Mersin Yenice Logistics Center, a Vita di u Cummerciu è di l'Ecunumia

Mersin Yenice Logistics Center, a Vita di u Cummerciu è di l'Ecunumia

Mersin Yenice Logistics Center, a Vita di u Cummerciu è di l'Ecunumia

Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà urganizatu una serie di visite per esaminà i travaglii ferroviari in Adana è Mersin. Visità a stazione di treni Adana, chì hè in risturazione, è u Centru Logisticu di Mersin Yenice, unu di i centri logistichi più impurtanti in Turchia, Akbaş hà dettu: "A nostra priorità hè a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri citadini è u persunale".

TCDD cuntinueghja à travaglià rapidamente per assicurà chì i nostri citadini ponu viaghjà veloce, cunfortu, mudernu è sicuru, è per fà di u nostru paese a basa logistica di a so regione. U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, accelera i travaglii ferroviari è esamina i travaglii in e regioni in situ. U Direttore Generale Akbaş, chì hà fattu ispezioni in a Stazione Ferroviaria di Adana, induve i travaglii di restaurazione continuanu, hà dettu: "A nostra priorità hè a sicurità di a vita è di a pruprietà di i nostri citadini è di u persunale. U Direttore Generale Akbaş, chì hà scontru cù u persunale nantu à i travaglii ferroviari in a regione, hà ricevutu infurmazioni nantu à u Centru di Tracciamentu di u Cuntrolu di Camera è l'opere di u Centru di Controlu di Traffic.

MERSİN YENİCE LOGISTICS CENTER, LIFE BOARD OF COMMERCE È ECONOMIA

U General Manager Akbaş, chì si n'andò à Mersin Station, hà cuntinuatu i so esaminazioni quì. Dopu avè ricevutu infurmazioni da u persunale nantu à i travaglii in corso, Akbaş si trasferì in u Centru Logisticu di Mersin Yenice, chì hè a vita di u cummerciu è di l'ecunumia. U General Manager Akbaş hà cuntinuatu i so studii cù u General Manager AYGM Yalçın Eyigün. In l'esaminazioni induve u Prughjettu New Station Building hè statu ancu discutitu, hè statu dichjaratu chì i studii sò stati fatti in Mersin Yenice Logistics Center per ghjunghje à u scopu di 8 milioni di tunnellate per annu in u trasportu di merchenzie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*