U settore marittimu turcu aumenta a so cumpetitività cù una crescita record

U settore marittimu turcu aumenta a so cumpetitività cù una crescita record

U settore marittimu turcu aumenta a so cumpetitività cù una crescita record

Cù a pandemia, l'industria marittima turca hà trasfurmatu a crisa in u trasportu marittimu in una opportunità è aghjunghje 110 navi di diversi tunnillaghji è tipi à a so flotta. U settore, chì hà ottenutu una tale crescita in a so flotta per a prima volta da u 2013, si prepara à incontru à l'Exposhipping Expomaritt Istanbul, chì si terrà per a 30a volta quist'annu in Viaport Marina Tuzla trà u 03 di nuvembre è u 2021 di dicembre di u 16. . Esprimendu chì u so scopu cum'è industria hè di aumentà a nostra flotta turca, chì hè vicinu à 30 milioni di DWT oghje, à 50 milioni di DWT, Tamer Kıran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di IMEAK Chamber of Shipping, hà dettu: "Credu. chì l'Exposhipping Expomaritt Istanbul, urganizata in nome di a nostra Camera, scontra cù i so participanti è i visitatori lucali è stranieri. Fara di Istanbul unu di i centri impurtanti di l'industria marittima è cuntribuisce à ottene u nostru scopu di crescita ".

Attualmente, circa 85% di e carichi di u mondu sò trasportati per mare. Mentre chì l'aumentu record in u mercatu di trasportu in u periodu recente hà purtatu à un aumentu di a prufittuità di u trasportu marittimu; I prupietari turchi anu investitu in u settore à un livellu record, cum'è Turchia hà guadagnatu un vantaghju di trasportu annantu à u Far East in u cummerciu cù i paesi di l'Unione Europea. Cusì, a flotta marittima turca hà ottinutu un aumentu di capacità di 9 milioni di DWT in 2.5 mesi, in altre parolle 8.6 per centu, mentre chì a flotta marittima turca hà cresciutu à questu ritmu per a prima volta da u 110, cù a participazione di 2013 navi di diverse. tonnellate è tipi. U ritmu di crescita di a flotta mercantile turca hè prevista per quasi triplicate a figura di a flotta mercantile mundiale, chì hè stimata à cresce da circa 3,2 per centu questu annu, secondu i rapporti internaziunali.

Tamer Kıran - Presidente di a Camera di Spedizione IMEAK: "Avemu u scopu di aumentà a nostra flotta turca, chì hè vicinu à 30 milioni di DWT, à 50 milioni di DWT".

Dichjarà chì e petre sò spustate in u trasportu marittimu mundiale è chì i paesi cum'è Turchia chì volenu ottene una parte più grande da u mare dicenu di novu "a piena velocità avanti", Tamer Kıran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione IMEAK, disse: "A flotta glubale cresce da 2021 per centu in 3.05 nantu à una basa di DWT à 2 miliardi 130. Hè previstu di ghjunghje à 2,5 milioni 25 mila TEU cù un aumentu di 910 per centu nantu à una basa di TEU. Cum'è l'industria marittima turca, avemu pigliatu stu ventu di crescita daretu à noi. U nostru scopu cum'è industria hè di aumentà a nostra flotta turca, chì hè vicinu à 30 milioni di DWT oghje, à 50 milioni di DWT. Cridemu chì ghjunghje à sti valori deve esse trà i nostri scopi naziunali è esprimemu stu prublema in ogni piattaforma. U nostru paese, in cunfurmità cù a so pusizioni geugrafica glubale è regiunale, face un prugressu significativu è rinfurzà a so pusizioni cum'è centru in u settore marittimu, micca solu in termini di trasportu marittimu, ma ancu in materia ligata à l'industria navale, navale è yacht. è servizii portu. In u periodu post-pandemia, i fieri sò assai impurtanti per u sviluppu di u cummerciu è di l'industria marittima in tutti l'aspetti ". disse.

"L'accordu verde è i passi fatti per u cambiamentu climaticu includenu opportunità è minacce"

