Evaluazione Omicron da l'Esperti Cinesi: Precauzioni è Vaccine Puderanu Sufficiente

Evaluazione Omicron da l'Esperti Cinesi: Precauzioni è Vaccine Puderanu Sufficiente
Evaluazione Omicron da l'Esperti Cinesi: Precauzioni è Vaccine Puderanu Sufficiente

U capu epidemiologu di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, Wu Zunyou, hà dettu in a so valutazione di a variante Omicron, chì sicondu i mudelli matematichi, Omicron hè più contagiosu chè Delta, ma e misure di salute publica cum'è maschere, distanza suciale è igiene sò. efficace contr'à tutte e mutazioni.

Evaluendu se i vaccini sò efficaci contr'à Omicron, Wu Zunyou hà dettu chì i vaccini sò efficaci, ma i so effetti ponu diminuite, è chì a 3a dosa di vaccina è l'altu livellu di anticorpi seranu efficaci contr'à i ceppi mutati.

Wu hà dichjaratu chì se Omicron supererà Delta è diventerà a principale ceppa in u mondu ùn dipende micca solu da e caratteristiche biologiche di u virus, ma ancu da e caratteristiche suciali. Wu Zunyou hà aghjustatu chì e misure efficaci puderanu impedisce à Omicron di diventà a spezia dominante in u mondu.

Wu Zunyou hà ancu nutatu chì l'applicazione di a strategia di "casu zero" in Cina, più di 47 milioni 840 mila persone sò stati infettati è 950 mila persone sò morti in u paese, basatu annantu à a media globale di incidenza è tassi di morte.

"A taxa di vaccinazione in Sudafrica hè solu 24 per centu"

Zhong Nanshan, u più famosu specialista in e malatie respiratorie in Cina, hà dichjaratu chì, ancu s'ellu si trovanu mutazioni in u ligame di u virus à i receptori in testi genetichi moleculari, hè sempre prestu per ghjunghje à cunclusioni nantu à quantu dannosa hè a variante, quantu veloce serà. si sparghje, s'ellu aggrava a malatia è s'ellu hè bisognu di una nova vacuna.

Zhong Nanshan hà dichjaratu chì a nova variante deve esse guardata cù cura, ma in questa tappa, nisuna misura maiò serà presa in a parte principale di a Cina. Per d 'altra banda, l'espertu cinese Zhang Wenhong, in u so contu di e social media, hà enfatizatu chì a variante Omicron ùn avarà micca un grande impattu in Cina, è chì a risposta rapida è a dinamica strategia zero-case seguita da a Cina pò trattà cù diverse varianti.

Ricordendu chì a nova variante hà superatu altri ceppi di virus in Sudafrica, cumprese Delta, in pocu tempu per via di u gran numaru di mutazioni, è chì l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà classificatu a variante cum'è "allarmante" (VOC). Zhang hà dettu chì u tassu di vaccinazione in Sudafrica Hà nutatu chì solu 24 per centu, a rata di infizzione hè di circa 4,9 per centu, è chì una barriera immune ùn hè micca.

Zhang Wenhong hà dettu chì, ancu s'è u tassu di vaccinazione in l'Inghilterra è in Israele superava u 80 per centu, i dui paesi anu strettu di colpu e misure chì anu pigliatu per i stranieri, è hà dettu chì, se Omicron supera a barriera immune attuale, pò esse necessariu di riajustà tutte e vaccine esistenti. sistemi.

L'espertu cinese hà avvistatu chì secondu a mutazione di u virus, i novi vaccini ponu esse necessarii rapidamente ogni annu, cum'è in a vacuna di a gripe. Sicondu a nutizia in Reuters, Israele hè diventatu u primu paese à chjude e so fruntiere da u 27 di nuvembre, per via di Omicron.

Zhang Wenhong hà dichjaratu chì dopu à circa duie settimane d'osservazione, serà capitu se a variante di virus emersa in Sudafrica representarà una minaccia per l'immunità di a pupulazione vulnerabile.

Nutendu chì centinaie di varianti sò apparsu da u principiu di l'epidemie, ma solu Delta hà sopravvissutu à mezu à elli, hà nutatu chì e varianti Beta è Gamma anu ancu e proprietà di scappamentu immune relativamente forte, ma sò stati sguassati per pèrdite contr'à Delta.

Mencionendu a dinamica strategia zero-case chì a Cina hà pigliatu, Zhang Wenhong hà dettu chì grazia à sta strategia, l'infrastruttura di supportu scientificu hè stata custruita in termini di riserve di vaccine è di droga efficace, è ancu di a creazione di risorse di salute publica è medica chì ponu sustene. a riapertura di u mondu in a prossima tappa.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*