Vestel Karayel SU Veiculu aereo senza pilota armatu in Ungheria

Vestel Karayel SU Veiculu aereo senza pilota armatu in Ungheria

Vestel Karayel SU Veiculu aereo senza pilota armatu in Ungheria

Sicondu l'imaghjini spartuti da u portale di notizie Ungherese LHSN.HU, u veiculu aereo armatu senza pilota Karayel-SU (SİHA) sviluppatu è pruduciutu da Vestel Defense in Turchia hè statu spotted in una basa militare in Ungheria.

Karayel-SU, vistu à Papa Air Base in l'Ungheria occidentale, hà fattu un volu di dimostrazione à una delegazione à a basa. In u scopu di u Programma di Sviluppu di Difesa è Forza Ungheria, u prugramma di acquisti SİHA cuntinueghja.

E fonti ungheresi pensanu chì KARAYEL-SU ùn hè micca statu ancu acquistatu è l'attività di teste di pre-procurement sò state realizate. A carica di a camera elettro-ottica in KARAYEL-SU, vista nantu à a pista, s'assumiglia à u pruduttu ARGOS II di Hensoldt. ARGOS II, un pruduttu di qualità / successu utilizatu da Vestel prima di l'embargo, si distingue cum'è una opzione più prezzu in u pruduttu Mx-15, chì u Canada hà impostu un embargo.

L'ambasciadore ungherese Viktor Mátis hà dettu in ghjugnu: "I negoziati cuntinueghjanu in tutti i sensi. Ùn si tratta micca solu di UAV / SİHA. I nostri ochji sò nantu à tutti i prudutti di l'industria di difesa turca. Evaluemu è simu sempre pronti à sceglie u più adattatu ". avia fattu a dichjarazione. Gáspár Maróth, u cumissariu di u guvernu ungherese incaricatu di u sviluppu di a difesa, hà dichjaratu chì l'Ungheria, chì seguita u mercatu di veìculi aerei senza pilota dapoi u 2017, hè in negoziazioni cù alcune cumpagnie turche in questu cuntestu, è chì anu mandatu i so sperti à Turchia per pruvà l'UAV.

Vestel KAAYEL-SU

Karayel-SU hè un sistema UAV armatu tatticu pruduttu da Vestel per a ricunniscenza, a sorveglianza è a distruzzione di mira via UAV tatticu Karayel. Grazie à a rete d'aluminiu nantu à a struttura composta di l'aeronautica, hà una funzione di prutezzione di u lampu.

Vestel Karayel era prima utilizatu in affittu da e Forze Armate Turche. Se Vestel Karayel, chì hè statu successivamente esportatu à l'Arabia Saudita, hè esportatu, Turchia esporterà SİHA in un paese di l'OTAN per a seconda volta.

Motore: 1×97 HP (Ex. Livellu)
Apertura alare: 13 m
Lunghezza tutale: 6,5 m
Elica: 1,45 m di diàmitru
Pesu Massimu à u Decollo: 630 kg
Capacità di carica utile: 170 kg

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*