U secondu accordu di prestitu firmatu per u Metro Üçyol Buca

U secondu accordu di prestitu firmatu per u Metro Üçyol Buca
U secondu accordu di prestitu firmatu per u Metro Üçyol Buca

U secondu accordu di prestitu per u Metro Buca, chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù i so propiu risorse, hè statu firmatu cù l'Agenzia Francesa di Sviluppu (AFD). U presidente Soyer hà dichjaratu chì u Metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di İzmir, ùn hè micca solu un investimentu in metro è infrastruttura, è hà dettu: "I nostri investimenti significanu ancu travagliu, alimentazione è respirazione per l'ecunumia di İzmir in questu assai difficiule. periodu di u nostru paese. Semu fieri d'avè firmatu un finanziamentu di prughjettu di 125 milioni d'euros in questa difficile agenda economica di Turchia ".

A municipalità metropolitana di Izmir hà firmatu un accordu di finanziamentu esternu di 125 milioni d'euros cù l'Agenzia di Sviluppu Francesa (AFD) dopu à u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) per u Metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di a cità. . Accordu di finanziamentu straneru di 4 milioni d'euros cù una maturità totale di 12 anni, 125 anni di quale ùn sò micca rimborsabili, senza garanzia di u Tesoru Sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer è l'ambasciadore di Francia in Turchia Herve Magro è u direttore di l'AFD Balcani, Mediu Oriente è Asia Philippe Orliange.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di firma. Tunç Soyer, Buca Mayor Erhan Kılıç, Ambasciatore di Francia in Turchia Herve Magro, Direttore di l'Agenzia Francese di Sviluppu Balcani, Mediu Oriente è Asia, Philippe Orliange, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice Segretariu Generale Eser Atak, İzmir Metro A.Ş Direttore Generale Sönmez Alev, İzmir Metropolitan Municipality Acquisti Capu di u Dipartimentu Övünç Özgen, Agenzia Francese di Sviluppu Turchia Vice Direttore Generale Emilie-gang Huang, Senior Project Manager di Sviluppu Urbanu AFD Ali Dogan Salva hà unitu.

"Risolvemu risolutamente i bisogni infrastrutturali di a cità"

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà enfatizatu chì İzmir hà ricevutu assai pocu investimentu da fonti cintrali, ma chì eranu decisi à risolve i bisogni infrastrutturali di a cità cù i mezi di a Municipalità Metropolitana. Ricordendu chì ancu in un periodu cusì difficiule, cuntinueghjanu à travaglià cù l'istituzioni di sviluppu finanziariu internaziunale per u prughjettu più grande è impurtante in a storia di İzmir, Buca Metro è altri prughjetti, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer"Oghje, sò cuntentu di esse un passu più vicinu à a realizazione di u Metro Buca, l'investimentu più impurtante di a nostra cità. Malgradu e cundizioni ecunomiche sfavorevoli sia in u nostru paese sia in u mondu, a prestazione di a nostra municipalità di stu grande finanziamentu in cundizioni assai favurevuli hè un indicatore di a fiducia di u mondu in İzmir. Comu hè cunnisciutu in u scopu di a custruzzione è a parte di custruzzione di u Prughjettu di Metro Buca, avemu firmatu un accordu di finanziamentu esternu cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) in quantità di 125 Million Euros u lugliu passatu. Avà, simu fieri è felici di firmà un accordu di finanziamentu cù l'Agenzia Francesa di Sviluppu per un totale di 125 anni, cumpresu un periodu di rimborsu di capitale di 4 anni, chì ammonta à 12 milioni d'euros senza garanzia di u Tesoru.

