L'Uffiziu TAI Malaysia hà firmatu u primu accordu di cooperazione

L'Uffiziu TAI Malaysia hà firmatu u primu accordu di cooperazione

L'Uffiziu TAI Malaysia hà firmatu u primu accordu di cooperazione

Un accordu di cuuperazione hè statu firmatu trà l'uffiziu Turkish Aerospace Industries Malaysia è "SIRIM", una istituzione di Standardizazione è R&D affiliata à u Ministeru di l'Ecunumia Malasia. I dui lati cooperaranu nantu à tematiche cum'è u sviluppu di standard industriali, l'Industria 4.0, a machina è a fabricazione, u disignu è l'analisi, è ancu i prughjetti di R&D di l'aviazione, a furmazione è a cunsulenza in u campu di a certificazione di l'aviazione.

U scopu di cuntribuisce à l'ecosistema di l'aviazione di Malaysia cù quasi mezzo seculu di sperienza in l'aviazione, l'Industria Aerospaziale Turca hà fattu u so primu tentativu in questu campu cù SIRIM, l'urganizazione di Standardizazione è R&D di Malaysia. In u scopu di l'accordu di cuuperazione, implementazione di prughjetti di l'Industria 4.0 Smart Manufacturing, sviluppu di e capacità di SIRIM è di l'industria di l'aviazione malese, stabilisce è sviluppà i standard di l'industria di l'aviazione, calibrazione, ispezione, certificazione è servizii di prova per migliurà l'efficienza è qualità in u campu di l'aviazione, l'aviazione avanzata cum'è tecnulugie di i veiculi aerei senza pilota, u sviluppu di l'expertise lucali di riparazione è mantenimentu in u campu di l'aviazione, sviluppu di partenariati industriali strategichi è prucessi di R&D per applicazioni di materiale di nova generazione cum'è Nano Coating, Polymer and Carbon Fiber, sviluppu un "Quadru d'Affari di Tecnulugia Strategica Internaziunale" per l'Industrie Aerospaziale, travaglià inseme in tematiche.

Cummentendu a cooperazione, u General Manager di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Semu entusiasti di firmà u primu accordu bilaterale in u nostru uffiziu in Malesia chì avemu apertu. Cù stu sviluppu, chì cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di l'aviazione di Malaysia, realicemu una seria di prughjetti cumuni chì anu ancu benefiziu a nostra cumpagnia. Cum'è un attore impurtante in l'ecosistema di l'aviazione mundiale, continueremu à cuntribuisce à e capacità di i dui paesi in questu campu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*