TEGV cumpleta a 43ª Maratona di Istanbul di N Kolay cù una donazione di 1 milione di TL

TEGV cumpleta a 43ª Maratona di Istanbul di N Kolay cù una donazione di 1 milione di TL

TEGV cumpleta a 43ª Maratona di Istanbul di N Kolay cù una donazione di 1 milione di TL

TEGV hà cumpletatu a N Kolay 43rd Istanbul Marathon cù a campagna "Let a Child Change, Turkey Develop", battendu un record cù più di 1 milione di donazioni TL in una sola maratona per a prima volta. Cù e donazioni raccolte, 5 mila 55 zitelli si scontranu cù un sustegnu educativu qualificatu.

A Fundazione di Voluntarii di l'Educazione di Turchia (TEGV), chì cuntinueghja a so attività per riunisce i zitelli di a scola primaria cù un supportu educativu qualificatu, hà finitu cù successu a 43rd Marathon d'Istanbul, chì hè stata preparata dicendu "Let a Child Change, Turkey Develops".

A campagna di TEGV hà cuntinuatu trà u 30 d'ottobre è u 31 di nuvembre in a Maratona di Istanbul, chì hè stata eseguita virtuale u 7-25 d'ottobre è fisicamente u 22 di nuvembre. I membri di u Cunsigliu di TEGV Alp Öğücü, Elif Dilmen, Meltem Bakiler Şahin, Serdar Karahasanoğlu, u Direttore Generale di TEGV, Sait Tosyalı, 14 Punti di Attività TEGV, parechji impiegati di a direzzione generale è istituzioni 25 è un totale di 436 corridori anu participatu à a maratona. Cù u sustegnu di 5 mila 445 donatori, 1 milione 11 mila 170 TL donazioni sò stati cullati. TEGV, chì crea campagni di carità dapoi 13 anni è raccoglie donazioni per i zitelli, hè ancu trà l'ONG chì anu perseguitu a bontà cù Adim Adim dapoi u 2008; hè diventata a 1ª ONG per superà 5 milione di TL in una sola campagna.

Cù i donazioni cullate in a campagna; 5 mila 55 i zitelli TEGV riceveranu un sustegnu educativu qualificatu, chì avarà l'uppurtunità di scuntrà cù parechje attività da a codificazione à i Workshops di Design è Skills, da a Scienza à l'inglese, è di preparà per un futuru megliu.

Vulemu ringrazià tutti i nostri runners chì currenu in nome di TEGV è tutti i nostri donatori chì sustenevanu a nostra campagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*