Gran Leader Mamma Imamoglu: A megliu cosa chì hè accaduta à stu paese, Ataturk

Gran Leader Mamma Imamoglu: A megliu cosa chì hè accaduta à stu paese, Ataturk

Gran Leader Mamma Imamoglu: A megliu cosa chì hè accaduta à stu paese, Ataturk

U fundatore di a Republica di Turchia, u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, hè statu cummemoratu in u 83 anniversariu di a so morte cù una ceremonia ufficiale tenuta in u Monumentu di a Republica Taksim. U presidente di l'IMM pusendu fiori in a stanza di u Palazzu Dolmabahçe, induve Atatürk hè mortu u 10 di nuvembre di u 1938. Ekrem İmamoğlu, i so sentimenti, "U megliu chì hè mai accadutu in stu paese, Atatürk. Spergu chì seremu degni ". İmamoğlu hà apertu a Foresta di a cità di Florya Atatürk, chì hè stata salvata da u so statu inattivu da l'İBB, à l'usu di i citadini è hà tenutu a "Parata di Commemorazione di 10 Novembre Ata" cù i citadini.

U fundatore di a Republica di Turchia, u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, hè statu cummemoratu in u 83 anniversariu di a so morte cù una ceremonia ufficiale tenuta in u Monumentu di a Republica Taksim. A cerimonia tenuta per Atatürk; U guvernatore d'Istanbul Ali Yerlikaya, u 1u cumandante di l'armata Tenente Generale Kemal Yeni è u presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHè cuminciatu cù a deposizione di ghirlande nantu à u Monumentu di a Republica in nome di e so istituzioni. L'associazioni di l'avocati di Istanbul 1 è 2, i partiti pulitichi è diverse urganisazioni non governamentali anu ancu deposu ghirlande nantu à u munumentu, rispettivamente. U presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, è u presidente provinciale di u Partitu IYI d'Istanbul, Buğra Kavuncu, deponenu ancu ghirlande à u munumentu in nome di i so partiti. Dopu à a ceremonia di corona; Un minutu di silenziu hè statu fattu per Mustafa Kemal Atatürk, i so fratelli d'arme è tutti i martiri. A cirimonia hè finita cù u cantu di l'Innu Naziunale.

"Spergu chì seremu degni"

Dopu à a cerimonia ufficiale in Taksim, Yerlikaya, Yeni è İmamoğlu anu assistitu à u Programma di Commemorazione di Atatürk urganizatu da u Governatore di Istanbul in a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey (CRR) in Şişli. Yerlikaya, Yeni è İmamoğlu, chì andavanu à u Palazzu Dolmabahçe da u CRR, anu visitatu u Palazzu Dolmabahçe, induve Ata morse u 10 di nuvembre di u 1938. Lasciendu fiori nantu à u lettu induve Atatürk hà pigliatu u so ultimu soffiu, u trio hà fattu un breve tour in u Palazzu Dolmabahçe. İmamoğlu hà spressu i so sentimenti in questi mumenti in una trasmissione in diretta in u so contu di e social media, "U megliu chì hè mai accadutu in questu paese hè Atatürk. A so luce ùn si spegne mai; assai forte. Vogliu a misericordia di Diu, sò grati. Spergu chì seremu degni ". İmamoğlu hà participatu à a "Parata di Commemorazione di l'Ata di u 10 Novembre" tenuta in Florya Atatürk City Forest, chì hè l'ultima tappa dopu à u Palazzu Dolmabahçe è hè stata messa in serviziu in u so statu rinnuvatu.

ACCUNCATU CU CITTADINI IN FLORYA

Incontru cù u membru di u PM CHP Eren Erdem, u sindaco di Bakırköy Bülent Kerimoğlu è Kemal Çebi, İmamoğlu hà fattu un discorsu à i citadini chì accumpagnavanu a marcia. Dichjarà chì a Foresta di Florya Atatürk era una di e zone chì Atatürk hà datu a più impurtanza, İmamoğlu hà dettu: "Avemu preparatu sta zona, chì hè stata lasciata da sè stessu per anni, cum'è una infrastruttura induve a ghjente solu cammina, corre è riposu. Avia assai difetti, l'avemu cumpletatu. Avemu vulsutu principià a ghjurnata chì finisci cù una marchja tradiziunale, soprattuttu u 10 di nuvembre, in questa bella ghjurnata chì cimemu a nostra Ata. A vostra zona; İmamoğlu, chì vulia chì sia di İBB, a municipalità di Bakırköy è i citadini, hà dettu: "Spergu chì questu locu cuntinueghja à campà cù un ordine è un sistema affidatu à i Istanbuliti, in particulare i nostri Bakırköy".

