Turchia aghjunghje una quarta nave di perforazione à a so flotta

Turchia aghjunghje una quarta nave di perforazione à a so flotta

Turchia aghjunghje una quarta nave di perforazione à a so flotta

Cuntinuendu e so attività di perforazione in u Mediterraniu è in u Mari Neru cù i so 3 navi di perforazione in mare profonda è 2 navi di ricerca sismica, Turchia aghjunghjenu a so quarta nave di perforazione à a so flotta.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì a quarta nave di perforazione hè dotata di a tecnulugia più moderna è di punta, chì hè chjamata a settima generazione, à u cuntrariu di l'altri.

"Ci hè un totale di 5 navi in ​​a classe di sta nave in u mondu. Avemu ancu unu. Cù a nostra nova nave, chì hè 238 metri di lunghezza è 42 metri di larghezza, puderemu perforare sin'à 3 metri di mare. Fortunatamente, avemu ghjuntu à una capacità di operare fora di e fruntiere di u nostru paese cù a grande flotta di perforazione chì avemu avà. Vogliu chì a nostra nova nave cù l'ultime tecnulugia chì avemu purtatu à u nostru paese serà benefica per u nostru paese, a nostra nazione è u nostru settore energeticu ". hà fattu a dichjarazione.

Fatih Drilling Ship hà iniziatu a perforazione in u campu Türkali-6

U Dipartimentu di Idrografia è Oceanografia di Navigazione di e Forze Navali Turche hà annunziatu chì a Nave di Perforazione Fatih hà da principià a perforazione in u pozzu Türkali-27 cù NAVTEX publicatu trà u 27 d'ottobre è u 2021 di dicembre di u 6. Dopu u NAVTEX publicatu Nave di perforazione Fatihcuntinuò a so ricerca in u Mari Neru trà e date citate. Sicondu l'infurmazioni trasmessi, i navi di Korkut, Altan è Sancar Bey ancu Nave di perforazione Fatihaccumpagnatu da.

Cumu serà ricurdatu Nave di perforazione FatihDopu à u pozzu Danubiu-1, u 5 di nuvembre di u 2020, i travaglii di perforazione cuminciaru in u primu pozzu di rilevazione di u mare profondu di Turchia, u pozzu Türkali-1. In u postu nantu à u sughjettu nantu à u cuntu Twitter ufficiale di a Cumpagnia di Petroleum Turchia, hè statu annunziatu chì u pozzu Türkali-1 hè stata perforata finu à 3 mila 920 metri è u travagliu hè statu finitu in 77 ghjorni.

Mandatu in u Mari Neru u 29 di maghju 2020 Nave di perforazione Fatih, Hà iniziatu a so prima perforazione in u Mari Neru u 20 di lugliu di u 2020, è u 21 d'aostu di u 2020, u presidente Erdoğan hà annunziatu chì ci era 320 miliardi di metri cubi di gas naturale in u Mari Neru.

Dopu avè perforatu finu à 2 metri in Türkali-3 è a finitura di i travaglii in 950 ghjorni, Fatih Drilling Ship hà perforatu u pozzu Amasra-53 situatu in u Campu di Gas di Sakarya di u Nordu. Hè statu annunziatu chì Fatih Drilling Ship hà iniziatu a perforazione in Türkali-1 in Sakarya Gas Field u 28 di maghju è in Türkali-3 u 31 di lugliu. Dopu avè principiatu a perforazione di u pozzu Türkali-4 u 12 di settembre è hà duratu 5 ghjorni, Fatih Drilling Ship hà iniziatu i travaglii di perforazione in Türkali-42 da u 27 ottobre 2021.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*