Turchia Iron Export Record battu

Turchia Iron Export Record battu

Turchia Iron Export Record battu

Mentre u settore di l'acciaio hà aumentatu e so esportazioni da 2021 miliardi 81 milioni di dollari à 10 miliardi 30 milioni di dollari cù un aumentu di 18 per centu in u periodu di ghjennaghju à uttobre di u 120, l'Associazione Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferrusi (EDDMİB) hà dettu chì l'exportazioni anu aumentatu da 1 per centu in l'ultimu periodu di 61 annu.

U novu scopu di l'Associazione Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferrusi, chì hè l'unica unione in l'Associazione Esportatori di l'Egeu chì hà passatu u sogliu di l'esportazione di 2 miliardi di dollari, hè di rompe u record di esportazione di 2011 miliardi 2 milioni di dollari stabilitu in 445.

Dichjarà chì anu esportatu 2021 miliardi 68 milioni di dollari cù un aumentu di 1 per centu in u periodu di ghjennaghju à uttobre di u 837, Yalçın Ertan, presidente di l'Associazione Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferru, hà dettu chì a più grande fetta di e so esportazioni era l'acciaio. cù 1 billion 326 million dollars, l'espurtazioni di ramu eranu 277 million dollars, metalli Hà dichjaratu chì 154 million dollars and aluminium exports were 79,4 million dollars.

Rimarchendu chì l'aumentu di i prezzi di a materia prima in u mondu dopu à a pandemia si manifesta ancu in u settore di ferru è metalli non ferrosi, Ertan hà dettu: "Mentre e nostre esportazioni d'acciaio anu aumentatu da 37 per centu in quantità da 965 mila tunnellate à 1 milione. 322 mila tunnellate, l'aumentu nantu à a basa di u valore era di 79 per centu. "Aumenti simili sò stati ancu vistu in cobre, aluminiu è metalli", disse.

U record di l'aumentu di l'esportazioni di u 2021 hè di l'industria di l'acciaio

Cumparendu l'infurmazioni chì u settore di ferru è azzaru era in cima di l'esportazioni generale di Turchia in settembre cù una quantità di 2 miliardi 613 milioni di dollari, u presidente Ertan hà dettu chì eranu u terzu settore in Turchia cù una esportazione di 2 miliardi 294 milioni di dollari in Turchia. Uttrovi, cù un aumentu di l'exportazione di 10 per centu in u periodu di 81 mesi, cù 27 esportazioni registrate Hà aghjustatu chì sò i detentori di record per a crescita di l'esportazione in u settore principale.

Mentre i membri di l'Associu di l'Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferrusi anu esportatu à 2021 paesi in u periodu di 10 mesi di u 175, a Germania hè stata prima cun una quantità di 202 milioni 105 mila dollari. L'Inghilterra, chì hè stata classificata in u 2020u postu cù esportazioni di 42,7 milioni di dollari in 6, hà compru l'acciaio turcu per un valore di 2021 milioni di dollari cù un aumentu di l'esportazioni di 188 per centu in u 123,4 è hè stata seconda. In u terzu postu nantu à a lista; U Yemen hà pigliatu u primu postu cù una dumanda di 104,7 milioni di dollari. L'aumentu più impressiunanti di l'esportazione di ferru è metalli non-ferrous da l'Egeu era à Hong Kong. L'esportazioni à Hong Kong anu saltatu da 6633 mila dollari à 980 milioni di dollari, un aumentu di 66 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*