Chì aspettanu i cunsumatori da u Black Friday?

Chì aspettanu i cunsumatori da u Black Friday?

Chì aspettanu i cunsumatori da u Black Friday?

L'interessu in u Black Friday in Turchia hè previstu di aumentà ancu di più quist'annu. Sicondu a ricerca "Black Friday, Consumer Shopping Behaviors" realizata da a sucietà di cunsulenza di strategia globale è marketing Simon-Kucher & Partners, 10 di 9 cunsumatori in Turchia dicenu chì anu da cumprà definitivamente u Black Friday. In vista di l'aumentu di i prezzi, i cunsumatori anu aumentatu a so ricerca di prumuzioni è cuncintrau e so compra nantu à l'affari più adattati. In cunsiquenza, per u più grande ghjornu di scontu di l'annu, pensa à aumentà i so bilanci da 35 à 75 per centu cumparatu cù l'annu passatu.

U countdown hà iniziatu per u Black Friday, u più grande ghjornu di vendita di l'annu, chì avarà da u 26 di nuvembre di questu annu. "Black Friday", chì hè chjamatu "Legendary Friday", "Wonderful Friday", "Awaited Friday" in Turchia, hè u nome non ufficiale di u venneri dopu à Thanksgiving in i Stati Uniti. Black Friday, chì hè ancu accettatu cum'è l'iniziu di u periodu di shopping pre-Natali, cuntinueghja a so esistenza cum'è un ghjornu di shopping cunnisciutu in u mondu sanu, cumprese Turchia. U Venneri Negru, induve l'offerte attraenti sò offerte in i buttreghi fisici è in linea, si svolgerà quist'annu sottu l'influenza di a pandemia di COVID-19, cum'è l'annu passatu. Allora, chì aspettanu i cunsumatori da u Black Friday, chì si ferà u 26 di nuvembre ?

A cumpagnia di cunsulenza di strategia è marketing globale Simon-Kucher & Partners hà cercatu a risposta à sta quistione questu annu, cum'è ogni annu. Cù a ricerca "Black Friday, Consumer Shopping Behaviors", hà investigatu l'aspettattivi di i cunsumatori da u più grande ghjornu di vendita di l'annu è cumu si agiscenu oghje, mentre interrogà l'impattu di a pandemia nantu à u cumpurtamentu di i cunsumatori.

A cuscenza hà righjuntu u 100 per centu

Sicondu a ricerca, a cuscenza di u Black Friday in Turchia hà righjuntu u 100 per centu. U 88 per centu di i cunsumatori in Turchia, chì sò assai cuscenti di u Venneri Negru, dicenu chì certamente farà a compra durante u periodu di scontu. L'annu passatu, 69 per centu di i rispondenti anu dichjaratu ch'elli anu da cumprà. A ricerca revela chì l'interessu micca solu in u Black Friday, ma ancu in Cyber ​​​​Monday, u ghjornu di scontu u luni dopu u Black Friday, hè in crescita. Mentre u 2020 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli sapianu u Cyber ​​​​Monday in 34, sta rata hà righjuntu u 2021 per centu in u 49.

I bilanci anu aumentatu per u periodu di scontu

In quantu à e categurie in quale i cunsumatori cumprà più u Black Friday ... Sicondu a ricerca, chì palesa e preferenze di e donne è l'omi, a bellezza è a cura, a moda è l'accessori sò in prima linea di e categurie in quale e donne anu più prubabilmente benefiziu. da opportunità di sconto.

In i preferenze di l'omi, l'elettronica, i picculi apparecchi è i prudutti di moda sò in i primi trè. U bilanciu attribuitu per u Black Friday pare ancu avè aumentatu significativamente questu annu. A ricerca revela chì paragunatu à 2020, hè aumentatu da 35 à 75 per centu, differenziatu per categuria. L'interessu di i cunsumatori per e prumuzioni in Turchia cuntinueghja cum'è una tendenza crescente, è i cunsumatori anu u scopu di trasfurmà i so bilanci à l'opportunità giuste è di ottene u più altu valore per e so spese. Quandu guardemu a classificazione di a categuria, ci sò 75 per centu aumenti di u budgetu per i prudutti elettronici, 70 per centu per i prudutti di bellezza, 58 per centu per i prudutti di i zitelli è i ghjoculi, u 53 per centu per i prudutti di moda è u 50 per centu per l'accessori di moda è di vita.

