Una materia di campu, una materia di cucina

Una materia di campu, una materia di cucina

Una materia di campu, una materia di cucina

A più grande fiera di u settore di l'agricultura in serra (serra) in u mondu, Growtech 20th International Greenhouse, Tecnulugii agriculi è Fiera di l'equipaggiu d'allevamentu per a quarta volta questu annu. Sohbethè stata urganizata. Cù u tìtulu di "U cambiamentu climaticu globale è u futuru di l'agricultura", Growtech Tarım SohbetÀ u futuru, u presidente di SERKONDER Halil Kozan, u presidente di BASUSAD Rahmi Çakarız, a Facultà di l'Agricultura di l'Università di Selçuk Lecturer Prof. Dr. Süleyman Soylu hà assistitu cum'è parlante. In a sessione moderata da İrfan Donat, hè statu enfatizatu chì, per chì Turchia ùn hà micca sperienze a carenza d'acqua in un futuru vicinu, hè necessariu abbandunà urgentemente i metudi di irrigazione salvatica è integrà i pruduttori in i sviluppi tecnologichi.

Organizatu sottu u tìtulu di "Cambiamentu climaticu globale è u futuru di l'agricultura" in u scopu di Growtech 25th International Greenhouse, Tecnulugia agricula è Fiera di l'equipaggiu di l'allevamentu, à quale anu participatu 510 cumpagnie di 20 paesi. Sohbeta riunione hà attiratu un grande interessu. Riunendu i prufessiunali agriculi di u mondu sottu u listessu tettu in Antalya, Growtech hà furnitu un intensu ambiente cummerciale offrendu novi opportunità di cuuperazione à i so espositori è visitatori, è ancu ospitu avvenimenti chì includenu suluzioni à cumu l'industria cummattiri u cambiamentu climaticu, chì hè di grande. impurtanza per a prutezzione di u nostru mondu. Nutendu chì l'interessu manifestatu in a Fiera Growtech, chì hè accaduta dopu à Covid-19, hè assai impurtante è piacevule, Growtech Tarım SohbetU moderatore İrfan Donat, chì hà iniziatu a Sessione Avanzata, hà ricurdatu chì hè necessariu di principià da u fattu chì "u prublema di u campu hè u prublema di a cucina" è hà sottolineatu ciò chì deve esse fattu per l'Agricultura Turca in un futuru vicinu è ciò chì deve esse i piani d'azzione d'urgenza.

"A produzzione in serra resistente à u clima hà cuminciatu cù e tecnulugia novi"

U primu à parlà in a sessione; Halil Kozan, Presidente di l'Associazione di Produttori è Esportatori di Custruzzione, Equipaghjamentu è Equipamentu di Serra (SERKONDER); Spiegò chì l'industria hà cuminciatu à pruduce serre durable cù e tecnulugia novi contr'à i danni causati à i serre da fatturi esterni cum'è tornado, inundazioni, timpeste è incendi per u cambiamentu climaticu. Dichjarà chì u cambiamentu climaticu è a pandemia mostranu a necessità di una produzzione efficiente in l'alimentariu, Kozan hà dettu: "A pupulazione mundiale cresce ghjornu per ghjornu. Per quessa, u prublema di i terreni di pruduzzione è di a produtividade guadagna ogni ghjornu di più in più impurtanza. In un tempu quandu avemu avutu l'effetti negativi di u cambiamentu climaticu glubale, u cultivo in serra hè u putere potenziale più impurtante di u nostru paese. E pruduzzione fatta grazia à e serre muderne anu u valore di "fabbrica aperta à terra". Cum'è industria, simu in competizione cù l'Europa in a creazione di serre è simu in una pusizioni cumpetitiva. In particulare in l'ultimi 15 anni, a nostra industria hà fattu un grande prugressu. Avemu cumpagnie cù assai bona automatizazione è sperienza R&D. Growtech Fair hè assai impurtante per noi per spressione megliu è per dimustrà quantu simu cumpetitivi in ​​termini di prezzu è di qualità ".

"I nostri risorse geotermali sò u nostru putere significativu"

U presidente di SERKONDER Halil Kozan, chì hà dettu chì l'aria condizionata di serre muderne hè fatta da l'automatizazione è a produtividade hè aumentata perchè hè tenuta sottu un cuntrollu constantu, hà enfatizatu chì e risorse geotermali in u nostru paese sò di grande impurtanza per l'aumentu è u sviluppu di i moderni. serre, in particulare in e regioni friddi, è hà ancu dichjaratu chì l'investimenti in questa zona duveranu aumentà. Dichjarà chì l'aumentu di l'investimenti in serra hà una impurtanza strategica per l'ecunumia è u futuru di u paese, Kozan hà ancu dichjaratu chì l'investitori deve esse sustinutu è hà fattu un appellu impurtante in u so discorsu: "Hè assai currettu per fà investimenti in serra in e regioni friddi per questu. esse fattibile. Perchè in e regioni friddi, 60 kilogrammi di pruduttu per metru quadru hè pigliatu, è in e regioni calde, a mità di stu pruduttu hè pigliatu. U costu più grande di l'investimenti in serra in e regioni friddi hè e spese di riscaldamentu. À questu puntu, a geotermia hè una fonte d'energia economica. Cuntrariu di a credenza populari, u nostru paese hè un paese assai più riccu. Avemu sti risorse in una larga geografia. Questu aumentu ci farà più cumpetitivi in ​​u mondu in un futuru vicinu. Ma per invistisce in serre, i supporti sò ancu necessarii per equipà u nostru paese cù serre più muderni. Oghje, u più grande ostaculu davanti à l'investimentu hè u finanziamentu.Grazie à i prestiti di u nostru Ziraat Bank, avemu fattu un grande prugressu in investimenti. In ogni casu, u limitu superiore di 25 milioni di supportu hè insufficiente, soprattuttu per via di e recenti fluttuazioni di i tassi di scambiu. Hè a nostra più grande dumanda da i nostri decisori cum'è associazione per duppià questu è riurganizà u 18 per centu di i pagamenti di l'IVA.

