A Sicurezza di a Frontiera hè affidata à e Cameras ASELSAN

A Sicurezza di a Frontiera hè affidata à e Cameras ASELSAN

A Sicurezza di a Frontiera hè affidata à e Cameras ASELSAN

100 Sistemi di Sensori Elettro-Ottici Dragoneye furniti da ASELSAN in u scopu di u Cuntrattu di Fornitura per Aumentà a Capacità di Surveglianza di e Fruntiere à a Frontera Sud-Est sò stati consegnati cù una cerimonia. I sistemi seranu utilizati da e unità di cunfini in e pruvince di Hatay, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa, Mardin è Şırnak.

100 Sistemi di Sensori Elettro-Ottici Dragoneye furniti da ASELSAN sò stati messi in usu da u Comandamentu di e Forze Terrestri per prevene i movimenti di migranti irregulari à a fruntiera sud-est di Turchia. Una cerimonia hè stata tenuta in u campus di Akyurt di a cumpagnia per e spedizioni in u scopu di u Cuntrattu di Fornitura per Aumentà a Capacità di Surveglianza di e Fruntiere à u Confini Sud-Est, realizatu cù a cuntribuzione di l'Unione Europea.

ASELSAN Presidente di u Cunsigliu è Direttore Generale Prof. Dr. In u so discorsu à a ceremonia, Haluk Görgün hà dettu chì ASELSAN, chì hè statu stabilitu per pruduce sistemi di radiu, hè diventatu una basa di tecnulugia chì pò esse exportatu in 46 paesi cù prudutti elettronichi avanzati in 73 anni.

Apuntendu chì a cumpagnia hà pruduciutu suluzioni domestiche è naziunali à i prublemi difficiuli da u ghjornu chì hè stata fundata, Görgün hà dichjaratu chì questi sò offerti à l'usu di i paesi amici è alleati è ancu di Turchia.

Mencionendu chì u sistema Dragoneye hè unu di i prudutti in a larga gamma di prudutti elettro-ottici di ASELSAN, Görgün hà dichjaratu chì offre una seria di suluzioni chì operanu in cundizioni è piattaforme assai diverse à l'utilizatori.

Dichjarà chì anu furnitu più di 700 sistemi Dragoneye in u paese è à l'esteru finu à a data, Görgün hà nutatu chì i prudutti consegnati à a ceremonia seranu utilizati da e Forze Terrestri in e truppe di fruntiera.

Un totale di 284 camere seranu furnite

Unità Centrale di Finanze è Cuntratti, Vice Capu Barbaros Murat Köse, hà dettu chì u prugettu hè statu sustinutu in u scopu di l'accordu di finanziamentu 2016 firmatu cù a Cummissione Europea. Nutendu chì un cuntrattu di 28 milioni d'euros hè statu firmatu per u prughjettu, di quale a Direzzione Generale di l'Amministrazione Pruvinciale è u Comandamentu di e Forze Terrestri sò i beneficiari, Köse hà dichjaratu chì in questu scopu, 284 camere termiche seranu consegnate à l'unità di fruntiera nantu à u fruntiera siriana.

Köse hà dichjaratu chì in un altru prughjettu cun un budgetu di circa 2019 milioni d'euros, firmatu in 109 è realizatu cù ASELSAN, l'attività d'acquistu è di custruzzione di torre di guardia di cunfini cuntinueghjanu à 352 punti nantu à e fruntiere orientali è occidentali, è i travaglii sò stati finiti per una larga misura. Köse hà dichjaratu chì questi prughjetti anu cuntribuitu significativu à u prucessu di adesione di Turchia à l'Unione Europea.

Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, l'Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut hà ringraziatu a Turchia per avè accettatu i Siriani. Spieghjendu chì sustenenu i paesi chì accettanu i rifuggiati siriani, Meyer-Landrut hà dichjaratu chì ùn ci sarà micca prublemi, sempre chì u prucessu hè realizatu in u quadru di "immigrazione legale-regula".

Mehmet Ersoy, Vice Ministru di l'Interior, hà enfatizatu chì Turchia agisce cù a rispunsabilità di l'umanità in i prublemi riguardanti a migrazione chì surghjenu per inestabilità. Spiegà chì l'unità di cunfini sò supportati cù sistemi fisichi è tecnologichi per a prutezzione di e fruntiere, Ersoy hà dettu: "I nostri unità di sicurezza interna è e forze armate facenu ogni sforzu cù a so cunniscenza, sperienza, tecnulugia, capacità è sperienza in questu sensu". utilizatu l'espressioni.

L'ochju "sharp" di ASELSAN

In u scopu di u prugettu, di u quale u Ministeru di l'Interior è u Cumandante di e Forze Terrestri hè u benefiziu, un Contrattu di Acquistu per Aumentà a Capacità di Surveglianza di a Fruntiera à a Fruntiera Sud-Est hè statu firmatu trà ASELSAN, chì hà vintu l'offerta internaziunale, è a Finanza Centrale. è Unità di Cuntratti di u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze, u 12 ottobre 2020.

U 85 per centu di u budgetu di u cuntrattu hè statu finanziatu da l'Unione Europea è u 15 per centu restante da u budgetu naziunale. Un gran numaru di Sistemi di Sensori Elettro-Ottici Dragoneye serà furnitu in u scopu di u cuntrattu coordinatu da u Ministeru di l'Interior Direzzione Generale di Amministrazione Pruvinciale. Land Forces Command serà l'utilizatori finali di i sistemi. Sistemi furniti; Serà utilizatu da unità di cunfini in e pruvince di Hatay, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa, Mardin è Şırnak.

Sistema di sensori elettro-otticu Dragoneye; Offre opportunità di ricunniscenza è surviglianza ghjornu è notte è in cundizioni climatichi avversi, è agisce cum'è un sistema di sensori elettro-otticu mudernu è integratu chì hè resistente à e cundizioni militari.

U sistema permette a rilevazione à longa distanza di i miri in missioni di ricognizione è di sorveglianza, grazia à a camera di visione termale è di culore di ghjornu chì cuntene sensori d'alta capacità è algoritmi di trasfurmazioni di l'imaghjini. Inoltre, l'infurmazione di coordenate di i miri detecati hè presentata à l'utilizatore cù alta precisione, grazia à u metru di distanza laser, puntatore di mira laser, GPS è bussola magnetica digitale integrata in u sistema. U sistema pò detectà i mira in movimentu da lunghe distanze, dà un avvisu audible, è traccia i target quandu hè dumandatu, grazia à l'unità di cuntrollu di l'operatore è a unità di guida motorizzata, chì hè custituita da un computer touch-screen è un bracciu di cuntrollu multifunzionale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*