A più grande bandiera di Turchia alzata in Istanbul

A più grande bandiera di Turchia alzata in Istanbul
A più grande bandiera di Turchia alzata in Istanbul

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà assistitu à a ceremonia di apertura di i pali di bandiera di u Cimiteru di i Martiri di Istanbul Edirnekapı è u campus Ulus TRT.

Ricordendu chì anu erettu u più grande asta di bandiera di Turchia nantu à a collina di Çamlıca in u 101u anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu alzatu a nostra bandiera di 111 metri di altezza, di mille metri quadrati accantu à l'edificiu più altu di Turchia, chì avemu messu in serviziu nantu à u Küçük Çamlıca Hill. Oghje, inauguremu e nostre bandiere cù una altezza record di 115 metri in u Cimiteru di i Martiri di Edirnekapı è u Campus TRT Ulus. Ognuna di e nostre bandiere hè esattamente un milla 453 metri quadrati. U nostru amore per Istanbul hà principiatu cù a rivelazione di u Prufeta, chì hà arradicatu cù a cunquista di u 1453. Cù a lotta naziunale, i so rami s'allargavanu à l'avvene, à u presente.

ÙN SIAmu GRATI À NINGUNU, ÙN ASPETTEMU NUNCUNI RECLAM

Enfatizendu chì e bandiere sò i simboli più preziosi di i paesi, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Per i paesi cum'è i nostri, chì anu passatu lotte storichi, parlanu di l'indipendenza è ogni centimetru di terra vintu cù u sangue di i martiri à un prezzu pesante. A nostra bandiera hè u più bellu simbulu di l'ascesa di una nazione chì vole incatenata. Simu i nipoti di una generazione chì hà sappiutu cummattiri i cunflitti interni è esterni durante l'anni di lotta naziunale. Ùn simu grati à nimu. Ùn aspittemu micca pietà da nimu. Sin'à eri, eramu dipendenu da l'esternu ancu per l'elementi di difesa utilizati per a sicurità di u nostru paese. Tuttavia, cù u guvernu di u Partitu AK, sta stampa hè cambiata completamente. Oghje, ci hè una Turchia chì usa e so capacità di produzzione domestica è naziunale in ogni campu, ùn riceve micca permessu di nimu, è rializeghja investimenti enormi per diventà una di e prime 10 economie di u mondu. Ci hè una nova Turchia chì pruduce u trenu elettricu naziunale è travaglia duramente per lancià TÜRKSAT 6A, u primu prughjettu satellitare naziunale è naziunale in a storia di a Republica, in u spaziu in u 2023 è chì vola a nostra gloriosa bandiera in u mondu.

Riferendu à i versi di Arif Nihat Asya, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "O ornamentu biancu è rossu di u celu turchinu, u vestitu di nozze di a mo surella, l'ultimu velu di u mo martire, Luce, a mo bandiera in onda! Aghju lettu a to epica, scriveraghju a to epica, A mo storia, u mo onore, a mo puesia, u mo tuttu : Cum'è un locu in terra ! Duv’è tù voli stà, dimmi, ti piantu culà ! usatu e frasi.

ALTEZZA RECORD

Sottulineendu chì ognuna di e bandiere cù una altezza record di 115 metri in u Cimiteru di i Martiri di Edirnekapı è u Campus TRT pesa 103 tunnellate, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"U diametru più bassu di i flagpoles hè di 349 centimetri, è u diametru superiore hè di 95 centimetri. U so pesu di basa tutale supera 633 tunnillati. I cumpunenti di u polu sò cuncepiti cum'è un sistema di plug-in senza saldatura, hè pussibule cullà cù una scala da l'internu di u polu. I nostri bandieri sò alzati cù un sistema di mutore elettricu. Avemu piantatu e nostre bandiere nantu à i mura durante a cunquista di Istanbul in u 1453. Eramu sacrificati per Çanakkale in u 1915. Avemu fattu ondate in a liberazione di Kahramanmaraş, Şanlıurfa, Gaziantep è İzmir. In u tentativu di colpu di colpu di u 15 di lugliu, ùn avemu mai, mai abbattutu ".

ABBIAmu ORGULLATU A NOSTRA BANDIERA PER I NOSTRI INVESTIMENTI

Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, a nostra bandiera cù l'investimenti compie è messu in serviziu; Karaismailoğlu hà nutatu chì sò orgogliosi di salutà Marmaray, Tunnel Eurasia, Aeroportu di Istanbul è Ponte Yavuz Sultan Selim, "À u stessu tempu; A nostra bandiera è a nostra indipendenza sò ancu a nostra più grande ispirazione in i nostri prughjetti domestici è naziunali in l'autostrade intelligenti di Marmara di u Nordu è Ankara-Niğde, in Begendik, Kömürhan è parechji altri ponti, in u nostru Trenu d'Alta Velocità è metro. In Mavi Vatan, in i nostri porti chì anu battutu record d'esportazione, in Filyos, u prughjettu di i seculi, è in i nostri navi di esplorazione di risorse naturali in u Mari Neru è u Mediterraniu, a nostra bandiera cuntinueghja à rassicurà i nostri amichi è à infundà a paura in i nostri nemici.

"Avemu cun orgogliu a nostra crescente è stella à 128 punti in 335 diversi paesi di u mondu. Mandemu à u spaziu cù i nostri satelliti ", hà dettu Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Fighjate induve onderemu a nostra gloriosa bandiera. Nantu à u Ponte di Çanakkale, induve rimborseremu u nostru debitu di fideltà à a storia, mettendu in serviziu u 18 di marzu di u 2022. U spaziu hè in a nostra patria cù TÜRKSAT 6A, u nostru satellitu di cumunicazione domestica è naziunale. Semu in a nostra patria cibernetica cù 5G, chì passeremu cù tecnulugia domestica è naziunale. È sicuru in Kanal Istanbul è parechji altri prughjetti cum'è questu ".

Dopu à u discorsu di u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, a Bandiera Turca hè stata alzata à l'accumpagnamentu di l'Innu Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*