Touristic Eastern Express principia i so viaghji di novu u 15 di dicembre

Touristic Eastern Express principia i so viaghji di novu u 15 di dicembre

Touristic Eastern Express principia i so viaghji di novu u 15 di dicembre

In una dichjarazione scritta, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì u Turistic East Express serà operatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u Ministeru di a Cultura è u Turismu è TCDD Taşımacılık A.Ş. Hà ricurdatu chì hè stata implementata in cuuperazione cù u scopu di cuntribuisce à u turismu, è a prima spidizioni hè stata fatta u 29 di maghju di u 2019.

Ricordendu chì i voli sò stati sospesi da a mità di marzu 2020 per via di a pandemia, Karaismailoğlu hà dettu: "U primu Express Turisticu Orientale trà Ankara-Kars partirà da Ankara u mercuri 15 dicembre, è da Kars u venneri 17 dicembre. Treni da Ankara Mercuri, Venneri; Partirà da Kars u venneri è dumenica. Dui treni à settimana seranu operati mutualmente ", disse.

Karaismailoğlu hà dettu: "U numaru di voli è vagoni di l'Express Turisticu Orientale, chì parteranu da Ankara à 15.55 è da Kars à 22.20, sò determinati in cunfurmità cù a dumanda di i passageri", è hà dettu chì u trenu hè custituitu solu di vagoni di dorme è di pranzu. .

Rimarchendu chì 37 mila passageri anu viaghjatu nantu à l'Express Turisticu Orientale da u so primu viaghju, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a strada Ankara-Kars hè stata scelta cum'è una di e prime 4 rotte di treni in u mondu da i scrittori di viaghju.

I PASSAGERI PUDETE TUSSI TASTE DI GUSTO DIFERENTU È VEDI VALORI STORICI

Esprimendu chì a pista Ankara-Kars di 300 chilometri hè stata finita in 31 ore è 40 minuti è a pista Kars-Ankara in 32 ore è 37 minuti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"I passageri anu l'uppurtunità di vede i valori storichi è culturali mentre degustanu diversi sapori. Touristic Eastern Express offre l'opportunità di scopre micca solu Kars, ma ancu Sivas, Erzurum è Erzincan nantu à a so strada. Touristic East Express, trà Ankara è Kars; In İliç è Erzurum, trà Kars è Ankara; Si ferma in Erzincan, Divrigi è Sivas per 3 ore ognunu, dendu à i passageri di gruppi è individuali l'uppurtunità di visità i lochi turistici. U trenu, chì si ferma in e stazioni citate, porta i so passageri à scopre u patrimoniu naturali è culturale, cumpresu u Canyon Scuru, Üç Kümbetler, Doppiu Minaret Madrasa, Ani Archaeological Site, Divriği Ulu Mosque è Gök Madrasa. L'amatori di viaghju anu l'uppurtunità di testimunià a ricchezza gastronomica è a ricchezza storica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*