Visita da Baku Metro à Metro Istanbul

Visita da Baku Metro à Metro Istanbul

Visita da Baku Metro à Metro Istanbul

Baku Metro è Metro Istanbul, chì si sò riuniti in Baku, a capitale di l'Azerbaijan, in ghjugnu, si sò riuniti in Istanbul sta volta. Una delegazione di 10 persone, presieduta da u Vicepresidente di u Metro di Baku Elchin Mammadov, hà visitatu Metro Istanbul.

Metro Istanbul, u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, cuntinueghja i so cuntatti domestici è internaziunali per sparghje i so servizii di R&D, cuncepimentu è cunsulenza. E relazioni calde cuntinueghjanu trà e duie cità dopu chì u direttore generale di Metro Istanbul, Özgür Soy, hà scontru cù u presidente di u Metro di Baku, Zaur Hüseyinov, è u vicepresidentu di i Ferroviari di l'Azerbaijan Vüsal Aslanov in Baku, a capitale di l'Azerbaijan, in u ghjugnu. Una delegazione di 10 persone, guidata da u Vicepresidente di u Metro di Baku Elchin Mammadov, hà visitatu Metro Istanbul.

U Direttore Generale Özgür Soy, chì hà ascoltatu e richieste di u Metro di Baku durante a visita di trè ghjorni, hà spartutu l'esperienze di Metro Istanbul è i suggerimenti di suluzione in u campu di a gestione è i prughjetti cù a delegazione di Baku. I negoziati sò stati fatti trà e duie cumpagnie in quantu à a cooperazione è a spartera di tecnulugia in i campi di signalazione è R&D sviluppati da Metro Istanbul.

"U sistema di signalazione domestica chì avemu sviluppatu hà suscitatu un grande interessu"

Ricordendu chì sò stati pionieri in u sviluppu di sistemi ferroviari in parechje cità grandi è chjuche in Turchia, Özgür Soy hà dettu: "Cooperemu in termini di prughjetti, servizii di cunsulenza o solu assistenza. Questu ùn hè micca solu limitatu à Türkiye. Andemu à Baku in ghjugnu è scontru cù i nomi principali in i sistemi ferroviari di Baku. Avà simu assai felici di accoglie a delegazione di Baku Metro in Istanbul. Avemu visitatu u nostru R & D è u Centru di Design è e linee inseme cun elli è hà dimustratu i nostri prughjetti è u travagliu in situ. In più di l'esperienza operativa chì avemu acquistatu cù e nostre stazioni 183,5 nantu à e nostre linee 16 di 189 chilometri di lunghezza; Avemu ancu dettu di e nostre sperienze in mantenimentu è riparazione, prughjetti, cunsulenza è servizii di cunsulenza. Anu dimustratu un grande interessu in u nostru prughjettu di u Sistema di Controlu di Trenu Basatu in Comunicazione (CBTC), chì hè una tecnulugia di signalazione domestica chì hè stata impurtata da l'esteru finu à avà, ma chì avemu cuminciatu à sviluppà cum'è Metro Istanbul. L'avemu infurmatu in dettagliu annantu à questu prublema.

Cum'è Metro Istanbul, i nostri scopi di cummerciale impurtanti includenu ancu offre i prughjetti chì avemu sviluppatu in u nostru Centru R&D è Design è a nostra sperienza tecnica cum'è operatore di sistemi ferroviari à l'operatori di sistemi ferroviari domestici è à i paesi vicini in u mondu in a nostra geografia immediata sottu serviziu di cunsulenza. A visita di a delegazione di Baku era assai impurtante per noi in quantu à questu scopu. "Speremu chì portarà à boni cullaburazioni", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*