TÜRASAŞ hà persu 9 milioni di TL in 109 mesi

TÜRASAŞ hà persu 9 milioni di TL in 109 mesi

TÜRASAŞ hà persu 9 milioni di TL in 109 mesi

Hè statu revelatu chì Turkey Rail System Vehicles Industry Inc. (TÜRASAŞ), chì i membri di u Cunsigliu di Amministrazione sò tutti i burocrati chì anu passatu da IMM à TCDD, hà patitu una perdita di 9 milioni di TL in 109 mesi. A fabbrica di locomotive TÜLOMSAŞ in Eskişehir, a fabbrica di vagoni di merci TÜDEMSAŞ in Sivas è a fabbrica di vagoni di passageri TÜVASAŞ in Sakarya sò stati uniti l'annu passatu è a so gestione hè stata trasferita à TÜRASAŞ.

Eray Görgülü di T24 à a nutizia secondu; Mentre l'urganizazione cintrali di a cumpagnia, chì hè stata stabilita cù a decisione presidenziale publicata u 3 di marzu di u 2020, hè stata stabilita in Ankara, i direttori regiunali sò stati ancu stabiliti in e cità di Eskişehir, Sakarya è Sivas.

L'amministrazione sana hè stata trasferita à u ministeru.

Sicondu u Rapportu di l'Imprese Publicu publicatu da u Ministeru di u Tesoru è di i Finanzi, hè statu revelatu chì a cumpagnia hà patitu una perdita di 109 milioni di TL in nove mesi da a so creazione. Sicondu u rapportu, a cumpagnia hà realizatu 2020 manutenzione di locomotive, riparazioni è rivisioni, 33 riparazioni di vagoni di merci, 86 riparazioni di motori diesel, 10 muturi di trazione è 48 muturi di trazione in 161.

Hè nutate chì tutti i nomi di u cunsigliu di amministrazione di a cumpagnia, chì anu firmatu una perdita di 109 milioni di TL in nove mesi, sò stati assignati à a Municipalità Metropolitana di Istanbul per un periodu è trasferiti à TCDD dopu l'elezzioni lucali di u 31 di marzu 2019. .

U presidente era manager in Metro AŞ.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, era manager di Metro Istanbul A.Ş., una cumpagnia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, trà 1996-2019. L'autore hà lasciatu u so postu in Metro Istanbul è trasferitu à TCDD dopu chì l'IMM passava da AKP à CHP in l'elezzioni di u 31 di marzu. İrfan İşpir, un altru membru di u Cunsigliu di Amministrazione, travagliava ancu in Metro AŞ, cum'è Mustafa Metin Yazar. Membru di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Baştor, hà cuminciatu à travaglià in a Direzzione di Coordinazione di i Trasporti di u Dipartimentu di Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in 2005 è hà servitu cum'è manager in e filiali di IMM. In più di esse un membru di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRASAŞ, Baştor hè u Direttore Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu in u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

U presidente di BTK hè ancu in l'amministrazione

Trà i membri di u cunsigliu di a cumpagnia hè u presidente di l'Autorità di Tecnologie di l'Informazione (BTK), Ömer Abdullah Karagözoğlu. Cum'è altri amministratori, Karagözoğlu hà ancu servitu in a Municipalità Metropolitana di Istanbul per un tempu. Karagözoğlu, chì hà travagliatu cum'è ingegnere di software in İSKİ trà 2002-2004, lasciò a municipalità in 2016 è si unì à BTK cum'è cunsultante. Aksoy, chì hà travagliatu cum'è manager in ISBAK è Halk Ekmek durante u periodu AKP, hà ancu travagliatu cum'è ricercatore in a Direzzione Provinciale di Disastru è Emergenza di Istanbul in 2015. Un altru membru di u cunsigliu, Enver Mamur, hà iniziatu à İBB in 1994 cum'è ingegnere di cuntrollu. Numinatu cum'è u Manager di l'Affari di Custruzzione di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di l'IMM in u 2014, Mamur hè statu numinatu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture à u principiu di u 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*