"IPA BONA FORTUNA À QUESTA REGIONE"

Ricordendu chì anu trasfurmatu l'area di circa 80 mila metri quadrati in a Foresta di Florya Atatürk è prima usata cum'è Residenza Presidenziale IMM, à l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (IPA), İmamoğlu hà dettu: "Per u futuru di Istanbul, a visione per u futuru, da l'uffiziu "Vision 2050" à l'uffiziu di statistiche, "L'Istitutu hè diventatu un spaziu enormu cù a so biblioteca chì hà unità da Istanbul à parechje istituzioni è urganisazioni, urganisazioni non governamentali, ghjuventù, workshop di ghjuventù, è pò ancu stabilisce in linea. dialogu cù e migliori biblioteche di u mondu. Bona furtuna à sta regione in IPA. U fattu chì sta zona grande è grande hè diventata un locu megliu per un usu megliu è à u stessu tempu un locu risorsu in Istanbul cù e so altre funzioni risponde à l'aspettattivi di a nostra Republica da noi, prutege a natura, migliurà è regule a qualità di vita di e persone. , è ancu aspittà l'avvene à a luce di a ragiò è a scienza. Avemu firmatu à a furmazione di un spaziu induve sò realizati studii pertinenti ".

"İSTANBUL DEVA ESSERE UNA CITTA' LOCOMOTIVA"

Nutendu chì andarà à Glasgow per assistisce à u Summit Climaticu dopu a marcia, İmamoğlu hà dettu:

"U prublema più impurtante in u mondu, u prublema più impurtante di i paesi è u prublema più impurtante di e cità; cumbattimentu di u cambiamentu climaticu, cumbattimentu di u riscaldamentu glubale. À questu puntu, tutti i paesi di u mondu sò ora dedicate una grande parte di i so paesi à questa zona, è e plataformi di lotta cumuni sò create per fà u mondu un mondu vivible. Istanbul deve esse una di e cità più locomotive di stu viaghju di u mondu. Perchè Istanbul hè una di e cità più belle, più preziose è più impurtanti in u mondu. Allora simu tutti rispunsevuli. Per prutege u mondu, per prutege u nostru paese, per prutege a nostra cità, per prutege è imbellisce a natura, a vita, i viventi è di sicuru a vita umana, ci vole à esse in una lotta inseme cum'è nazione cù una mente cumuna. Avemu da stà cum'è una nazione contr'à qualsiasi cosa, ogni intelligenza, ogni affari, ogni cusì chjamatu prughjettu chì distruggerà a natura, a nostra cità, a nostra vita, u nostru paese, o minacciaci, o minacciate a nostra vita.

A PRIMA FORESTA URBANA DI A REPUBLICA DI TURCHIA

Dopu à u discorsu, İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna anu fattu una marcia di commemorazione in a furesta di Florya Atatürk rinnuvata. In i primi anni di a Republica, Atatürk Forest Farm in Ankara è Florya Atatürk Forest in Istanbul s'hè distintu cum'è unu di i più grandi spazii verdi in u paese. L'afforestazione di Florya Atatürk Forest hà iniziatu in u 1936. In Florya, i pini sò stati piantati nantu à u situ di l'antica nome di Cimiteru di Ayestafanos, è a regione hè stata chjamata "Atatürk Grove". L'architettu è urbanista francese Henri Prost hà preparatu u primu passu per a creazione di Florya Atatürk Forest. Pigliendu l'istruzzioni di Mustafa Kemal Atatürk, Prost hà criatu un pianu di cità verde da Yenikapı à Florya. İBB hà iniziatu i travaglii di rinnuvamentu nantu à una superficie totale di 542 mila 721 metri quadrati, chì hè stata trascurata durante u prucessu.

Rinnovatu da l'altezza à a punta

In u scopu di i travaglii di rinnuvamentu, sò state realizate e seguenti produzzioni:

"Per rimpiazzà l'asfaltu impermeable esistenti è e strade di cimentu di u boscu, sò stati custruiti camini naturali di bicicletta è di caminari per mantene un equilibriu ecologicu. Una strada di bicicletta di 8 mila metri quadrati hè stata implementata. A pruduzzione di 17 mila 120 metri quadrati di caminu di terra hè stata cumpletata. E porte d'entrata sò state rinnuvate è e misure di sicurezza sò state aumentate. 101 banchi è 65 tavule di paese sò stati appruvati apprupriati à a struttura di a furesta. 7 mila metri quadrati di installazione di irrigazione automatica hè stata fatta. A linea di drenagiu hè stata aumentata da 287,15 metri. U serviziu IMM Wifi gratuitu hè statu attivatu. L'illuminazione inesistente hè stata riorganizzata per vicinu à l'altitudine umana, tenendu in contu a fauna salvatica. In u 2021, mille arburi sò stati aghjuntu à a furesta. Mille arburi più sò previsti per esse aghjuntu cum'è mira per u 2022. 6 mila metri quadrati d'erba sò stati posti nantu à a zona induve 7 mila fiori di stagione sò stati piantati. U sistema di irrigazione à goccia hè statu cumpletu. Alana; 4 d'elli fatti di tronchi è unu di funtani di marmura hè statu aghjuntu. L'architettura di a torre di ghjocu per i zitelli è l'area d'educazione sò state cumpletate cum'è u prughjettu di a prima fase. I foschi d'alivi sò stati usati in terra. A moschea hè stata posta in u locu cintrali. In più di 2 toilette, una toilette più hè stata posta in a furesta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*