Soluzione à u prublema di trasportu di Buca

Dichjarà chì u prugettu ùn solu risolve radicali u prublema di u trafficu di Buca, u distrittu più affollatu di a cità, ma ancu cuntribuisce à a realizazione di l'impieghi, l'educazione è tutti i servizii di basa, Soyer hà dettu: "Cù a prumuzione di u trasportu bassu di carbone. in armunia cù a natura, aumenterà a qualità di vita in İzmir riducendu a contaminazione di l'aria. Avemu firmatu un cuntrattu di 112.4 milioni d’euros trà l’AFD è a nostra municipalità, è di 49.8 milioni d’euros trà a nostra Direzzione Generale IZSU, per un totale di 162.2 milioni d’euros. Inseme cù l'accordu di prestitu di 125 milioni d'euros chì avemu firmatu oghje, avemu fattu una cuuperazione tutale di 287.2 milioni d'euros. Hè assai preziosu chì avemu purtatu una quantità cusì alta d'investimenti stranieri in u nostru paese. Perchè questi investimenti ùn significanu micca solu custruisce metro è infrastruttura. I nostri investimenti significanu ancu u travagliu, l'alimentazione è a respirazione per l'economia di İzmir in questu periodu assai difficiule di u nostru paese ", disse.

À l'iniziu di u 2022, u piccone serà sparatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì l'offerta di custruzzione di Buca Metro hè stata fatta è u prucessu di rivisione cuntinueghja, hà dettu: "Pianificamu d'annunzià u risultatu di l'offerta u 15 di dicembre. In i primi ghjorni di ghjennaghju, sperimenteremu l'orgogliu di mette i basi inseme ".

"Serà un esempiu per ciò chì i dui paesi faranu"

L'ambasciadore di Francia in Turchia, Herve Magro, hà dichjaratu ch'ella hè assai felice chì a Francia hà sustinutu stu prughjettu cù a participazione di l'AFD: "Stu prughjettu hè principalmente destinatu à furnisce una sperienza di trasportu affidabile, accessibile è inclusiva per i residenti di a cità di tutte l'età, i sessi, status socio-ecunomicu è capacità fisiche.Hè un prughjettu suciali benefica chì permetterà à a ghjente di campà. Siconda, aumenterà l'accessu di i residenti di a cità à i punti d'interessu chjave cum'è università, strutture sanitarie è spazii recreativi in ​​una manera più fluida è efficiente, risparmiendu cusì tempu significativu. In terzu, u Metro di Buca cuntribuiscerà significativamente à l'obiettivi di l'impronta di carbonu di İzmir riducendu l'emissioni di carbonu dannosi per u clima, è à l'obiettivi di contaminazione atmosferica di İzmir riducendu altri inquinanti atmosferici dannosi per a salute publica. In corta, stu prughjettu hè un esempiu di ciò chì dui paesi ponu ottene quandu e nostre istituzioni travaglianu in armunia. Caru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, spergu chì averemu più opportunità per sviluppà prughjetti di sta qualità prestu. Pudete cuntà nantu à u sustegnu constantu di l'Ambasciata di Francia in Ankara è u Cunsulatu Generale di Francia in Istanbul.

"İzmir hè unu di i nostri partenarii più impurtanti"

Ricordendu chì a maiò parte di a pupulazione mundiale preferisce campà in cità, Philippe Orliange, Direttore di l'Agenzia Francesa di Sviluppu in i Balcani, u Mediu Oriente è l'Asia, hà dettu: "A Turchia s'urbanizza rapidamente. Per quessa, un gran numaru di bisogni d'investimentu nascenu da l'infrastruttura à a superstruttura. İzmir hè unu di i nostri partenarii più impurtanti. Questu hè u nostru quintu accordu di prestitu chì avemu implementatu in İzmir. Per l'AFD, u fattu chì avemu firmatu cuntratti senza garanzia di u Tesoru mostra a forza finanziaria di İzmir ". In riferimentu à l'impurtanza di l'investimenti di u sistema ferroviariu per a lotta climatica glubale, Orliange hà dettu: "A lotta climatica hè un passu impurtante sia per a Turchia sia per u mondu. Hè assai preziosu chì stu prughjettu vene à a vita dopu à u Glasgow Summit, induve u Signore presidente hà fattu un discorsu notevuli. Ùn possu micca imagine ciò chì saria u merre di una cità di più di 4 milioni di abitanti. In questu sensu, vi felicitaghju per l'investimenti socioculturali chì avete fattu, a vostra forte gestione di a pulitica ecunomica è a forte diplomazia chì avete stabilitu cù a Francia.

