U Settore Turcu di Sementi Cumpete cù u Munnu

U Settore Turcu di Sementi Cumpete cù u Munnu

U Settore Turcu di Sementi Cumpete cù u Munnu

A più grande fiera di u settore di l'agricultura in serra (serra) in u mondu; Growtech 20th International Greenhouse, Tecnulugia Agricola è Fiera di l'equipaggiu di l'allevamentu hà ospitatu u pannellu intitulatu "Ascolta l'Espertu di Sementi". Yüksel Tohum Presidente di u Cunsigliu Mehmet Yüksel, Selçuk University Faculty Member Prof. Dr. In l'eventu induve S. Ahmet Bağcı è TSÜAB è u presidente di l'ECOSA, Yıldıray Gençer, anu participatu cum'è parlanti, hè statu enfatizatu chì u settore di sementi turcu, chì esporta sementi in più di 70 paesi, hè davanti à parechji paesi, micca in cumpetizione cù u mondu. in certi gruppi di prudutti cù a grande distanza chì hà cupartu in 30 anni.

Growtech 24th International Greenhouse, Tecnulugia Agricola è Fiera di l'equipaggiu di l'allevamentu, tenuta in Antalya trà u 27-20 di nuvembre, ospita parechji avvenimenti induve u futuru è i bisogni di u settore sò purtati à l'agenda cù a participazione di i funzionari è esperti di più altu livellu. À a fiera, l'ultimi sviluppi nantu à e sementi è l'industria di sementi sò stati discututi in u pannellu chjamatu "Ascolta l'Espertu di Sementi" moderatu da Buket Sakmanlı Apaydın. Mehmet Yüksel, Chairman of the Board of Yüksel Tohum, è Selçuk University Faculty Member Prof. Dr. S. Ahmet Bağcı è a Sub-Union di l'Industriali è di i Produttori di Sementi TSÜAB è u presidente ECOSA, Yıldıray Gençer, anu assistitu cum'è parlanti.

ASCOLTA A SEED DA L'ESPERTU

U presidente di TSÜAB, Yıldıray Gençer, chì hà pigliatu u primu pianu in u pannellu, hà datu infurmazioni nantu à u sviluppu di e sementi turchi in a storia. Gençer hà dettu: "Durante a pandemia, avemu vistu quantu hè impurtante l'alimentu, dunque a sumente, è chì a persona chì hà a sumente hà veramente l'alimentariu. L'industria di sementi turca hè una industria ghjovana. À questu puntu, l'industria di sementi turca hà scrittu una storia di successu in pocu tempu. Da oghje, esportemu sementi in più di 70 paesi. Ancu se simu ghjovani, avemu diventatu cumpetitivi cù i paesi chì cuminciaru 300 anni prima di noi. Avemu destinatu à 2023 milioni di tunnellate di pruduzzione di sementi in 1.5 è sò sicuru chì ghjunghjemu stu scopu. Mentre avanzamu cù diversi gruppi di prudutti, vedemu chì ci hè bisognu di travagliu di R&D in certi gruppi di prudutti. U sustegnu di u statu in questu sensu hè assai impurtante. Cum'è l'industria di sementi turca, avemu diventatu cumpetitivi cù u mondu. Definitivamente fiducia in a semente turca. "

A SCUOLA SEED VENGA

Yıldıray Gençer, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à a Scola di Sementi, induve cuntinueghjanu à travaglià cum'è a Sub-Union di Industrialisti è Produttori di Sementi (TSÜAB), hà dettu: "Cù a Scola di Sementi, trasmetteremu infurmazioni nantu à e sementi à tutti l'attori agriculi. Sfurtunatamente, a misinformazione si sparghje rapidamente in u nostru paese è ùn pudemu micca impedisce. Cù a Seed School, preveneremu infurmazioni falsi è deformate.

COMPETEmu CU I PAESI BASSI È ISRAEL

U presidente di u Cunsigliu di Yüksel Tohum, Mehmet Yüksel, invece, hà dettu chì l'industria di sementi turca, chì si n'andò dopu à a seconda mità di l'anni 1980, hà fattu una longa strada in l'ultimi 30 anni. Dichjarà chì a frasa "Compramu e sementi da Israele è Paesi Bassi" hè stata largamente usata 30 anni fà, Yüksel hà dettu: "Ora hè necessariu di cambià stu discorsu. Semu davanti à parechji paesi, micca in cumpetizione cù u mondu, in particulare in prudutti cum'è pumati, pepite, meloni è zucchini, chì u fruttu pò esse manghjatu. In questu casu, ùn simu micca daretu à Israele è l'Olanda. Semu ancu davanti à elli in certi segmenti ". Dichjarà chì a Turchia hè debule in a ripruduzzione è avanzata in a ripruduzzione di sementi, Yüksel hà toccu u prublema di e sementi ancestrali. Yüksel hà dettu: "Ciò chì chjamemu sementi ancestrali sò varietà di pupulazioni di u paese. Avemu bisognu di cunservà è di trasmette à e generazioni future. Pudemu solu custruisce u nostru futuru cù u passatu ", disse.