Rimarchendu chì l'industria marittima si riunirà à l'Exposhipping Expomaritt Istanbul, chì hè stata tenuta per a 30a volta quist'annu à Viaport Marina Tuzla trà u 03 di nuvembre è u 2021 di dicembre di u 16, Tamer Kıran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione IMEAK. , hà dettu: "A mostra accoglie i participanti è i visitori lucali è stranieri. Credu chì Istanbul diventerà unu di i centri impurtanti di l'industria marittima. I nostri custruzzioni naziunali è internaziunali di navi è yacht, sub-industria, mantenimentu, riparazione è riciclamentu di navi, equipaghji navali, equipaghji meccanichi è ausiliari, logistica, gestione portu, equipaghji navali è cumpagnie di l'industria di difesa sò in Exposhipping Expomaritt Istanbul per prumove i so ultimi prudutti di tecnulugia. è furnisce un assai averà l'uppurtunità di scuntrà cù un gran numaru di participanti. Sia a trasfurmazioni in a catena di furnimentu glubale dopu l'epidemie di Covid-19, sia i passi fatti in u quadru di l'accordu verde è u cambiamentu climaticu cuntenenu opportunità è minacce impurtanti. L'Unione Europea hà stabilitu numerosi obiettivi dettagliati, cum'è a riduzione di l'emissioni di gasi di serra in u trasportu da u 2050 per centu in u 90 cù l'Accordu Verde chì hà aduttatu è a strategia di trasportu sustenibili è intelligente chì hà creatu in questu quadru, è u sviluppu è u lanciu di u mercatu. di navi cù zero emissioni di carbonu in 2030 cù u mira interim. Senza dubbitu, u settore marittimu hè unu di i settori chì saranu più affettati da sti cambiamenti. In sintesi, un prucessu assai difficiule ci aspetta. Perchè e macchine per ghjunghje questi scopi ùn sò micca stati inventati ancu, è hè fora di quistione per ghjunghje à questi scopi cù e macchine di combustione di combustibili fossili ".

Murat Kıran - Presidente di GISBIR: "Semu trà i pochi paesi in u mondu chì custruiscenu i so propri navi militari"

Murat Kıran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GİSBİR, l'Associazione Turca di i Costruttori Navali, hà dettu: "Vedu fieri cum'è Exposhipping Expomaritt Istanbul cum'è opportunità impurtanti per l'industria di a custruzzione navale per esse diffusa è per i dilettanti marini per riunite cù i pruduttori. Hè u nostru più grande desideriu chì Exposhipping Expomaritt Istanbul, chì pensu chì cuntribuisce à u nostru paese, ecunumia è industria, diventerà una marca cum'è altri esempi in u mondu. Oghje, l'industria navale turca hè a più grande nave di trasportu di pesci vivu in u mondu, u primu rimorchiatore alimentatu da GNL, u primu battellu hibridu, u primu in u mondu cù una capacità di custruzzione annuale di 40 milioni di tunnellate, in più di l'impieghi diretti minimi è impiegu indirettu di pirsuni 200 4,65. Batteria è battellu di pesca LNG-powered, i primi navi di cunversione energia, u più grande yacht a vela, assai "migliori" è "prima" cum'è è cuntinueghja à fà. Semu trà i pochi paesi in u mondu chì custruiscenu i so propri navi militari. Mantenemu u nostru postu trà i primi trè in u mondu in a custruzione di yacht. Sò chì trà i pruduttori di yacht turchi, ci sò cumpagnie chì sò diventate marchi in u mondu oghje, è sò fieru di questu ". disse.

U presidente di GİSBİR, Murat Kıran, hà continuatu cusì: "A cuntrariu di i settori chì sò stati affettati da l'effettu di a pandemia chì avemu avutu l'annu passatu, ringraziemu à Diu chì ùn avemu micca avutu un grande prublema in u campu di a custruzione navale, in particulare in a nostra industria di yacht, è Puderaghju ancu dì chì simu unu di i rari settori chì anu trasfurmatu sta crisa in una opportunità. Grazie à i battelli, i navi energetichi, i rimorchiatori, i battelli offshore, i battelli di pesca, i cisterna chimichi, i navi di carica è altre navi cummirciali chì avemu custruitu in u nostru paese, è quandu aghjunghjemu mantenimentu è riparazione à questi, a nostra figura annuale d'esportazione s'avvicina à 2 miliardi. dollari. A nostra industria cuntinueghja à travaglià cun determinazione per chì a nostra figura d'esportazione va più in là ogni annu.

Cem Seven - Presidente di GYHİB: "Avemu ottenutu un aumentu di 399 per centu in l'esportazione di u settore marittimu"

Exposhipping Ship, Yacht and Services Exporters' Association (GYHİB), unu di i principali sustenitori di Expomaritt Istanbul, hà ottenutu un aumentu di 399 per centu in uttrovi cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, è hà realizatu esportazioni di circa 208 milioni 205 mila dollari. . A parte di u settore in l'espurtazioni totali di Turchia era 1,1 per centu. Evaluendu i figuri di l'esportazioni di u settore, u presidente di l'Associazione di Esportatori di Navi, Yacht è Servizi, Cem Seven hà dettu: "Cumu l'Associazione di Esportatori di Navi, Yachts è Services, simu piacè di esse trà i settori chì anu aumentatu l'esportazioni di Turchia cù u tassu più altu in uttrovi. . A nostra esportazione, chì include alta tecnulugia è elementi innovatori, hà una parte enormosa in u nostru successu ". Fighjendu i sub-articuli di u settore, a più grande cuntribuzione à l'esportazioni di u settore hè stata l'esportazione di navi cù 147 milioni 224 mila 933 dollari in uttrovi, seguita da l'esportazioni di ferry cù 23 milioni 197 mila 261 dollars. U paese à quale u settore di a nave, i yacht è i servizii anu realizatu a maiò parte di l'esportazioni in uttrovi era a Federazione Russa. U presidente di GYHİB Seven hà dettu: "A Russia hè stata seguita da Norvegia cù 74 milioni 770 mila dollari, Malta cù 17 milioni di dollari, Isule Marshal cun 4 milioni 767 mila dollari è i Stati Uniti cù 1 milione 618 mila dollari". disse.

