A Strada Naziunale di Turchia per l'Alimentazione Determinata

A Strada Naziunale di Turchia per l'Alimentazione Determinata
A Strada Naziunale di Turchia per l'Alimentazione Determinata

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà participatu in linea à a presentazione di "A Roadmap Naziunale di Turchia versu i Sistemi Alimentari Sostenibile".

Enfatizendu chì u mondu hà affruntatu una quantità di prublemi glubale chì anu causatu insicurezza alimentaria in l'ultimi anni, Pakdemirli hà enfatizatu chì hè estremamente impurtante di trasfurmà i sistemi alimentari esistenti in quelli sustinibili, cunsiderendu e generazioni future.

Rimarchendu chì 1,3 miliardi di tunnellate di manciari prudutte per u cunsumu umanu, chì currisponde à circa un terzu ogni annu, sò persi è sprechi per via di prublemi suciali, ecunomichi, ambientali è, più impurtanti, legati à u cambiamentu climaticu, Pakdemirli hà dettu: Considerendu chì cù u clima U cambiamentu, a deforestazione, a desertificazione, l'erosione, a riduzzione di a biodiversità è a nostra necessità di l'alimentariu per vive, hè imperativu chì trasfurmemu è sustenemu i nostri sistemi alimentari esistenti, chì anu cunfini, à scala glubale è naziunale ". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì sustenenu tutti i sforzi è l'iniziativi realizati in u scopu di u Summit di i Sistemi Alimentari tenutu in settembre 2021, Pakdemirli hà dettu: "In u scopu di u Summit, per migliurà i sistemi alimentari di u paese è rendenu più sustenibili, u nostru pruduttore. l'urganisazione deve esse rinfurzata, è l'efficienza di a produzzione deve esse aumentata in parechji spazii, cum'è l'aumentu di i livelli di redditu di i nostri pruduttori. Per migliurà i nostri sistemi alimentari in modu sustenibile finu à u 2030, a priorità hè di prutege è aduprà in modu sustenibile l'ambiente è e risorse naturali, per a transizione à u cunsumu sustenibile, per prevene a perdita è u rifiutu di l'alimentariu, per migliurà a salute publica è a sicurezza alimentaria, riduce a miseria in particulare in i zoni rurali, per cumbatte e crisi alimentari. Ci concentreremu nantu à aumentà a resistenza di i nostri sistemi ". usatu e frasi.

Pakdemirli hà listatu i 10 obiettivi prioritari inclusi in a roadmap naziunale, chì hè stata preparata cù l'opinioni di una larga gamma di stakeholders, da u settore publicu, privatu, organizzazioni non governamentali, camere prufessiunali à i pruduttori, per a migliurà di i sistemi alimentari:

"A migliurà l'accessu ghjustu à l'alimentazione sicura è nutritiva, in particulare per i gruppi vulnerabili, migliurà a salute publica è a sicurezza alimentaria rinfurzanu l'ispezioni è i cuntrolli cù metudi innovatori, prumove a sustenibilità di a catena di fornitura è di valore in u settore agriculu è alimentari è riducendu a perdita di cibo i rifiuti, sensibilizà i cunsumatori è prumove un cunsumu sustenibile Migliurà i mudelli di produzzione cumpatibili cù u cambiamentu climaticu, l'usu efficiente di e risorse d'acqua, l'usu sustinibili di e risorse naturali, u sviluppu di pulitiche è misure più inclusive per i gruppi svantaggiati in l'agricultura è l'alimentazione, rivitalizza l'agricultura rurale. vita, aumentendu a resilienza di i sistemi alimentari contr'à u cambiamentu climaticu, i disastri naturali è e crisi inaspettate ".

Pakdemirli hà rimarcatu chì trà l'azzioni pigliate per ghjunghje à i 10 obiettivi prioritari in a mappa di strada di Turchia, ci sò prublemi cum'è l'accessu di tutti à un alimentu nutritivu, abbastanza è sicuru à prezzi ragiunate, assicurendu a sicurità alimentaria contr'à emergenze è future crisi causate da u cambiamentu climaticu è naturali. "Credemu chì a trasfurmazioni di i sistemi alimentarii pò esse ottenuta per mezu di u sviluppu di cumunicazione è cullaburazioni à una scala naziunale è glubale". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*