Fotodetettori da esse usatu in a Missione Luna di Turchia da esse prodotta in Bolu

Fotodetettori per esse usatu in a missione lunare di Turchia da esse prodotta in Bolu
Fotodetettori per esse usatu in a missione lunare di Turchia da esse prodotta in Bolu

Università Bolu Abant İzzet Baysal (BAIBU) Centru di Applicazioni è Ricerca per i Detectori di Radiazione Nucleare (NURDAM); Progettarà è fabricarà fotodetettori basati in u nitratu di gallu (GaN), chì sò critichi per a tecnulugia di cohete. U prughjettu di NURDAM intitulatu "Produzzione di Fotodetettori GaN cù Prestazioni Superiori per esse Aduprati in u Monitoraghju di l'Efficienza di u Sistema Lunar Mission Rocket Igniter, Sistemi di Estinzione di Incendiu è Suppressione di Esplosioni" hè statu ritenutu degnu di sustegnu in u prugramma di cooperazione bilaterale di TÜBİTAK 2568-Accademia Cinese di NURDAM. Scienze (CAS).

NURDAM; Progettarà è fabricà fotodetettori basati in GaN utilizati in a tecnulugia di cohete, chì coincide cù a "Missione Luna", unu di i 10 scopi strategichi in u Programma Spaziale Naziunale. fotodetettori basati in GaN; Hè adupratu in a cumunicazione spaziale avanzata, a rilevazione di missile, sensori di fiamma, rilevazione di prucessu biologicu, purificazione di l'aria, rilevazione di ozone è assai altri campi.

Coordinatore di NURDAM Direttore Prof. Dr. A squadra di u prugettu fattu da Ercan Yılmaz; prof. Dr. Hüseyin Karaçalı, Assoc. Dr. Aliekber Aktag, Assoc. Dr. Ayşegül Kahraman, Assoc. Dr. Efe Eseller, Dr. Istruttore U membru Erhan Budak, Dr. Istruttore Membre Ferhat Demiray, Lect. Vede. Hè custituitu da Ramazan Lök è studenti di duttore Umutcan Gürer, Emre Doğancı, Ozan Yılmaz è Berk Morkoç.

Direttore NURDAM Prof. Dr. Ercan Yilmaz; Dichjarà chì cumincianu u travagliu di u prugettu dopu chì u budgetu di supportu pertinente hè statu mandatu,

"Cumu u nostru presidente hà ancu annunziatu, fabricaremu sensori chì seranu utilizati in u monitoraghju di l'efficienza di a parte di igniter di u sistema di cohete in a missione Luna, l'extinzione di u focu è a suppressione di l'esplosione. U prugettu hè statu appruvatu, aspettemu avà u so budgetu. Dopu chì u budgetu hè statu mandatu, avemu da principià u travagliu rapidamente ".

hà fattu dichjarazioni. Inoltre, secondu a NTV, u Direttore NURDAM Prof. Dr. Ercan Yilmaz; Ellu hà dichjaratu chì l'Agenzia Spaziale Turca (TUA) sustene u prugettu è dopu à a fine di a produzzione, principiaranu u prucessu di integrazione in u cohete in cooperazione cù TUA.

Sensore di Radiazione in Satelliti Domestici

Direttore NURDAM Prof. Dr. Ercan Yilmaz; Ricordendu i studii nantu à u modulu di radiazione di satelliti sviluppati da Turchia

"In questu cuntestu, avemu pruduciutu i sensori di radiazione è i cunvertisce in moduli. U modulu hè statu ancu pruvatu è appruvatu da TUBITAK Space. U prucessu di integrazione à i nostri satelliti domestici, IMECE Satellite è APSCO Satellite, hè iniziatu. U Satellite Imece hè previstu per esse lanciatu à principiu di 2022. Dopu questu, avemu da cumincià à ottene e dati ". hà fattu dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*