I sforzi per sustene i picculi pruduttori in İzmir cuntinueghjanu

I sforzi per sustene i picculi pruduttori in İzmir cuntinueghjanu

I sforzi per sustene i picculi pruduttori in İzmir cuntinueghjanu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", i sforzi per sustene u picculu pruduttore in İzmir cuntinueghjanu. A Municipalità Metropolitana hà distribuitu circa 191 mila sacchi di mangimi d'allevamentu d'agnelli à 13 pruduttori chì trattanu di l'allevamentu di bovini in Torbalı è chì anu difficultà à risponde à i so bisogni alimentari per via di l'aumentu di i costi. In questu cuntestu, a quantità tutale di alimentazione distribuita righjunghji 30 mila sacchi.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerIn u scopu di a visione "Un'altra agricultura hè pussibule", cuntinueghja à sustene l'alimentazione di l'agnellu per rinvivisce l'allevamentu di i picculi bovini. Dopu à Kiraz è Menderes, circa 13 mila sacchi di alimentazione d'agnellu sò stati distribuiti à i picculi allevatori in Torbalı. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u presidente di u distrittu CHP Övünç Demir, u presidente di u distrettu di u partitu IYI Ahmet Künarlıoğlu, i citadini è i pruduttori anu assistitu à a cerimonia di distribuzione in Torbalı Pazaryeri.

"Doneremu picculi bovini"

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana di İzmir hà iniziatu un mudellu di sviluppu esemplare per tutta a Turchia cù i so prughjetti per i pruduttori lucali è e zone rurali. Dicendu chì un totale di 29 mila kilogrammi di mangimi d'allevamentu d'agnellu sò stati distribuiti à 191 pruduttori in 350 distretti di Torbalı, chì hè un record, Özuslu hà dettu: "Furneremu ancu una furmazione per l'allevamentu di l'ovinu à 118 pruduttori in Torbalı per ch'elli ponu prufittà di u nostru prughjettu. Donaremu pecuri è capre à i nostri pruduttori chì anu cumpletu cù successu a so furmazione. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, continueremu à sustene i nostri paisani è i pruduttori. Ministru Tunç SoyerAvemu da travaglià dura à luttà contr'à a siccità è a miseria, nantu à quale l'intelligenza di 'Un altru Agriculture hè Possibile' prupostu da .

"Ùn ci pò esse sviluppu in u paese senza agricultori"

In u so discorsu, Özuslu hà ancu toccu à i costi di input chì minanu i pruduttori è hà dettu: "U prublema più grande di l'agricultore hè i costi di input. I costi di diesel, fertilizzanti è pesticidi dannu i pruduttori. Cumu u fabricatore sopporterà questi costi? Cumu serà pruduttu è cumu si vende ? Cumu alimentarà i so figlioli ? Senza agricultori, ùn ci sarà micca sviluppu in stu paese, senza agricultori, stu paese ùn sarà micca saziatu. Avemu bisognu di sustene l'agricultori è i pruduttori per u sviluppu è a saturazione di stu paese ".

Grazie da Tekin à u presidente Soyer

U sindaco di Torbalı Mithat Tekin hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per u so sustegnu à i pruduttori è hà dettu: "Sapemu tutti u sustegnu chì u Metropolitanu hà datu à a produzzione agricula dapoi anni. U nostru presidente Tunç Soyer"Ti ringraziu", disse. Dopu à i discorsi, i sacchetti di alimentazione sò stati distribuiti à i pruduttori.

Gran sustegnu à u fabricatore

L'alimentu di l'agnellu era prima distribuitu à i pruduttori 36 in 238 quartieri di Kiraz. Allora, i pruduttori chì anu danatu da u fulmine in Menderes sò stati sustinuti cù 100 sacchetti di alimentazione di l'agnellu. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà allargatu ancu a manu di sustegnu à Muğla. 7 mila sacchetti di l'alimentu di l'agnellu sò stati dati à i pruduttori chì anu patitu pèrdite per u risultatu di incendi di furesta. U sustegnu tutale di l'allevamentu di l'agnellu furnitu da u Metropolitan hà righjuntu circa 30 mila sacchi (800 mila kilogrammi).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*