Sohbet Educazione cù Intelligenza Artificiale da Roboti à Realtà Virtuale

Sohbet Educazione cù Intelligenza Artificiale da Roboti à Realtà Virtuale

Sohbet Educazione cù Intelligenza Artificiale da Roboti à Realtà Virtuale

prof. Dr. Emin Erkan Korkmaz, in l'educazione sohbet Dichjarà chì l'apprendimentu cù i robots è a realtà aumentata ùn hè micca un sognu, "Ora, l'usu di sistemi in educazione chì sò persunalizati per ogni studiente, chì ponu seguità i tendenzi di quellu studiente, i prublemi di successu è senza successu, è ottimisà u prucessu per assicurà chì u studiente ampara in u modu più efficaci, si trova davanti à noi cum'è una pussibilità impurtante per u futuru ", disse.

Università Yeditepe Dipartimentu di Ingegneria Informatica membru di a facultà Prof. Dr. Emin Erkan Korkmaz hà valutatu a riflessione di l'intelligenza artificiale nantu à l'educazione. Ricordendu chì un rapidu prugressu hè statu fattu in a ricerca di l'intelligenza artificiale in l'ultimi anni, u Prof. Dr. Korkmaz hà ricurdatu chì l'applicazioni assai riesciute sò state sviluppate in diversi campi cum'è a medicina, a farmacia è a finanza è ancu l'ingegneria utilizendu metudi è tecnulugia di intelligenza artificiale. Dichjarà chì sti tecnulugia è applicazioni sò diventate una parte impurtante di a nostra vita di ogni ghjornu, u Prof. Dr. Korkmaz hà enfatizatu chì l'impurtanza di e tecnulugia di intelligenza artificiale in u campu di l'educazione aumenterà ancu di più.

"Pò esse usatu in dui modi"

Esprimendu chì e tecnulugia di l'intelligenza artificiale ponu esse usate in dui modi diffirenti in u campu di l'educazione, Korkmaz hà dettu: "Prima di tuttu, hè pussibule aduprà l'intelligenza artificiale cum'è un elementu ausiliariu per aumentà a qualità di l'educazione. Ancu avà, ci sò software chì facenu funzioni cum'è identificazione di casi cum'è ingannà è plagiu, esami di qualificazione, è ancu sistemi chì furnisce feedback è suggerimenti à i studienti in i so prucessi di apprendimentu.

Capacità di Trattamentu di a Lingua Naturale Aumentate

prof. Dr. Emin Erkan Korkmaz hà dichjaratu chì unu di i prublemi più impurtanti in u campu di l'intelligenza artificiale hè a trasfurmazioni di a lingua naturale è hà cuntinuatu i so parolle cusì:

"In cunfurmità cù i sviluppi in l'ultimi anni, a capacità di l'urdinatori per capisce è aduprà a lingua naturale hè aumentata considerablemente. Dunque, serà capace di realizà a furmazione direttamente. sohbet L'emergenza di robots / software ùn hè più un sognu. Cù u sviluppu di sta tecnulugia, hè una pussibilità impurtante per u futuru di utilizà sistemi chì sò persunalizati per ogni studiente, chì ponu seguità a tendenza di quellu studiente, i prublemi di successu è senza successu, è ottimisà u prucessu per assicurà chì u studiente ampara in u modu più efficace. In casu chì sti sistemi si sparghjenu, i educatori umani seranu sempre bisognu. Ma forse u rolu di questi educatori si farà avà in u quadru di a cunsulenza è a cuurdinazione.

A realtà aumentata in l'apprendimentu di lingue straniere

Dichjarà chì micca solu e tecnulugia di intelligenza artificiale, ma ancu tecnulugia cum'è a realtà virtuale o a realtà aumentata cuntribuiscenu à u prucessu di educazione, Korkmaz hà dettu: "Per esempiu, un studiente di lingua straniera pò avè diverse conversazioni cù diverse persone in un ambiente virtuale, ordine cibo. in un ristorante virtuale o serà pussibule di fà in una scena di shopping virtuale ".

Macchina chì pò aduprà Macchine

prof. Dr. Emin Erkan Korkmaz hà ricurdatu chì se l'intelligenza artificiale pruvucarà u disoccupazione hè trà i temi chì sò assai curiosi, è hà dichjaratu chì hè assai difficiuli di ghjunghje à un ghjudiziu definitu annantu à questu tema.

Apuntendu chì l'umanità hà pruduciutu assai machini, dispusitivi è tecnulugii diffirenti finu à questu ghjornu, Korkmaz hà ancu enfatizatu chì i prucessi cum'è a mecanizazione è a fabbricazione anu sempre creatu a paura di perde u so travagliu in a storia. "Tuttavia, in u prucessu storicu, novi spazii di cummerciale, novi settori sò emersi cù a mecanizazione è hè statu pussibule di impiegà persone in diversi campi", disse u Prof. Dr. Korkmaz cuntinuò e so parolle cusì:

"In listessu modu, hè una visione cumuna chì e tecnulugia di intelligenza artificiale creanu diversi impieghi. Tuttavia, ci hè un puntu per esse nutatu quì. Per ogni macchina prodotta in u passatu, ci era bisognu di almenu e persone chì anu utilizatu o riparà quella macchina. Per esempiu, quandu u telefuninu hè statu pruduttu, una professione cum'è l'operatore di u telefuninu emerge o ci era bisognu di i cunduttori per guidà e vitture prodotte. Hè ancu pussibule di definisce l'intelligenza artificiale cum'è "macchina chì pò aduprà macchine". Questu hè u primu casu in a storia. Per questu mutivu, serà una situazione chì ùn avemu micca scontru prima è chì hà u putenziale di creà disoccupazione di massa, per i sistemi di intelligenza artificiale per esse capace di realizà compiti cum'è chauffeur, operatore, guardia di sicurezza è travaglii simili in piena automatizazione utilizendu. altre machini. Ci hè bisognu di più riflissioni è discussioni annantu à questu tema ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*