"I fieri cuntribuiscenu à l'esportazioni"

Sottulineendu chì e fiere riguardanti l'industrii di navi è di yacht tenute in Turchia sò impurtanti per a riunione di attori lucali è internaziunali di u settore, Seven hà dettu: "In quantu l'Associazione di Esportatori di Yacht è Servizii di Navi, impegnimu a participazione naziunale di Turchia à e fiere settoriali. tenuti à l'estero, è e fiere settore in u nostru paese.Furnemu sustegnu à cuntribuisce à a prumuzione internaziunale di u nostru paese è i settori di custruzzione di navi è yacht in Turchia. In questu rispettu, speru chì Exposhipping Istanbul Fair, una di e principali urganisazioni settoriali internaziunali di u nostru paese, continuerà à fà cuntributi pusitivi à a nostra industria, è vogliu successu per l'urganisazione chì si svolgerà in 2021 ". disse.

Esin Aslıhan Göksel - Direttore di Exposhipping Expomaritt Istanbul: "Ospitemu più di 35 paesi, più di 200 espositori è 700 marche"

Exposhipping Expomaritt Istanbul, 16th International Maritime Fair & Conference, si terrà da Informa Markets in nome di IMEAK Chamber of Shipping u 30 Novembre - 03 Dicembre 2021 à VIAPORT Marina Tuzla. Esin Aslıhan Göksel, Direttore di Exposhipping Expomaritt Istanbul Fair, hà datu infurmazioni nantu à l'ultime preparazione per a fiera è hà dettu: "L'industria marittima turca hè in un grande saltu in avanti è trasfurmazioni. Cum'è Exposhipping Expomaritt Istanbul, avemu una missione impurtante per accelerà sta trasfurmazioni è per unisce l'industria cù e marche in l'industria marittima internaziunale. Exposhipping Expomaritt Istanbul, chì urganizemu ogni dui anni, hè a più impurtante piattaforma di cummerciale è di cummercializazione in a regione. Avemu purtatu l'industria marittima glubale inseme cù a custruzzione navale è a subindustria turca dapoi 16 anni sottu u stessu tettu. Quist'annu, riceveremu più di 35 espositori è 200 marche da più di 700 paesi, principalmente Germania, Inghilterra, Danimarca, Norvegia, Paesi Bassi, UE, Cina, Corea di u Sud, Italia è Spagna. L'industria turca di a custruzzione navale hà u putere di cumpete cù i principali paesi marittimi di u mondu in i novi prughjetti di l'industria di a custruzzione navale, di mantenimentu-riparazione è di difesa di a Turchia cù a so forza di travagliu di alta qualità è a capacità di produzzione à i standard è di qualità europei. disse.

Avvenimenti chì espansione l'orizzonti è i volumi di cummerciale di l'industria marittima in Exposhipping Istanbul

Exposhipping Istanbul, a 30th International Maritime Fair & Conference, chì si terrà in VIAPORT Marina Tuzla u 03 Novembre - 2021 Dicembre 16, accoglierà eventi chì allargaranu l'orizzonti di l'industria marittima. Shipowners Network Meeting riunirà i nostri armatori, chì anu aumentatu e so capacità in u mondu in questu periodu, cù i so culleghi internaziunali per u scambiu d'infurmazioni è novi cullaburazioni. Urganizeremu visite in modu chì e delegazioni internaziunali chì participanu à a fiera ponu vede a capacità è a superiorità di i cantieri turchi in situ. Avvenimenti cum'è Marine Talks, u prugramma di cunferenza induve i capi di l'industria valuteranu l'industria marittima turca è internaziunale, è Seminari di i participanti, induve l'espositori introduceranu e so novi tecnulugia è marche, porranu l'ultimi sviluppi in l'industria marittima à l'agenda. Sutta a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu TR è urganizatu da l'Associazione di Esportatori di Navi, Yacht è Servizi, u Cumitatu di Cumpratu da l'esteru furnisce ancu novi opportunità di mercatu per i participanti. L'ultimi sviluppi tecnologichi in u settore seranu esposti in u Padiglione di l'Innuvazione in u campu di fiera.

Pudemu a vostra Salute è Sicurezza à u Focus di e Nostre Attività

Exposhipping I participanti è i visitatori puderanu entre in Expomaritt Istanbul Fair cù codice HES è maschera. In più di e misure implementate da u nostru paese, un ambiente sanu è sicuru serà presentatu da l'applicazione di i Norme AllSecure chì coprenu "Pulizia è Igiene", "Distanza Fisica" è "Deteczione è Prutezzione" sviluppati da u più grande organizatore di eventi in u mondu, Informa. Mercati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*