Protokollu firmatu per a Restaurazione di a Chjesa Storica di San Eustaziu

Protokollu firmatu per a Restaurazione di a Chjesa Storica di San Eustaziu
Protokollu firmatu per a Restaurazione di a Chjesa Storica di San Eustaziu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç è u sindaco di İncesu, Mustafa İlmek, anu firmatu un protocolu per a risturazione di a storica Chiesa di San Eusthatios in u distrittu in u scopu di l'opere di u Museu di a cità di İncesu.

Un protokollu di cooperazione hè statu firmatu trà a municipalità metropolitana di Kayseri è a municipalità di İncesu per a risturazione è u funziunamentu di a chjesa, chì hè registrata cum'è una pruprietà culturale immubiliare chì deve esse prutetta è posseduta da a municipalità di İncesu, in u distrittu Yenicamii di u distrittu İncesu in a metropoli metropolitana. Presidenza municipale.

Parlendu à a cerimonia di u protocolu di firma, u presidente Büyükkılıç hà dettu: "U nostru stimatu presidente cuntinueghja à travaglià in armunia cum'è sempre, cun una intelligenza di serve u so distrittu, a cità è a ghjente, sapendu chì cum'è una forma di cultu. Cù a so cultura armoniosa, i servizii à u nostru İncesu creanu belli opere, İncesu quasi si sviluppa è diventa più bella ", disse.

Parlendu di i sviluppi industriali in İncesu, Büyükkılıç hà dettu: "Hè ghjustu accantu à a nostra cità, a nostra industria organizata, ci hè una regione ricercata è in via di sviluppu oghje, hè ghjustu accantu à e nostre Ferrovie Statali, è e macchine utensili, cunnisciute cum'è Taksan, di u tardu maestru Erbakan in u passatu, sò raggruppati intornu à l'industria.Hè u nostru duvere di dà u più grande sustegnu à Incesu, chì hè u nostru sine qua non cù u so uva è, più impurtante, umili persone di core, è ancu belli sviluppi industriali cum'è tali.

MUSEU CITTÀ IN İNCESU

Dichjarà chì riparà a chjesa, chì hè un caravanserai chì appartene à u periodu Kara Mustafa Pasha, chì cuntene ancu texturizati storichi è esempi di architettura civile, chì hè una struttura registrata in u cuntestu di l'opere religiose in u distrittu è a so pruprietà appartene à A municipalità di İncesu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Per rinviviscia u munimentu storicu, per rinvià a vita, Facemu un sforzu per fà di İncesu un museu in u cuntestu di u Museu di a Cità, è per portà tutti i valori di u nostru distrettu quì. Firmemu u nostru protokollu, cuminciamu u travagliu di risturazione. Ch'ella sia bè per a nostra cità è u nostru distrittu ".

"INCESU, PROGRESS PASSU À PASSU"

Büyükkılıç hà enfatizatu chì İncesu, chì serà frequentatu da a ghjente, hè ancu a porta di Cappadocia è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ürgüp hè un distrittu bellu è affascinante ghjustu accantu à u nostru distrittu, chì avia associazioni storichi è amministrativi in ​​u passatu. Quì dinò, u mosaicu chì appartene à u primu periodu Bizantinu hè statu mintuatu. A storia serà riscritta cù stu travagliu realizatu da a municipalità metropolitana di Kayseri, cù a cooperazione di a nostra municipalità metropolitana di Kayseri, a nostra municipalità di Incesu è a nostra direzione di a cultura, cù a cunniscenza è a supervisione di l'Uffiziu di u nostru guvernatore, cù a decisione chì avemu pigliatu da a nostra municipalità da perseguite sta materia. U travagliu nantu à i mosaici, chì darà un grande guadagnu à a nostra regione, hè ghjuntu in prima. I dati ottenuti da i studii fatti finu à avà ci anu ancu fattu surrisu. Hopefully, avemu vistu chì a regione, è ancu Turchia, hè diventatu u centru di l'opere di mosaicu impurtanti in una manera, chì ci hà fattu felici è piacè. Comu sapete, ci hè una operazione d'acqua calda nantu à u ponte di u Bosforu, ci hè un serviziu d'acqua calda. Ci hè una operazione d'acqua calda chì vene da a regione opposta à a nostra industria organizata cunnisciuta cum'è Subaşı. L'Incesu avanza passu à passu versu u locu ch'ellu si merita cù i so bè agriculi, industriali, storichi è culturali. Trasformendu questu in una destinazione, ogni turista o visitatore si scontra cù l'uva gastronomica chì appartene à a regione spiciale, è scontru cù a storia, si crea un ambiente chì mette in luce a storia. Comu sapete, Sheikh Saban hè un amicu di Allah, è Turhasan hè ancu un amicu di Allah. In altri palori, si parla di una di e parti più impurtanti di a storia è di a cità, cum'è i Seljuk, l'Uttumanu è u Bizantinu, chì ospitu diverse civilisazioni. Parlemu d'una cità carina chì serà parlata è amata quant'è no parlemu. Travagliemu in cullaburazione per trasfurmà lu in un locu megliu equipatu è più frequentatu per e persone ".

"SURGIRÀ UN CUTE CIVILE DISTRICT"

Ricordendu chì anu ancu rializatu a facciata in İncesu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu ancu miglioratu a facciata per chì i nostri cummercianti servenu in un ambiente più bellu fisicu è per fà sorrisu. U nostru prughjettu nantu à l'arrangementu di a piazza hè prontu. Avemu da implementà. Una cità carina è chirpy emergerà. Cù a Scola Prufessionale quì, hè diventata una parte di l'istruzione superiore è hè diventata un locu preferitu per via di a so vicinanza à a nostra cità. Hè ancu impurtante per noi. Ùn ci hè micca prublema di dormitori. Si sviluppa è diventa megliu in ogni aspettu. Oghje, faremu travaglii di risturazione cù un protokollu chì faremu nantu à sta chjesa arregistrata, u locu chì appartene à a nostra cumuna, è ci metteremu una funzione, cum'è sapemu, una funzione chì hè u museu di u nostru distrittu serà. carica, un studiu culturale serà realizatu ", disse.

"TURISMU" GRAZIE À U PRESIDENTE BÜYÜKKILIÇ

U sindaco di Incesu, Mustafa İlmek, hà ringraziatu u sindaco Büyükkılıç per u so sustegnu in u so discorsu in a ceremonia di firma è hà dettu: "Semu quì per fà u nostru protokollu cù a nostra municipalità metropolitana per a risturazione di a nostra chjesa di San Eusthatios in İncesu. Ùn ci hè micca solu a risturazione di a chjesa, ma a risturazione di un edifiziu chì face parte di a destinazione storica è turistica in İncesu. Tutti i passi sò stati fatti da a nostra municipalità metropolitana per portà i mosaici chì sò cuminciati in Örenşehir, chì aspettanu di vene à a luce dapoi anni, è a risturazione di a nostra chjesa, chì hè a seconda fase di questu, hè realizatu da u nostru Metropolitanu. Municipalità è u nostru presidente di Memduh. Grazie à a nostra Municipalità Metropolitana, ci anu sustinutu in questu sensu. Hà cuntribuitu assai à a furmazione di sta destinazione turistica in İncesu. Ti ringraziemu, grazie, ch'ella esista ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*