Consegne à e Forze Navali Turche Cuntinueghjanu in u Scopu di u Prughjettu MELTEM-3

Consegne à e Forze Navali Turche Cuntinueghjanu in u Scopu di u Prughjettu MELTEM-3

Consegne à e Forze Navali Turche Cuntinueghjanu in u Scopu di u Prughjettu MELTEM-3

U Rear Admiral Alper YENİEL (Naval Air Commander), chì hà fattu un discorsu in a sessione "Naval Air Projects" tenuta in u scopu di u 10th Naval Systems Seminar, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti in corso.

In a sessione induve l'acquistu di u Cumandante di e Forze Navali in u scopu di i Prughjetti MELTEM hè statu menzionatu, hè statu dichjaratu chì ci sò attualmente 2 P-72 aerei di pattuglia marittima è 3 C-72 navali generale in l'inventariu. In u scopu di u Prughjettu MELTEM-3, hè statu spartutu chì 2021 aerei P-2 in 72 è 2022 altri aerei P-2 in 72 entreranu in l'inventariu. Quandu e spedizioni sò finite, 3 P-6 DKU è 72 C-3 seranu aghjuntu à l'inventariu in u scopu di MELTEM-72.

Sicondu e dichjarazioni fatte da u Ministeru di a Difesa Naziunale, u quartu aereo (cum'è P-2021) hè statu consegnatu à u Cumandante di e Forze Navali in u Prughjettu MELTEM-3 in lugliu 72.

U 4 di maghju di u 2021, in u scopu di u Prughjettu MELTEM-3, u terzu aereo, u C-72, vale à dì l'Aviò Utilità Marine, intrutu in l'inventariu; In dicembre 2020, u primu P-72 Marine Patrol Aircraft intrutu in l'inventariu. In u scopu di u Prughjettu MELTEM-3 realizatu da u SSB, u sicondu di l'Aviò di Pattuglia Navale P-72 hè statu consegnatu à u Cumandante di e Forze Navali in marzu 2021. In breve, hè statu annunziatu chì ci era 3 P-72 è 1 C-72 in l'inventariu. Inoltre, in u 2021, era previstu di furnisce 2 Aeronavi di Pattuglia Navale è 1 (C-72) Avioni d'Utilità Navale à u Cumandante di e Forze Navali.

I nostri 6 P-235 Naval Patrol Aircraft, chì sò stati acquistati in u scopu di u Prughjettu MELTEM è intruti in l'inventariu di u nostru Comandamentu di e Forze Navali, serve oghje cum'è un elementu strategicu di e Forze Armate Turche in u Mediterraniu Orientale è l'Egeu, in particulare in u Mediterraniu Orientale è in l'Egeu. l'acque di a piattaforma cuntinentale di Turchia è l'interessi naziunali.

In questa tappa di u Prughjettu MELTEM, hè destinatu à furnisce 6 aerei ATR72-600 per esse utilizati in a sorveglianza marittima è a patrulla marittima, è à integrà l'equipaggiu di missione furnitu in u quadru di u Prughjettu MELTEM à l'aeronave.

U quartu P-72 Marine Patrol Aircraft, chì hè intrutu in l'inventariu di a nostra Marina cù a ceremonia tenuta, serà un multiplicatore di forza impurtante per u cuntrollu è a prutezzione di a Patria Blu, chì hà più di 8300 km di costa. Cù a fine di e spedizioni in u scopu di u Prughjettu MELTEM, u numeru di i nostri aerei di pattuglia marittima aumenterà à 12.

P-72 Aviò di patrulla marittima

Sistemi critichi cum'è Sistema Radar avanzatu, Misure di Supportu Elettronicu, Sistemi di Trattamentu Acoustic, Tactical Data Link 72 è 11, MK16 è MK46 Torpedo chì portanu è capacità di lanciamentu sò stati integrati in l'Aviò di Pattuglia Marittima P-54.

Grazie à questi sistemi, l'aeronave intraprenderà compiti impurtanti cum'è Guerra Anti-Submarine, Guerra di Difesa di Superficie, Intelligenza, Surveglianza è Reconnaissance, Targeting Over-Horizon, Ricerca è Salvataggio.

In più di e funzioni novi cum'è u sistema Link 235, chì ùn si trova micca in l'aviò P-16, è u trasportu è u lanciu di torpedo MK54, l'aviò P-72 averà a capacità di fà missioni più longu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*