U numeru di passageri trasportati da i treni d'alta velocità hè avvicinatu à 60 milioni

U numeru di passageri trasportati da i treni d'alta velocità hè avvicinatu à 60 milioni

U numeru di passageri trasportati da i treni d'alta velocità hè avvicinatu à 60 milioni

TCDD Taşımacılık AŞ tarafından özellikle Ankara-İstanbul-Ankara hattında artan talebi karşılamak amacıyla 22 Ekim itibariyle hafta sonları konulan ilave seferlerle 816 ilave koltuk kapasitesi sağlandı.

TCDD Taşımacılık AŞ tarafından işletilen yüksek hızlı trenlerle (YHT) bugüne kadar taşınan yolcu sayısı 60 milyona yaklaştı.

Sicondu a dichjarazione di TCDD Taşımacılık AŞ, Turchia hà iniziatu l'operazione YHT cù a linea Ankara-Eskişehir, chì hà messu in serviziu in u 2009, è oghje hè diventatu u 8u operatore YHT in u mondu è u 6u in Europa.

Mentre a linea Ankara-Konya YHT hè diventata operativa in 2011, è e linee Konya-Istanbul è Ankara-Istanbul sò diventate operative in 2014, cù servizii di viaghju comodi, veloci è muderni, ghjunghje direttamente à 7 cità è 33 per centu di a pupulazione di u paese (13 pruvince direttamente). è indirettu, è u 43 per centu di a pupulazione). ) hè stata ghjunta.

In u periodu passatu, a lunghezza di a linea YHT hè aumentata à 1213 chilometri, mentre chì circa 60 milioni di viaghji sò stati fatti cù u cunfortu è a rapidità di u YHT.

U tempu di viaghju cù YHT nantu à a linea Ankara-Eskişehir da 4 ore à 1 ora 30 minuti, nantu à a linea Ankara-Istanbul da 8 ore à 4,5 ore, nantu à a linea Ankara-Konya da 10 ore 30 minuti à 1 ora 45 minuti, a linea Konya-Istanbul da 11 ore à 4 ore 50 minuti.

Finu à questu mese, 18 milioni 744 mila nantu à a linea Ankara-Eskişehir YHT, 16 milioni 539 mila nantu à a linea Ankara-Konya, 17 milioni 635 mila nantu à a linea Ankara-Istanbul, 6 milioni 301 mila nantu à a linea Konya-Istanbul. millioni 59 mila passageri viaghjate.

I servizii di treni Express sò cuminciati u 10 di lugliu, i servizii supplementari di u weekend cumincianu u 22 d'ottobre

Da u 10 di lugliu, i voli "Express YHT" anu cuminciatu nantu à a linea Ankara-Istanbul. U trenu express si ferma solu in Eskişehir è Istanbul-Pendik. Cù Express YHT, circa 25 minuti di tempu hè stata guadagnata.

Mentre chì una media di 59,2 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu in YHT, chì sò stati utilizati da 18 milioni di passageri da a so apertura, più di a mità di questu viaghja nantu à a strada Ankara-Istanbul.

Ci hè un totale di 40 viaghji ogni ghjornu nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir è Istanbul-Konya, è e richieste di viaghju aumentanu regularmente, soprattuttu i fine settimana.

In cunfurmità cù e dumande crescente, da u 22 d'ottobre, i voli YHT addiziunali sò stati aghjuntu, u primu di quale era nantu à a linea Ankara-Istanbul-Ankara u venneri, u sabbatu è a dumenica. Cù questi voli, una capacità di ogni ghjornu di 816 posti supplementari hè stata furnita.

In i voli supplementari, i treni partenu da Ankara à 09.35 è arrivanu in Istanbul / Söğütlüçeşme à 14.15, è partenu da Istanbul / Söğütlüçeşme à 15.25 è arrivanu in Ankara à 20.24.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*