Finanziamentu esternu di 490 milioni d'euros

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Soyer, hà firmatu un accordu di finanziamentu esternu di 125 milioni d'euros cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) per a linea di metro Üçyol-Buca in lugliu. Un accordu d'autorizazione hè statu firmatu cù u Bancu d'Investimentu di Infrastrutture Asiatiche (AIIB) per 125 milioni d'euros è cù u Bancu di u Cummerciu è u Sviluppu di u Mari Neru (BSTDB) per 115 milioni d'euros. Cusì, un investimentu internaziunale di 490 milioni d'euros hè statu purtatu à a cità.

Forte struttura corporativa

Soyer hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in a cerimonia, nutendu chì quandu ellu hà pigliatu u so postu u 31 di marzu di u 2019, a municipalità hà avutu un debitu straneru di 790 milioni d'euros. Tunç Soyer"A nostra municipalità, filiali è cumpagnie avianu un debitu straneru di 31 milioni d'euros quandu avemu pigliatu u postu u 2019 di marzu di u 790. Questu hè ghjuntu à 2021 milioni d'euros à a fine d'ottobre 923. In altre parolle, ci hè un totale di 17 per centu di prestitu in valuta straniera. Ma in u stessu periodu, avemu fattu un pagamentu di u debitu di 351 milioni d'euros. Questu hè u tempu di a pandemia è u terrimotu. Aghju dettu questu per; A Municipalità Metropolitana di Izmir hà un bilanciu assai sicuru è sicuru. Dapoi 20 anni, questu hè veramente una resilienza purtata da a vita è a cungiuntura pulitica, a capacità di stà nantu à i so pedi. A vuluntà di cuntinuà à sviluppà è avanzà a cità, inveci di e cundizioni, è a struttura istituziunale formata in relazione à questu. Dunque, di sicuru, simu affettati. L'euro, chì era 2019 TL à a fine di marzu 6.24, hè 18 TL u 2021 di nuvembre 12.34. Ci hè un aumentu di 97 per centu trà ", disse.

Sò fieru

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà un debitu supplementu di 3,1 miliardi di lire per via di questu aumentu di u tassu di scambiu, Soyer hà dettu: "Quandu u guardemu in termini di Euro, ci hè una stampa di debitu sustenibile è stabile cù un aumentu di 17 per centu. In riassuntu, cum'è una istituzione chì hà sappiutu di mantene questu malgradu tutte sta stampa è e difficultà chì Turchia passa, sò fieru di i mo culleghi è di a struttura forte di l'istituzione. S'ellu era altrimenti, ùn avariamu micca firmatu oghje. Se pudemu firmà questu oghje, hè un travagliu creatu da a fiducia mutuale. Dunque, ùn avemu micca ansietà o paura. Camminemu in modu chì pudemu custruisce u futuru megliu ".

Furnirà un serviziu senza driver.

A linea, chì forma a 5a tappa di u Sistema di Ferrovia Ligeru İzmir, servirà trà a Stazione Üçyol - Dokuz Eylül University Tınaztepe Campus-Çamlıkule. A lunghezza di a linea, chì serà custruita cù a tecnica di u tunnel profondu (TBM / NATM) cù a macchina TBM, hè di 13.5 chilometri è 11 zone di stazione sò state determinate. Partendu da Üçyol, a linea includerà Zafertepe, Bozyaka, General Asım Gündüz, Şirinyer, Buca Municipality, Kasaplar, Hasanağa Garden, Dokuz Eylül University, Buca Koop è Çamlıkule stazioni rispettivamente. A linea Buca serà integrata cù a linea di a 2ª tappa trà Fahrettin Altay-Bornova à a Stazione Üçyol è cù a linea İZBAN à a Stazione Sirinyer. I treni di sta linea serviranu senza cunduttori. I travaglii sò previsti per esse cumpletati in quattru anni dopu l'iniziu di a produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*