Supportu Ferroviario da TCDD à Zimbabwe

Supportu Ferroviario da TCDD à Zimbabwe
Supportu Ferroviario da TCDD à Zimbabwe

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà firmatu una nova furmazione cù Zimbabwe National Railways (NRZ) cù a so cooperazione si move in u cuntinente africanu in l'ultimi anni. Cù u memorandum d'intesa firmatu, TCDD trasfirerà a so cunniscenza è a so sperienza à u paese africanu.

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, TCDD, chì hà fattu un avanzu in u trasportu ferroviariu nantu à a piattaforma internaziunale, cuntinueghja à trasfiriri a so cunniscenza è a so sperienza à u cuntinente africanu. Incontru cù NRZ, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà firmatu u memorandum d'intesa chì inizierà a cooperazione trà i dui paesi.

Dichjarà chì attribuisce impurtanza à a cooperazione cù e cumpagnie ferroviarie in u cuntinente africanu, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu: "Cum'è una istituzione cù una storia arradicata di 165 anni, saremu felici di trasmette a nostra cunniscenza è sperienza in ferrovie à u cuntinente africanu. Cù u memorandum d'intesa firmatu cù NRZ, simu pronti à furnisce ogni tipu di sustegnu è cooperazione in u campu di a ferrovia ".

In seguitu, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà trasmessu infurmazioni nantu à i prughjetti attuali è previsti di TCDD à i rapprisentanti NRZ.

Esprimendu u so rispettu è amore à u presidente Recep Tayyip Erdoğan, l'ambasciadore di Zimbabwe Alfred Mutiwazuka hà dettu: "À l'invitu di u presidente Erdoğan, u presidente di u Zimbabwe farà una visita ufficiale in Turchia. Vogliu ringrazià Zimbabwe National Railways per u so sustegnu prima di a visita citata. A visione disegnata da u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu à a fiera ci hà fattu assai felici. Hè assai preziosu per noi di prufittà di a cunniscenza è l'esperienza di TCDD.

U presidente di u Cunsigliu di NRZ Martin Tafara Dinha, chì hà dichjaratu ch'ellu duverebbe prumove a cooperazione trà e duie istituzioni, hà cuntinuatu u so discorsu cusì; "U presidente di Zimbabwe attribuisce impurtanza à a mudernizazione di e ferrovie è a NRZ hè pronta per u cambiamentu. Andemu più in là cù l'aiutu di TCDD. Valoremu assai TCDD è cura di a nostra cooperazione. A vuluntà di u nostru Ambasciatore di sviluppà a mo cuuperazione ecunomica principia cù e ferrovie. Benefighjeremu da l'esperienza è a cunniscenza di TCDD ".

Durante a riunione, l'ambasciadore di Zimbabwe in Turchia Hakan Kıvanç hè statu surprisatu è hà assistitu à a riunione fendu una videochjama. Kıvanç, chì hà seguitu a cerimonia di firma in diretta, l'hà ringraziatu dicendu chì simu assai soddisfatti di a creazione di un ponte trà i dui paesi, è purteremu sti travaglii più in là.

À a riunione tenuta in TÜYAP Fiera è Centru di Cungressu; U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, u presidente di u Cunsigliu di NRZ Martin Tafara Dinha, l'ambasciadore di Zimbabwe Turchia Alfred Mutiwazuka, u sottusegretariu di l'ambasciata di Zimbabwe Charles Scott è e delegazioni pertinenti di i dui paesi anu participatu.

I rapprisentanti di e Ferrovie Naziunali di Zimbabwe cuntinueghjanu i so cuntatti cù a Turchia è visitanu a Direzzione Regionale di Marmaray è TÜRASAŞ Sakarya per uttene infurmazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*