"Avemu da prutege ogni goccia di a nostra acqua dicendu chì hè ghjunta cusì, ùn andarà micca cusì"

Enfatizendu chì a Turchia ùn hè micca ricca in acqua, ma in a strada di diventà povera d'acqua, Growtech Tarım Sohbetİrfan Donat, moderatore di sessione di leri, hà dichjaratu chì l'impattu di u cambiamentu climaticu glubale è u riscaldamentu glubale nantu à l'agricultura aumenta ogni ghjornu. L'Associazione Baçlı Irrigazione Industriali (BASUSAD) Rahmi Çakarız hà enfatizatu chì u cambiamentu climaticu è u riscaldamentu glubale sò una seria minaccia, è hà dichjaratu chì e temperature aumenteranu di 2050 gradi in 2, è chì u nostru putenziale di l'acqua deve esse valutatu assai bè. Rahmi Çakarız, presidente di BASUSAD; "In u 2050, a necessità di manghjà diventerà assai più impurtante. Per ottene più efficienza da a nostra fruntiera terrestre, duvemu seguità una manera curretta è raziunale à u puntu di irrigazione. In particulare da u 2022, avemu da passà urgentemente à u metudu di irrigazione intelligente. Avemu da prutege ogni goccia di a nostra acqua dicendu chì hè ghjunta è andata cusì ", disse.

"Cù a listessa acqua, pudemu guadagnà 2 miliardi di metri cubi d'acqua è irrigà i nostri 4 milioni di ettari di terra"

Çakarız hà dichjaratu chì u 112 per centu di i 75 miliardi di metri cubi d'acqua utilizati in l'agricultura in Turchia sò cunsumati da u metudu di irrigazione di inundazioni, chì hè chjamatu irrigazione salvatica, è chì stu metudu deve esse abbandunatu urgentemente. Çakarız cuntinuò e so parolle cusì; "Mentre u 75% di l'irrigazione salvatica pò ottene u 45% di efficienza, u 25-70% di l'efficienza pò esse ottenuta da u 80% di l'irrigazione pressurizzata. In altre parolle, pudemu furnisce 2 miliardi di metri cubi di guadagnu d'acqua cù a listessa acqua è irrigà i nostri 4 milioni di ettari di terra. Se avemu cunsideratu u riscaldamentu glubale, u cambiamentu climaticu è a diminuzione di e nostre risorse d'acqua; A transizione di Turchia à l'irrigazione pressurizzata duveria esse u più grande pianu d'azzione d'emergenza chì deve esse fattu à cortu è mediu termine ", hà cunclusu.

"L'umanità hà bisognu di alimentazione, agricultura alimentaria"

Growtech Tarım, enfatizendu l'integrazione di e nostre produzzioni agriculi cù u cambiamentu climaticu SohbetSelcuk University Faculty of Agriculture Member Faculty Prof. Dr. Süleyman Soylu; Hà sparte a so presentazione speciale intitulata "L'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à a crescita di sementi è a produzzione agricula à a luce di l'osservazioni di u campu" cù i participanti in l'urganizazione.

Enfatizendu chì a necessità di l'alimentariu in u mondu hè aumentata in l'ultimi anni per via di u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu, u Prof. Dr. Süleyman Soylu hà dichjaratu chì 119 paesi in u mondu soffrenu di a fame. In u so discorsu, Süleyman Soylu hà fattu e seguenti azzioni impurtanti è suggerimenti nantu à l'impurtanza di l'acqua, chì hè l'assicuranza di u settore agriculu; "A mancanza di precipitazione hè unu di i prublemi maiò in u nostru paese in l'ultimi anni. Perchè a più grande causa di a seca hè a precipitazione insufficiente, per quessa, duvemu cunnosce u valore di a nostra acqua più è più ogni ghjornu. A produzzione agricula hè seriamente affettata da u cambiamentu climaticu è u riscaldamentu glubale. I prublemi cum'è difficultà in a pruduzzione è a pianificazione, a mancanza di rendiment, i cambiamenti di staggione in i tempi di piantazione è di cugliera, è l'aumentu di u costu di l'acqua di irrigazione sò trà i prublemi più cumuni affrontati da i nostri pruduttori. Quandu l'errori di l'acqua sò aghjuntu à tutti questi, avemu da esse più attenti. Oghje, mentri l'usu di risorse d'acqua in a nostra regione di l'Anatolia Centrale hè assai efficace, sfurtunatamenti ùn pudemu micca dì questu in altre regioni. Per esse l'agricultura turca per esce da stu ciculu, hè necessariu di vultà à pratichi agriculi intelligenti, sensibilizà i nostri pruduttori, dà impurtanza à u cuntrollu biologicu, è prima di tuttu, i nostri agricultori devenu esse adattati à più cambiamenti tecnologichi. In questu modu, pudemu fà fronte à u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu è cultivà prudutti più efficaci è cumpetitivi ". A riunione, in quale hè stata chjamata per l'avvene di l'agricultura turca per agisce inseme senza dì publicu o privatu, hà finitu cù i participanti chì rispondenu à e dumande di l'audienza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*