E forze armate turche rompenu i nidi di u terrore cù l'operazioni di a serie Claw

E forze armate turche rompenu i nidi di u terrore cù l'operazioni di a serie Claw

E forze armate turche rompenu i nidi di u terrore cù l'operazioni di a serie Claw

L'operazioni Claw-Lightning è Claw-Lightning, chì sò state lanciate simultaneamente in April contr'à miri terroristi in u nordu di l'Iraq, cuntinueghjanu cun determinazione.

Cù l'operazioni in corso in e regioni di Metina è Avaşin-Basyan, Mehmetçik entra in e grotte aduprate da i terroristi unu à unu, malgradu e cundizioni difficili di u terrenu, è libera a regione da i terroristi.

In u risultatu di l'operazioni di a serie Claw, 831 terroristi sò stati neutralizzati finu à avà. I cumandamenti piglianu 1281 armi di varii tipi è calibre utilizati da i terroristi è 316 mila 46 munizioni, è rendenu 1407 grotte è rifugi inutilizabili. Mehmetçik hà ancu distruttu 1812 splusivi artighjanali preparati da i terroristi per esse utilizati in diversi attacchi.

I NOSTRI COMMANDI STANU IN U TERRORISTI' DEN

L'eroicu Mehmetçik cuntinueghja à entre in e grotte determinate à esse aduprate da i terroristi in a regione, una per una. Dopu avè pigliatu e misure di sicurezza necessarie, i nostri cumandamenti entranu in e caverne attraversu tunnelli assai stretti è verificanu e "camere" quì una per una.

E grotte, chì cuntenenu assai materiali chì varienu da l'armi è munizioni à i prudutti elettronichi, sò stati distrutti è resi inutilizabili.

OPERAZIONI REALIZZATE CUN GRANDE PRECISIONE

Ogni fase di l'operazioni realizate hè pianificata in dettagliu. À a luce di l'infurmazioni di intelligenza ottenute da parechje fonti, e regioni determinate sò esaminate in dettagliu da i veiculi aerei senza equipaggiu domestici è naziunali.

Cù l'aiutu di l'imaghjini trasmessi da l'UAV, i pussibuli spazii di refuggiu di i terroristi, i posti di sbarcu di l'elicotteri in l'operazione, i miri da esse colpiti da l'aviò è i veiculi di sustegnu di u focu sò determinati unu per unu.

Elicotteri cù unità di cummandu, supportati da elicotteri d'attaccu, sò spediti à e zone colpite da i mezi di sustegnu di u focu. I cumandamenti mandati à a regione avanzanu in i zoni chì i terroristi dicenu chì sò "inaccessibili" è distrughjenu e grotte aduprate da l'urganisazione terrorista una per una.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*