5 Chilomitri di Linee TCDD sò stati elettrificati

5 Chilomitri di Linee TCDD sò stati elettrificati

5 Chilomitri di Linee TCDD sò stati elettrificati

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja intensamente per fà tutte e nostre ferrovie cù segnali elettrici". disse.

L'accordu di Parigi, chì hà u scopu di limità l'aumentu di a temperatura globale à 1,5 gradi à a fine di stu seculu, hè entrata in vigore in Turchia u 10 di nuvembre. A trasfurmazioni verde hè prevista per causà una trasfurmazioni maiò in l'ecunumia di u paese, è ancu in u clima è l'ambiente.

In a so dichjarazione, Karaismailoğlu hà spartutu a visione di u Ministeru per a rivoluzione di sviluppu verde di Turchia è e so strategie è prughjetti in questu scopu.

"Ugettivi di sviluppu verde di Turchia avanzanu rapidamente"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì stanu travagliendu in u trasportu sustenibile è intelligente, i porti verdi, u sviluppu di u trasportu ferroviariu, riducendu u cunsumu di carburante è l'emissioni è hà dettu: "Avemu fattu passi rapidi versu i nostri scopi di sviluppu verde cù u nostru altu livellu. documenti di strategia". disse.

Rimarchendu chì cum'è u Ministeru, anu fattu i so investimenti in u focu di a mobilità, a logistica è a digitalizazione in modu per assicurà a mobilità di e persone, carichi è dati, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu cunsideratu u trasportu ambientalista è sustenibile da una perspettiva larga. stu cuntestu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à piglià i passi necessarii per espansione l'usu di e tecnulugia novi, investimenti ferroviari è veiculi di nova generazione amichevuli di l'ambiente, è hà dettu: "Cù i nostri documenti di strategia d'altu livellu per u trasportu sustenibile è intelligente, portu verde, sviluppu di ferrovia. u trasportu, riducendu u cunsumu di carburante è l'emissioni, è a diffusione di i veiculi di micro mobilità "Avemu pigliatu passi rapidi versu i nostri scopi di sviluppu verde". disse.

In questu cuntestu, Karaismailoğlu hà rimarcatu chì anu preparatu piani d'azzione sottu à i principali ombrelli di "Piano Maestro di Trasportu è Logistica", "Strategia Naziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti è Pianu d'Azione" è "Strategia di Mobilità Sostenibile, Intelligente" è hà dettu:

"In u Pianu Strategicu 2019-2023 di u Ministeru, avemu u scopu di implementà infrastrutture di trasportu in una manera pianificata chì assicurerà l'integrazione di tutti i modi di trasportu, è di cuntribuisce à u sviluppu di opportunità di trasportu di merci cumminati è infrastruttura di trasportu urbanu in naziunale è trasportu internaziunale di merci. Cù a "Strategia di Mobilità Sostenibile, Intelligente è Pianu d'Azzione", chì hè travagliatu da u nostru Ministeru, sò sviluppati strategie è pulitiche per assicurà chì i sistemi di trasportu sò adattati à i bisogni attuali è futuri, è per incuragisce i tipi di trasportu sustenibili è amichevuli di l'ambiente. riducendu l'emissioni di carbonu orientati à u trasportu, l'implementazione di quale avemu da vede in u campu in un futuru vicinu "Avemu prughjetti".

Per d 'altra banda, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu realizatu studii di legislazione chì cuntribuiscenu à a rimozione graduale di i veiculi di carburanti fossili da l'ambiente urbanu è à a riduzione di a dipendenza da l'emissioni di petroliu è di gasu di serra, è hà ricurdatu chì anu publicatu regulamenti per assicurà in modu sicuru. popularizà l'usu di e-scooters.

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì e ferrovie anu un postu assai impurtante in a visione di trasfurmazioni verdi è hà dichjaratu chì anu investitu 2003 miliardi di lire in investimenti ferroviari trà 2020 è 212.

"Tutte e ferrovie seranu dotate di segnali elettrici"

Dichjarà chì tutta a reta ferroviaria esistente hè stata rinnuvata, Karaismailoğlu hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di a ferrovia à 12 mila 803 chilometri.

Dichjarà chì ci sò 3 mila 500 chilometri di linee ferroviarie attualmente in costruzione, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja intensamente per fà tutte e nostre ferrovie cù segnali elettrici". disse.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì, cum'è u Ministeru, anu custruitu un sistema ferroviariu di 312 chilometri in u trasportu urbanu è hà dettu: "I nostri prughjetti ùn sò micca solu opere di trasportu urbanu, ma ancu prughjetti ambientali sustenibili chì includenu spazii di recreazione è di caminata". disse.

Per d 'altra banda, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu finitu u travagliu per a produzzione di u primu trenu elettricu naziunale è domesticu, cù una velocità di cuncepimentu di 176 chilometri à l'ora è una velocità operativa di 160 chilometri, è hà dettu: "I nostri treni seranu à u serviziu di i nostri citadini in pocu tempu ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì trà i modi di trasportu, e ferrovie sò un sistema di trasportu assai impurtante per riduce l'emissioni di carbonu è hà dettu: "Incontru più di 2025 per centu di l'energia cunsumata da e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) finu à u 50 da rinnovabili. fonti d'energia. Da u 2021, 5 mila 753 chilometri, o 45 per centu, di e linee TCDD sò stati elettrificati ". sparte a so cunniscenza.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu toccu u Prughjettu di u Canale di Istanbul è hà dichjaratu chì e navi più grande di u mondu chì trasportanu oliu è rifiuti tossici ponenu grandi risichi ambientali è a vita è a sicurità di a pruprietà per u Bosforu è Istanbul.

"U Prughjettu di u Canale di Istanbul prutegerà u strettu"

Karaismailoğlu hà dettu: "U Canale Istanbul hè un prughjettu impurtante di u seculu chì cuncerna u nostru paese è u mondu sanu in quantu à a sensibilità ambientale. Quandu i prughjetti simili in u mondu sò esaminati, ùn ci hè nisuna altra via d'acqua cù centinaie di millaie di persone in i dui lati cum'è u Bosforu. U Bosforu hè diventatu più periculosu ogni annu in quantu à i risichi di u trafficu di navi chì passanu. Quasi 3 mila navi passanu avà per u nostru strettu, induve solu 4-50 mila navi passavanu per elli un annu un seculu fà. Questa figura righjunghji 2050 mila in 78 è 2070 mila in 86. U Prughjettu di u Canal Istanbul hè ubligatoriu per prevene un eventuale disastru ambientale in i nostri stretti. "Quandu u prugettu hè finitu, a vita è a salvezza di a pruprietà di e persone in u Bosforu è u so circondu serà assicurata, mentre chì a struttura storica, culturale è ambientale di u Bosforu serà cunservata, i tempi di attesa è di transitu seranu ancu ridotti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*