56 Milioni di Cittadini in Turchia Cummincianu u ghjornu in u bughju

56 Milioni di Cittadini in Turchia Cummincianu u ghjornu in u bughju
56 Milioni di Cittadini in Turchia Cummincianu u ghjornu in u bughju

Inseme à quelli chì partenu à e prime ore di a matina per andà à u travagliu o à a scola, quelli chì cumincianu a so ghjurnata prestu cuntinueghjanu à lagnà di l'ora d'estate. Malgradu a transizione à l'ora legale permanente in Turchia da u 2016, i dibattiti tornanu ogni annu. In particulare quelli chì campanu in u punente di u paese è cumincianu a so ghjurnata prima di a matina volenu chì sta pratica sia eliminata. Unu di i prublemi chì i citadini sò più curiosi hè se sta applicazione hà qualchì benefiziu per e sacche di i citadini o per u paese. U situ di paragone è sustitutu di i fornitori di l'electricità encazip.com hà cercatu a risposta à sta curiosa quistione.

Cù l'arrivu di i mesi d'inguernu, e discussioni nantu à l'appiecazione di l'ora d'estate permanente sò tornate in prima linea, cum'è ogni annu. A pupulazione tutale di e pruvince in u punente di Turchia hè di circa 56 milioni. L'ora d'estate permanente hè ancu affettata da a pupulazione chì hè abituata à alzà prestu, è ancu da i studienti chì cumincianu à travaglià prima è vanu à a scola. L'ottobre scorsu, u prublema hè statu purtatu à u Parlamentu di novu è una chjama hè stata fatta per abbandunà sta pratica, ma u Ministeru di l'Energia è i Risorsi Naturali annuncia chì ùn ci era micca travagliu nantu à l'abulizione di l'ora di u ghjornu. Tuttu chistu ùn era micca abbastanza per impedisce i dibattiti suciali. Ebbè, chì hè stata a cuntribuzione di l'applicazioni di l'ora di l'ora di u ghjornu, chì face ogni annu u sughjettu di discussione malgradu a messa in pratica in u 2016, à i citadini è à l'ecunumia di u paese ? U situ di paragone è sustitutu di i fornitori di l'electricità encazip.com hà cercatu quelli chì sò curiosi di l'applicazione di l'ora d'estate.

L'ora d'estate permanente hè statu introduttu in 2016

L'idea di l'ora di u ghjornu, chì hè statu introduttu in u 19u seculu per fà più usu di a luce di u ghjornu, si sparse in tuttu u mondu in u 20u seculu. L'ora di u ghjornu hè statu introduttu in parechji paesi. Dapoi u 1972, una distinzione di l'ora di l'estiu-inguernu hè stata applicata in Turchia. Cù a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale u 7 di settembre di u 2016, Turchia abbandunò l'usu longu di l'inguernu è hà cambiatu à l'ora di u ghjornu. Sta situazione ùn hà micca affettatu tutte e parte di u paese in u listessu puntu. Cù l'implementazione permanente in u tempu d'estate, l'ora di travagliu in e cità di l'ouest di u paese in i mesi d'inguernu principia prima chì u clima s'hè lampatu. Questu ùn hà micca affettatu quelli chì vivenu in u livante, postu chì ci era una diferenza di 76 minuti trà l'estremità uccidintali è orientali di Turchia. Sicondu a mo lingua attuale, cresce à 06.51 in Iğdır è à 08.05 in Edirne. Per quessa, quelli chì campanu in cità in u livante cuntinueghjanu à svegliate à un ghjornu luminoso.

Doppiu u risparmiu in una ora

A quistione più curiosa di i citadini chì vivenu in cità in u punente di u paese, chì soffrenu di l'ora di l'ora di u ghjornu permanente, hè cumu si riflette sta pratica nantu à e fatture di i citadini è s'ellu risparmianu soldi. In u mercatu di l'electricità, i costi di l'energia sò determinati ogni ora, è trà e tariffi offerti à i cunsumatori, ci sò tariffi di l'electricità tri-tempu cù prezzi diffirenti in diverse ore di u ghjornu. U periodu di tempu cù u più altu costu di l'electricità è i prezzi di u cunsumadore hè trà 17.00:22.00 è 6.00:6.00. In i fusi orari fora di queste ore, i costi sò abbastanza bassi. A tarifa di notte cù u prezzu di l'electricità più prezzu finisce à 17.00:22.00 am, chì hè u tempu chì a maiò parte di a ghjente si sveglia è preparanu per u so viaghju. In u risultatu, u cunsumu di l'electricità aumenta à questa ora. Da 1 ore di matina à l'alba di u sole, a tarifa di ghjornu à prezzu bassu hè sempre valida. In cundizioni normali, u cunsumu di l'electricità in casa era più intensu trà 2: 50 è XNUMX: XNUMX, chì sò ore di punta, ma cù l'abulizione di l'applicazione di l'inguernu, l'electricità cunsumata durante l'ora di punta hè stata spostata à l'ora di notte è di ghjornu. Cusì, nantu à una basa di tariffu, un risparmiu di circa XNUMX per centu si trova nantu à a fattura di l'electricità per un periudu di XNUMX-XNUMX ore.

Hè statu annunziatu chì 3.97 miliardi TL sò stati salvati annu.

