TCDD è e Ferrovie irachene s'uniscenu per sviluppà a cooperazione bilaterale

TCDD è e Ferrovie irachene s'uniscenu per sviluppà a cooperazione bilaterale

TCDD è e Ferrovie irachene s'uniscenu per sviluppà a cooperazione bilaterale

Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà accoltu Anıl Bora İnan, Vice Direttore Generale di Relazioni cù l'Iraq, Ministeru di l'Affari Esteri di a Republica di Turchia. In u scopu di a riunione, a situazione attuale in a regione in quantu à e ferrovie, i prughjetti attuali è i passi da fà per sviluppà a cooperazione trà e ferrovie di i dui paesi sò stati discututi.

TCDD è Iraqi Railways Organization (IRR) si sò riuniti per sviluppà a cooperazione trà i prughjetti esistenti è e ferrovie di i dui paesi. Durante a riunione tenuta in l'Edificiu di a Sede di TCDD, a visita à l'Iraq, chì hè prevista per esse realizatu sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura TR, hè statu ancu discutitu.

I scontri bilaterali si sò finiti cù a cortesia mutuale è volenu stà in cuntattu annantu à i sviluppi attuali è futuri.

riunioni organizzate; Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, TR Ministeru di l'Affari Esteri, Vice Direttore Generale di Relazioni cù l'Iraq Anıl Bora İnan, Direttore Generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar, Direttore Generale di TCDD Teknik AŞ Murat Gürel, Capu di Dipartimentu di Studi è Prughjetti di TCDD Burak Ağlaç, Relazioni Internaziunali di TCDD U Capu di Dipartimentu Asır Kılıçaslan, u Vice Capu di u Dipartimentu di Relazioni Internaziunali di TCDD Rana Pekin hà participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*