Cargo turcu aghjunghje Macao à l'espansione di a rete di volu di carica

A carica turca aghjusta Macau à l'espansione di a rete di volu di carica
A carica turca aghjusta Macau à l'espansione di a rete di volu di carica

Turkish Cargo, a marca crescente di merci aeree di Turkish Airlines, cuntinueghja a so crescita stabile rinfurzatu a so rete di volu. Turkish Cargo hà aghjustatu Macau, unu di i centri ecunomichi impurtanti di a Cina dopu à Hong Kong, trà e destinazioni à quale opera voli diretti di carica. A marca dinamica aumenta e destinazioni à quale opera voli diretti di carica à 1 cù voli à Macao, chì cumincianu l'2021 di nuvembre di u 97.

Macau, situatu in a pruvincia di Guangdong in Cina è un centru turisticu è finanziariu impurtante, accoglie ancu i capi di u mercatu in i settori di l'alta tecnulugia, e-commerce, l'elettronica è tessili. Turkish Cargo hà u scopu di rinfurzà u ponte di trasportu aereu chì hà stabilitu trà l'Europa è l'Estremo Oriente, grazia à u trasportu aereu affidabile, veloce è direttu chì offre à i prestatori di servizii logistichi nantu à a rotta ISL-ALA-MFM-ALA-ISL, chì servirà cù u so Airbus A330F aereo cargo largu.

Cunnettendu i cuntinenti, Turkish Cargo hà a più grande rete di volu di carichi di u mondu, escludendu i trasportatori espressi, cù a so reta custituita da 97 destinazioni dirette di carica. U traspurtadore cuntinueghja i so prucessi di cummerciale globale cù a flotta di Turkish Airlines di 24 aerei, 371 di i quali sò aerei cargo.

Turkish Cargo, chì furnisce una crescita sostenibile cù a so infrastruttura, capacità operative, flotta è persunale espertu, hà da scopu di esse una di e prime 3 marche di carichi aerei in u mondu. Inseme à a so missione d'innuvazione, u trasportatore di bandiera cuntinueghja à aumentà in modu sustenibile a so qualità di serviziu in u mondu sempre cambiante sviluppendu prughjetti pionieri in u campu di a digitalizazione è l'innuvazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*