sò membri di u Cluster di Cyber ​​​​Security Turchi.

I premii per a cuntribuzione à l'ecosistema di cibersicurezza domestica truveranu i so vincitori

Millî Siber Güvenlik Zirvesi, 22 Kasım Pazartesi günü saat 10.00’da başlayacak açılış töreninde, T.C. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Savunma Sanayii Başkanı Prof. İsmail Demir, Dijital Dönüşüm Ofisi Başkanı Dr. Ali Taha Koç, Dışişleri Bakan Yardımcısı Yavuz Selim Kıran, Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan, Sanayi ve
Teknoloji Bakan Yardımcısı Mehmet Fatih Kacır tarafından açılış konuşmaları gerçekleştirilecek. Konuşmaların ardından, Yerli Siber Güvenlik Ekosistemine Katkı Ödülleri sahiplerini bulacak. Zirve, fuar açılışının ardından stant ziyaretleriyle devam edecek. Fuar üç gün in tuttu 09.00- 18.00 saatleri arasında halka da açık olacak.

U Cumitatu Naziunale di Cyber ​​​​Security, chì si terrà u primu ghjornu di l'avvenimentu, cuntinueghja cù a storia di successu di Volkan Ertürk, u cumpagnu fundatore di Picus, è i so cumpagni, chì anu ottenutu successu micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mercatu globale. Dopu questu, u Capu di Staff di l'Agenzia di Comunicazioni è Informazioni di l'OTAN, u General Brigadier Göksel Sevindik, darà un discorsu. U summit continuerà cù u pannellu intitulatu Diventà Globale, ma Staying National / Becoming National and Opening up to the Global, moderatu da Yavuz Emir Beyribey, Vice Capu di l'Uffiziu di Trasfurmazione Digitale di a Presidenza di a Republica di Turchia, in quale rapprisentanti di l'industria saranu participà cum'è parlanti, seguitu da u Direttore di a Sicurezza Cibernetica di Havelsan, Mert Özarar, è i participanti nantu à l'Integrazione di a Cyber ​​​​Securità in a Sicurezza Naziunale.

Rapprisintanti di u settore publicu è privatu assisteranu cum'è parlanti

U primu ghjornu di l'avvenimentu finisce cù u pannellu intitulatu Old Game, New Rules, moderatu da Muhammet Sami Ulukavak, Capu di u Dipartimentu di Sistemi di Sicurezza Cibernetica è Informatica di a Presidenza di a Republica di Turchia, è assistitu da rapprisentanti di l'industria cum'è parlanti. U secondu ghjornu di u Cumitatu Naziunale di Cyber ​​​​Security accuminciarà u 23 di nuvembre à 09.30 cù i discorsi di u Vicepresidente di l'Industria di Difesa Mustafa Şeker è cuntinuà cù i discorsi di Zekeriya Coştu, Direttore Generale di Tecnulugia Naziunale di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. .

I pannelli è i discorsi, chì durà tuttu u ghjornu è includenu rapprisentanti di u settore publicu è privatu cum'è parlanti, sò i seguenti:

  • Entrepreneur-Angel Investor Burak Dayıoğlu darà infurmazioni nantu à l'attività imprenditoriale in u campu di a cibersecurità.
  • U pannellu intitulatu Future Trends of Cyber ​​​​Security, chì include rapprisentanti di l'industria, serà moderatu da Salih Talay, Capu di l'Uffiziu di Trasfurmazione Digitale.
  • Dopu, Barış Egemen Özkan, Capu di u Dipartimentu di Sicurezza Cibernetica di u Ministeru di a Difesa Naziunale, darà u so discorsu intitulatu U Locu di l'Attori Cyber ​​​​in u Cuncepimentu di Guerra Hybrid.
  • Sottu a moderazione di Gökhan Evren, Direttore Generale di Comunicazioni di u Ministeru di u Trasportu, u sughjettu di u Futuru di SDN è Tecnulugie Cloud serà discututu cù un gruppu di rapprisintanti di l'accademia è di l'industria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*