A certificazione di u Motore Naziunale TEI TS1400 serà cumpletata prima di u 2023

A certificazione di u Motore Naziunale TEI TS1400 serà cumpletata prima di u 2023
A certificazione di u Motore Naziunale TEI TS1400 serà cumpletata prima di u 2023

Direttore Generale TEI Prof. Dr. Mahmut Faruk Akşit hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di i motori di l'aviazione in corso di TEI in u prugramma Cause and Effect di A Haber. Rispondendu à e dumande di u presentatore Melih Altınok, Akşit hà ancu toccu à e tecniche di cuncepimentu è i prucessi di fabricazione utilizati nantu à i mutori purtati à u studiu.

Facendu dichjarazioni nantu à u mutore TS1400 Turboshaft, u primu mutore di l'elicotteru naziunale di Turchia, Akşit hà dichjaratu chì i prucessi di maturazione è di certificazione di u mutore cuntinueghjanu è hà sottolineatu chì a certificazione hè un prucessu febbrile postu chì u mutore hè un veiculu per trasportà una persona. hà fattu un sforzu.

In quantu à l'usu di TS1400 per l'elicotteru d'attaccu T129 ATAK, ancu s'è u mutore pò esse usatu in u so statu attuale per via di a so classa di putenza (i motori CTS-129 usati in u T800 ATAK ponu pruduce 1375 shp), avarà un effettu limitante. salvu chì alcune caratteristiche cum'è a prutezzione balistica dispunibile in i motori militari sò aghjuntu.

Parlendu di i valori di prestazione di u PD-170 Turbodiesel Aviation Engine, Akşit spiegò chì u mutore pò elevà 1.5-2 tonnellate di aeronavi di classe è elevà aerei di 2-ton à una altitudine di 40000 ft. Hà aghjustatu chì e negoziazioni per u prezzu cuntinueghjanu cù una quantità di paesi per l'esportazione di PD-170. In una entrevista cù TÜGVA Istanbul in ghjennaghju 2021, Mahmut Faruk Akşit hà dettu; Hà dichjaratu chì u Pakistan, a Malasia è i Stati Uniti anu mostratu interessu in u PD-170.

U PD-170, chì hè attualmente utilizatu in TUSAŞ ANKA Unmanned Aerial Vehicle, serà ancu usatu in Bayraktar TB-3 è Akıncı (versione Akıncı-C), chì farà i so primi voli in un futuru vicinu cù diverse cunfigurazioni.

Fornendu infurmazione nantu à u mutore Turbojet TJ-300 in u missile ROKETSAN OMGS (Medium Range Anti-Ship), Akşit hà dettu chì, postu chì u TJ-300 serà un mutore di missile, hè pensatu per esse u più prezzu è cù menu pezzi pussibule. Hà dichjaratu chì per l'ultima situazione in u prugettu, sò in discussioni cù ROKETSAN nantu à u prezzu. Hà aghjustatu chì ancu chì u mutore hè statu sviluppatu per un prughjettu ROKETSAN, puderia ancu esse usatu da TUBITAK SAGE.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*