Sicondu u "Fixed Time Practice (SSU) Evaluation Report", chì hè statu preparatu com'è u risultatu di i studii realizati in u scopu di u cuntrattu firmatu trà u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali è l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) per investigà i effetti di l'ora d'estate, l'implementazione di l'ora d'estate permanente di Turchia hè 1 Si dice chì hà ottinutu un risparmiu di più di TL miliardi. Hè dichjaratu chì 2016 miliardi di kilowatt-ora sò stati salvati da l'intruduzione di l'ora di l'ora fissa di u ghjornu in 6.82. Tuttavia, ci sò studii diffirenti nantu à questu sughjettu. Prufessore à l'Università di Cambridge, Inghilterra. Dr. Sicondu a ricerca realizata da Sinan Küfeoğlu è i so amichi, ùn ci hè micca salvezza cù l'ora d'estate permanente. U studiu hà calculatu i prezzi di l'electricità, u cunsumu d'energia è e variabili climatichi trà 2012 è 2020. U studiu hà cunclusu chì l'ora di l'ora di u ghjornu ùn hà micca salvatu quantità misurabili o pruvucà quant'è l'usu di l'electricità cum'è una altra vista dichjarata.

Solu u 22 per centu di i citadini sò soddisfatti di l'ora d'estate permanente

Sicondu un studiu realizatu in Turchia, solu u 22 per centu di i citadini sò soddisfatti di l'ora d'estate permanente. Sicondu a ricerca, 66 per centu di e persone volenu vultà à l'invernu è l'estiu cum'è prima. U ritmu di quelli chì dichjaranu chì sò soddisfatti di u tempu di u ghjornu di u ghjornu constantemente hè solu per centu 22. In ogni casu, sta satisfaczione riflette e dati psicologichi, micca ecunomichi, perchè l'economie individuali sò assai limitati è copre solu una piccula parte di u ghjornu. In particulare e persone chì vivenu in u punente di u paese ùn volenu micca chì u tempu sia scuru à u principiu di u ghjornu. Questu hè perchè ùn volenu micca andà à travaglià in u bughju è trovanu periculosu per i so figlioli per andà à a scola in u bughju.

L'Europeani ùn volenu micca l'ora di u ghjornu

A Cummissione Europea, u corpu esecutivu di l'Unione Europea (UE), hà realizatu un sondaghju per sapè l'opinioni di l'Europeani nantu à i tempi d'estate è d'invernu. Sicondu i risultati di l'inchiesta, in quale 4 milioni di persone 600 anu participatu, a maiuranza di l'Europeani, à u cuntrariu di i citadini di u nostru paese, trovanu l'ora di u ghjornu inutili. Se l'applicazione hè abulita in l'UE, hè previstu chì ogni paese decide per ellu stessu se aduprà l'ora d'estate o l'ora d'invernu. L'ora di l'ora di u ghjornu affetta ancu u modu di fà affari di alcune cumpagnie internaziunali è cumpagnie chì travaglianu internaziunale. Un altru effettu indesevule di l'ora di u ghjornu hè l'allargamentu di a diffarenza di u tempu cù l'UE, u mercatu più grande di Turchia, è u mondu occidentale. Alcune imprese ponu esse affettate negativamente da a diminuzione di l'ore di travagliu cumuni. Tuttavia, da l'altra banda, hè dichjaratu chì quelli chì viaghjanu à l'Occidenti per l'affari sò soddisfatti di l'applicazione. Perchè andanu viaghjà da Istanbul à Londra per l'affari, piglianu un volu di 9:00 à Londra è ghjunghjenu quì di novu à 9:00 ora di Londra, cusì cungelendu u tempu è guadagnendu un tempu significativu.

"Ancu s'ellu ùn ci hè micca dati chjaru per u mercatu di l'electricità, l'ora di verane permanente riduce i costi"

Çağada KIRIM, u fundatore di encazip.com, chì hà valutatu e discussioni di implementazione di l'ora di u ghjornu, hà dettu: "A dichjarazione fatta da u Ministeru esprime u risparmiu energeticu tutale. Tuttavia, nisuna infurmazione chjara hè stata divulgata per u mercatu di l'electricità, è e dati chì avemu sò limitati. A divulgazione di l'autorità di dati più trasparenti nantu à sta questione è a publicazione di rapporti preparati in tuttu u dettu persuaderà i citadini è impediscenu discussioni. Ma in quantu à i costi di l'electricità, u cunsumu di trasfurmà da l'ora di punta à u ghjornu significa circa 40 à 60 per centu di i costi di l'electricità più prezzu. Per d 'altra banda, cunziddi chì ci hè più attività dopu à 17.00, l'aumentu di u bisognu di l'electricità durante l'ore di ghjornu è di notte è diminuite durante l'ora di punta hè un fattore di equilibriu per u mercatu di l'electricità è riduce i costi. Ancu s'ellu hè difficiule di rializà individualmente, saria ghjustu dì chì u cunsumu di l'electricità di l'ora di 1-2 da l'ora quandu i costi di l'electricità sò elevati à l'ora quandu i costi di l'electricità sò più bassi hè un approcciu logicu chì risparmià soldi da a perspettiva di l'economia energetica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*