Ùn mischjà HYBRID È GMO

Docente di l'Università di Selcuk Prof. Dr. Ahmet Bağcı, invece, hà toccu u prublema di sementi hibridi. Dichjarà chì u sughjettu di l'OGM (Organismi Genetically Modified) è l'hibridi hè cunfusu in Turchia, u Prof. Dr. Bağcı hà dettu: "Ogni ghjornu, 750 milioni di persone in u mondu vanu à lettu senza manghjà nunda. 2 miliardi di persone anu ancu a fame. Solu a fotosintesi alimentarà una persona cusì affamata. Devemu tuttu ciò chì manghjemu è beie à a fotosintesi. A fotosintesi significa piante. Se a pianta ùn hè micca fotosintesi, ùn pudemu micca campà. In quantu à u prublema hibrida. Quandu a parolla hibrida hè aduprata in vitture, si sona bè, quandu s'utilice in u settore agriculu, a ghjente percece cum'è male. Hybrid significa ottene più efficienza da l'area di unità. Cunfundenu hibridu cù OGM. Un hibridu hè a progenie prodotta da l'attraversu di dui linii puri. Pigliemu un esempiu da l'Eggittu. Mentre ottene 300-500 kilos di produttu per decare da un granu micca hibridu, uttene mille tunnellate di pruduttu per decare da un granu hibridu. Iè, l'hibridu precisa assai acqua è fertilizante. Ma s'è applicate e tecniche di cultivazioni necessarie, guadagnerete una tonna invece di 300 chilò per unità di area. Se ùn pudemu micca ottene un rendimentu, avemu da impurtà quellu deficit di produttu. L'ibridu hè naturali è ùn cunfundemu micca l'ibridu cù l'OGM. "Se ùn pudemu micca pruduce i nostri prudutti à un ritmu altu cù l'ibridi, avemu da impurtà u deficit", disse.

À A FIERA VENU URRGANIZZATE MULTE ATTIVITÀ CHE I VISITORI SEGURANU CU ATTENZIONE

ATSO Growtech Agriculture Innovation Awards, urganizata da Growtech dapoi u 2008 è tenuta inseme cù Antalya Chamber of Commerce and Industry (ATSO) per l'ultimi trè anni, truvaru i so patroni à a fiera. U Mercatu di Prughjettu di Rilevamentu di Vegetale (BIPP), chì hè statu urganizatu per a 5a volta questu annu cù a cooperazione di l'Uffiziu di Trasferimentu di Tecnulugia di l'Università Akdeniz (Akdeniz TTO), a Camera di Cummerciu è Industria di Antalya (ATSO) è l'Associazione Turchia di Pruduttori di Sementi (TÜRKTOB), hè in casa per a 3a volta. hè stata ospitata. A cunferenza intitulata "L'impattu di l'accordu verde di l'UE nantu à l'industria di i fertilizzanti" da Metin Güneş, presidente di l'Associazione di Produttori, Importatori è Esportatori di Fertilizanti (GUID), hà presentatu osservazioni è indizi nantu à a trasfurmazioni chì l'industria deve passà.

Altri avvenimenti prominenti sò i seguenti: Growtech Agriculture, chì hà purtatu i prublemi più impurtanti di u settore agriculu à l'agenda di quattru anni. Sohbet"U cambiamentu climaticu globale è u futuru di l'agricultura" serà discutitu. In l'eventu moderatu da u Scrittore Agriculture İrfan Donat; Costruzione di serra, Associazione di fabbricanti è d'esportatori di l'equipaggiu è di l'equipaggiu (SERKONDER) Presidente Halil Kozan, Associazione di Industrialisti di Irrigazione di Pressione (BASUSAD) Presidente Rahmi Çakarız, Selçuk University Faculty of Agriculture Lecturer Prof. Dr. Süleyman Soylu si farà cum'è parlante. Antalya Metropolitan Municipality Agricultural Services Department Head Seda Özel darà infurmazioni nantu à i travaglii recenti realizati da u Metropolitan Municipality cù a so cunferenza intitulata "Avemu travagliendu per l'agricultura pianificata, reguli, identificata è sustenibile in Antalya". Un panel intitulatu "Pandemia, Cambiamentu Climaticu è l'Impurtanza di Sementi" serà tenutu da TSÜAB, cù u scrittore agriculu Ali Ekber Yıldırım è TSÜAB è u presidente ECOSA Yıldıray Gençer cum'è parlanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*