Un primu centru di empowerment di e donne in Turchia hè apertu in Basket

Un primu centru di empowerment di e donne in Turchia hè apertu in Basket
Un primu centru di empowerment di e donne in Turchia hè apertu in Basket

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà fattu un novu terrenu in a lotta contru a viulenza contr'à e donne. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì hà apertu u primu "Centru di Empowerment di e donne" in Turchia, hà dettu: "Cù stu prughjettu, simu struitu in Turchia, simu fieri è felici di questu. Avemu avà un centru di empowerment di e donne in Ankara induve pudemu agisce inseme per e donne è sparte e vostre sperienze è u nostru travagliu. Sapemu chì più ci uniscemu, più donne pudemu ghjunghje ".

U Prughjettu di Centru di Empowerment di e Donne, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara è sustinutu da l'Ambasciata Olandese attraversu u Programma di Trasformazione Suciali è Diritti Umani MATRA, hè statu implementatu per a prima volta in Turchia in a Capitale.

U Centru di Empowerment di e Donne, chì travaglià sottu a coordinazione di u Centru di Cunsigliu di e Donne è Direzzione di Prughjetti di u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia di a municipalità metropolitana di Ankara, hè statu messu in serviziu in u "Giornu internaziunale per l'eliminazione di a viulenza contru à e donne, u 25 di nuvembre". .

L'apertura di u "Centru di Empowerment di e Donne" tenuta à u Centru di Cunsigliu di a Donna di u Parcu di a Ghjuventù; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur Yavaş, Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Reşit Serhat Taşkınsu, Vice Secretariu Generale Faruk Çınkı, Burocrati di a Municipalità Metropolitana, UNICEF, UN WOMEN, Altu Cummissariu di l'ONU per i Rifugiati, Fondu di Populazione di l'ONU, Associazione Bar di Ankara è ONG, università è associazioni di donne i rapprisentanti anu participatu ancu.

UN ALTRE PRINCIPIU FUSU FIRMAT IN TURCHIA

Nutendu chì anu implementatu parechji prughjetti per e donne in 2,5 anni, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu e seguenti valutazioni in u so discorsu à l'apertura:

"Avemu publicatu u Purple Map, u Bulletin di e donne è i zitelli per a prima volta in 2,5 anni. Avemu andatu à millaie di donne chì ùn pudianu micca vene à noi cù i veiculi mobili, avemu principiatu a furmazione di salute di e donne in i zoni rurali, avemu rinfurzatu e nostre unità di cunsigliu di e donne in 7 distretti rurali. Avemu implementatu u nostru Pianu d'Azione per l'Uguaglianza Locale, furnitu opportunità per 9 cooperative di donne in u Mercatu di Başkent, firmatu un protokollu d'avucatu gratuitu per e donne cù l'Associazione Bar di Ankara, è implementatu a stazione sicura è l'applicazione di scaricamentu senza stop. Avemu apertu a nostra linea diretta di viulenza 7/24 per l'usu, è per allargà sta distanza, apremu u nostru Centru di Empowerment di e Donne cù l'Ambasciata Olandese oghje. Cum'è una municipalità, avemu ancu stabilitu u nostru Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia. Avemu ancora una longa strada da fà ".

Dichjarà chì un primu hè statu ottenutu cù u Centru di Empowerment di e Donne, Yavaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cù stu prughjettu, strughjemu novi terreni in Turchia, simu fieri è felici di questu. Avemu avà un centru di empowerment di e donne in Ankara induve pudemu agisce inseme per e donne è sparte e vostre sperienze è u nostru travagliu. A nostra dumanda da voi hè di indirizzà i vostri studienti è vuluntarii chì sò spicializati in questu campu à a nostra zona cumuni non governamentale. Sapemu chì più ci uniscemu, più donne pudemu ghjunghje. Avemu cuminciatu à distribuisce carte promozionali per u Centru di Empowerment di a Donna per esse mandate à l'autobus è à tutti. Vogliu ancu ringrazià l'Ambasciata di u Regnu di l'Olanda per u so sustegnu à u prugettu ".

MECANISMU DI EMPOWERMENT PER E DONNE

Erik Westrate, Sottosegretariu di l'Ambasciata di u Regnu di i Paesi Bassi, chì hà assistitu à l'inaugurazione, hà dichjaratu ch'ellu era felice d'esse à l'apertura di u Centru di Empowerment di a Donna in nome di l'Ambasciata Olandese è hà dettu:

"U Prughjettu Centru di Empowerment di e Donne hè sustinutu da u prugramma di cuncessione MATRA di u Guvernu Olandese. U prugettu serà realizatu per 24 mesi da u Centru di Cunsigliu di e Donne è u Branch di Prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Ankara. Avà basterà à e donne di pissà à sta porta per pudè ottene u sustegnu chì anu bisognu.

Cù u prughjettu, hè u scopu di realizà i travaglii esistenti di u Centru di Cunsigliu di a Donna in u quadru di u Centru di Empowerment di a Donna, di passà à un mudellu di serviziu basatu in ONG, è di permette à l'università di fà studii di e donne cù i guverni lucali. U centru, chì svilupperà un novu mecanismu per e donne chì vivenu in Ankara, creà una infrastruttura digitale è includerà Dipartimenti di Studi di a Donna di 9 ONG è 4 università.

I STUDENTI DI TESE LAVARERANU ANCHE IN U PROGETTU CHE CONTINUARÀ FINA U 2023

In u centru induve i studienti chì studianu in u dipartimentu di i studii di e donne di l'università ponu travaglià volontariamente cù studii di tesi adattati, l'ONG chì operanu in certi campi di studiu in Ankara puderanu ancu cuntinuà e so attività.

Dichjarà chì a sustenibilità di u centru serà furnita da a Municipalità Metropolitana di Ankara dopu à u prugettu, chì finisce in settembre 2023, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia Serkan Yorgancılar hà dettu: "U nostru prughjettu cuntinuerà per 24 mesi. E donne puderanu uttene u serviziu chì volenu assai facilmente da quì. Pensu chì travaglii assai impurtanti seranu realizati micca solu in quantu à a viulenza contru à e donne, ma ancu in quantu à l'empowering di e donne ".

Elif Çelikcan, unu di i Voluntarii di a Piattaforma Per Girl, hà dettu ancu: "Cum'è squadra di Per Girl, simu assai felici di esse una parte di un prughjettu cusì preziosu. Hè ancu impurtante chì hè un primu in Turchia. Per esse capace di furnisce un sustegnu mentre sustene cumplettamente e donne vittime di viulenza, sia l'ONG, sia l'università è e municipalità anu bisognu di cooperà. In questu sensu, u Centru di Empowerment di a Donna hè diventatu un prughjettu induve mettemu u nostru dettu in questu puntu. Hè per quessa chì simu assai felici ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*