Turchia hè in strada per diventà u ghjucatore più impurtante in u mondu cù e tecnulugia UAV

Turchia hè in strada per diventà u ghjucatore più impurtante in u mondu cù e tecnulugia UAV
Turchia hè in strada per diventà u ghjucatore più impurtante in u mondu cù e tecnulugia UAV

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu SAHA EXPO Fiera di l'Aviazione è l'Industria Spaziale di Difesa organizata da SAHA Istanbul in Istanbul Expo Center.

In a so visita à u Ministru Varank, chì hà visitatu i stands di parechje cumpagnie impegnate in a produzzione in diversi campi in l'industria di difesa è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i prudutti; Hasan Büyükdede, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia, Presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, u presidente di l'Agenzia Spaziale Turca Serdar Hüseyin Yıldırım è u presidente di u Cunsigliu di SAHA Istanbul è u direttore generale di Baykar Haluk Bayraktar.

U PIÙ GRANDE CLUSTER DI DIFESA, AVIAZIONE E SPAZIO DI TURCHIA

In a so dichjarazione durante a so visita, Varank hà dichjaratu chì SAHA Istanbul hè u più grande cluster di difesa, aviazione è spaziu di Turchia, è hà dettu: "Qui, cumpagnie turche è straniere chì operanu in u settore di difesa è aerospaziale mostranu i prudutti chì anu sviluppatu recentemente è e capacità. anu sviluppatu in tecnulugia. In più di questu, una fiera veramente bella cuntinueghja induve si discute è si discute in particulare e relazioni inter-imprese è i partenarii cummerciale ". disse.

PICCOLA E MEDIA IMPRESA

Nutendu chì ci sò più picculi è mediani imprese à a fiera questu annu, Varank hà dettu: "Hè in realtà qualcosa chì noi, cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, vulemu chì venenu à u primu postu in u settore. Quantu più cumpagnie di u settore privatu, più imprese chjuche è mediane si trattanu di questi prublemi, diventanu fornitori à i grandi è sviluppanu e so tecnulugii, videremu chì l'industria in Turchia si sviluppa cusì veloce ". disse.

INTERESSE DI IMPRESE STRANIERE

Enfatizendu l'interessu di e cumpagnie straniere, Varank hà dettu: "Ci sò parechje cose chì pudemu fà inseme in l'industria di difesa, in particulare in l'arena internaziunale. Ci sò cumpagnie d'aviazione è cumpagnie di motori chì venenu da Ucraina quì. Ci sò prughjetti chì avemu da esse realizatu cun elli in u periodu à vene. Dunque, SAHA EXPO prugresserà versu diventà una marca seria in u campu di a difesa, l'aviazione è u spaziu in Turchia, sia sviluppendu u settore sia attraendu cumpagnie internaziunali è individui pertinenti in Turchia in questu sensu ". hà fattu a so valutazione.

TECHNOLOGIES AUTONOME

Enfatizendu chì facenu un grande sforzu per custruisce una industria di difesa autosufficiente in Turchia, Varank hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di parlà di 100% località in ogni campu, ma hè assai impurtante per sguassà a dependenza straniera, soprattuttu. in parti è cumpunenti critichi. In questu sensu, Turchia hè diventata unu di i attori più impurtanti in u mondu in i veiculi aerei senza pilota. Ùn avariamu micca sbagliatu se dicemu chì hè u ghjucatore più pupulare è discutitu avà. Di sicuru, a Turchia hà ancu bisognu di aerei è elicotteri tripulati in termini di difesa ". disse.

CINTA GENERAZIONI AERONI DI LOTTA

"In questu sensu, ci sò prughjetti chì ellu cuntinueghja in quantu à l'autosufficienza in u periodu à vene", disse Varank, "ATAK hè attualmente serve u nostru esercitu, a so nova versione ATAK-2 hè ghjunta. Gokbey, u nostru elicotteru di u scopu generale, si spera di esse messu in usu in un futuru vicinu. In questu sensu, Turchia face ancu un grande sforzu per sviluppà un aviò di guerra di quinta generazione. À u mumentu, a produzzione di pezzi hà iniziatu, ma ùn duvemu micca missu questu, u mondu hè avà andatu in sistemi senza equipaggiu ". usatu e frasi.

UAV TECHNOLOGIES

Nutendu chì l'aviò di guerra di a quinta generazione pò esse l'ultimi aviò di guerra tripulatu, Varank hà dettu: "In fronte à questu, lasceremu gradualmente l'era di l'aviò tripulatu, soprattuttu cù tecnulugia cum'è tecnulugie UAV di cumbattimentu senza pilotu. Avemu bisognu d'investisce in ogni campu à u mumentu bellu. Avemu pigliatu stu trenu in veiculi aerei senza pilotu è diventatu un pioniere in u mondu. Semu un pocu in daretu in i sistemi tripulati, ma spergu chì puderemu ancu risponde à i nostri bisogni. U nostru scopu principale hè di esse l'attore più impurtante in u mondu in sistemi senza pilota. Attualmente, facemu un affari assai successu cù Baykar è TAI. I veiculi autonomi senza pilota sò attualmente nantu à l'agenda, micca solu in l'aria, ma ancu in i sistemi di terra. Spergu chì a Turchia avanza rapidamente versu diventà u attore più impurtante in u mondu in tecnulugia autonome. disse.

INDUSTRIA DI DIFESA

U Ministru Varank hà dettu: "Pudemu dì chì a Turchia hè autosufficiente in quantu à l'aumentu di a tarifa domestica in l'industria di difesa è à i so bisogni in e tecnulugia critiche. In fatti, daretu à i successi chì Turchia hà ottenutu in a lotta contru u terrurismu, sti successi chì avemu ottenutu in l'industria di difesa si trovanu ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*