Cambiamentu criticu in u cumpurtamentu di i cunsumatori

Un altru risultatu sorprendente di a ricerca hè chì u 84 per centu di i cunsumatori spieganu chì i so abitudini di shopping sò cambiati per via di COVID-19. In questu cuntestu, i cunsumatori spieganu chì facenu più shopping online è chì i so shopping sò diretti à u cunsumu domesticu.

U 60 per centu di i participanti dichjaranu chì preferiscenu fà a so spesa in linea, è u 54 per centu di elli preferiscenu fà e so shopping altru ch'è a compra in linea. Quandu guardemu à a scala glubale, per esempiu, 66 per centu di i participanti in i Stati Uniti è 65 per centu di i participanti in u Regnu Unitu dichjaranu chì turnanu à u canali in linea per a compra. Quandu i tariffi sò analizati, si dice chì a Turchia hà trovu u so postu trà i paesi cù e preferenze di canali in linea crescente. Mentre l'abitudini di cunsumu cambianu durante a pandemia, a tendenza di u cunsumadore versu a compra in linea hè accelerata.

"L'ingressu pò esse aumentatu cù un bonu prezzu"

Okan Çetintürk, Direttore di l'Uffiziu Simon-Kucher & Partners d'Istanbul, hà dichjaratu chì a ricerca furnisce dati preziosi in particulare nantu à a vista di i cunsumatori di i sconti è e so aspettative da i sconti, sottulinendu chì parechje marche anu frequenti ghjorni di scontu oghje è dichjara chì a cura deve esse pigliata. stu riguardu. Çetintürk sparte i so punti di vista nantu à cumu agisce in particulare in i prezzi: "Hè più impurtante chè mai per e cumpagnie di esse assai più vicinu à i so cunsumatori in questu periodu, per cunsiderà attentamente i criterii chì attribuinu impurtanza durante a compra cù u so canale è a marca. preferenze, è di misurà a so vuluntà di pagà à intervalli freti. Ancu in i tempi di alta aspettativa di scontu cum'è u Black Friday, i marchi anu da mira à una strategia promozionale è una pulitica di prezzi focalizata in u prufittu netu. Per questu, trasfirendu a dumanda crescente à i prudutti chì aumenteranu a linea di fondu, i tassi di scontu è i tipi di scontu, a quota di mercatu, l'allargamentu di a cesta, a sensibilizazione, etc. deve esse determinatu in cunfurmità cù i so obiettivi strategichi, cum'è È hè assai criticu per fà una misurazione dettagliata di u rendiment in ogni periodu di prumuzione è per trasferisce boni scenarii di prumuzione di travagliu à a memoria corporativa per multiplexing ".

"Evite a guerra di i prezzi"

Simon-Kucher & Partners Istanbul Office Senior Advisor Pırıl Öncel parla ancu di altre azioni chì e marche duveranu piglià durante i grandi periodi di scontu cum'è u Black Friday: "Parechje marche ponu aumentà i so rivenuti per cliente cuncentrandu nantu à una eccellente sperienza di u cliente multicanale. Gestisce l'intensità di promozione cross-channel hè impurtante. L'ingressu pò esse diversificatu da upselling è cross selling. Evaluendu a vuluntà di i cunsumatori à pagà, ponu esse creati novi categurie di prudutti adattati per a so vuluntà di pagà. A promozione deve esse implementata cun prudenza. In particulare in questu periodu quandu i cunsumatori aspettanu più è più sconti, l'effettu di e promozioni nantu à a prufittuità deve esse ben calculatu mentre preparanu promozioni. L'imprese duveranu evità di mette in guerri di i prezzi. Ùn deve esse scurdatu chì u costu à longu andà di guerri di prezzi serà enormu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*