TÜMOSAN pruducia Motori per a Marina Turca per 10 Anni

TÜMOSAN pruducia Motori per a Marina Turca per 10 Anni
TÜMOSAN pruducia Motori per a Marina Turca per 10 Anni

Un accordu di cooperazione strategica hè statu firmatu trà u primu fabricatore di motori diesel naziunale è naziunale di Turchia TÜMOSAN è u Cumandante di u Cantieru Gölcük di u Ministeru di a Difesa Naziunale Direzzione Generale di Cantieri Navali. In u scopu di l'accordu, TÜMOSAN pruducerà mutori per a Marina Turca per 10 anni.

L'annu passatu, 2 motori diesel marini sviluppati da TÜMOSAN sò stati pruvati in u Cantiere Gölcük. In u risultatu di l'attività di prova, ispezione, valutazione è accettazione, un accordu di cooperazione strategica hè statu firmatu trà TÜMOSAN è a Direzzione Generale di i Cantieri Navali di u Ministeru di a Difesa Naziunale (MSB), Gölcük Shipyard Command.

U direttore generale di TÜMOSAN, Halim Tosun, hà dettu: "Cù questu accordu, TÜMOSAN serà l'unica fonte per a pruvista di propulsione è di mutori di veiculi militari flottanti per 10 anni, salvu per ragioni eccezziunali è di forza maiò".

Ellu disse chì sò fieri di cuntribuisce à a naziunalisazione di l'Industria di Difesa Turca. Tosun hà dettu: "Cù a nostra pulitica di produzzione domestica è naziunale, cuntinuemu i nostri studii di R&D cun piena velocità è motivazione. Continueremu à sustene l'Industria di Difesa Turca cù i nostri mutori 12% domestici è naziunali è u sviluppu naziunale di u nostru paese cù i nostri studii futuri. U Prughjettu di Motori Marini TÜMOSAN hè statu iniziatu per sviluppà suluzioni chì Turchia hà bisognu, sia per l'usu di i motori ausiliari è di i genset marini, sia per i mutori di tipu chì ponu esse aduprati in barche cù una lunghezza media di 75 metri. Cù u prugettu, hè pussibule di offre è integra suluzioni ecunomiche è naziunali-domestiche da 550 horsepower à XNUMX horsepower per i piattaforme navigabili impurtanti in Turchia, chì hè circundatu da mari in trè lati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*