L'NBA aumenta e restrizioni à i vaccini!

nba coronavirus
nba coronavirus

Una nova situazione hè in discussione in a Liga Americana di Basketball. Nuove misure sò state pigliate da a NBA per quelli chì ùn preferiscenu micca riceve e vaccinazioni necessarie per via di a malatia coronavirus. Questu significa e restrizioni chì i ghjucatori micca vaccinati sperimentanu. Mentre i cumenti di i ghjucatori ùn sò ancu stati ricevuti di fronte à una tale situazione, a NBA spiega ancu queste restrizioni in dettaglio.

Sicondu e dichjarazioni fatte, a NBA restringe cumplettamente a vita di tutti i so ghjucatori chì ùn sò micca vaccinati. Si pò ancu vede chì ci sò certe restrizioni à sti libertà. Ancu s'è a vaccinazione hè attualmente cunsiderata una scelta, ci sò certe regule per quelli chì ùn sò micca vaccinati. E regule significanu ancu chì i ghjucatori anu da campà una vita limitata da u principiu à a fine.

NBA hè à l'agenda cù e so restrizioni à quelli chì ùn sò micca vaccinati!

In più di i ghjucatori di l'NBA chì ùn volenu micca vaccinati in u mumentu è dichjaranu chì ùn saranu micca vaccinati, certe regule si seguitanu ancu. Per dà un esempiu di questi, prima di tuttu, i ghjucatori sò dumandati à esse pruvatu constantemente. Inoltre, i ghjucatori di basket senza vaccinazione sò tenuti à esse testati ogni ghjornu prima di entre in lighe è assai di più. Questu significa una situazione assai fastidiosa. betcom

Ùn ci hè micca solu teste, ma i ghjucatori sò ancu quasi micca permessi di interagisce cù quelli chì sò stati vaccinati. Ùn sò micca permessi di tuccà i so lockers, stà più di una certa distanza, o esse inseme in spazii chjusi. Hè per quessa chì si parla chì i ghjucadori di basket duveranu stà in e so case è in l'alberghi eccettu per e situazioni ubligatorie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*