U primu volu in elicotteru Airbus cù 100% di carburante di l'aviazione sustenibile

U primu volu in elicotteru Airbus cù 100% di carburante di l'aviazione sustenibile

U primu volu in elicotteru Airbus cù 100% di carburante di l'aviazione sustenibile

L'helicopteru Airbus H225 hè diventatu u primu elicotteru à vulà cù carburante d'aviazione 100% sustenibile. (Alimentatu da unu di i mutori Airbus H225 Safran Makila 2)

U volu, chì hè accadutu à a sede di l'Airbus Marignane, hè stata a prima prova chì SAF puderia esse aduprata in sistemi di elicotteri. Oghje, superendu u limitu di mischju di 50%, a certificazione SAF per i sistemi di l'elicotteri hè un passu impurtante in avanti.

Stefan Thome, Vicepresidente Esecutivu di Airbus Helicopters, Ingegneria è Direttore Tecnicu, hà dettu: "Mentre tutti l'helicopteri Airbus sò certificati per volà cù una mistura di finu à 50% SAF cù kerosene, u nostru scopu hè chì l'elicotteri sò certificati per volare 100% SAF. in deci anni. "U volu d'oghje hè un primu passu impurtante versu quellu scopu".

I testi di valutazione SAF senza mistura in prima fase, realizati da Safran Helicopter Engines in l'usine di Bordes, furnisceranu una comprensione più faciule di e sfide tecniche associate à l'usu di 100% SAF. L'hélicoptère d'essai H225 a volé avec du carburant SAF non mélangé, dérivé de l'huile de cuisine usagée fournie par TotalEnergies, ce qui a entraîné une réduction nette de 90 % de CO2 par rapport au carburant régulier.

Thome hà dettu: "SAF hè un pilastru impurtante di a strategia di decarbonizazione di Airbus Helicopters, postu chì furnisce una riduzione immediata di CO2 senza un impattu negativu nantu à u rendiment di l'elicotteru. Vogliu ringrazià i nostri partenarii Safran Helicopter Engines è TotalEnergies per l'impurtanti cullaburazioni chì anu fattu u volu d'oghje una realità. "A più cullaburazione trà tutti i stakeholder di l'industria hè essenziale se i sfidi assuciati à l'implementazione generalizata di SAF anu da esse superati è per l'industria di l'aviazione per fà un veru prugressu in a riduzione di emissioni di CO2".

Per prumove l'usu di biocarburanti, Airbus Helicopters hà stabilitu un Gruppu d'Utenti SAF di ali rotatori. A cumpagnia hà ancu cuminciatu à aduprà u SAF per a furmazione è i voli di prova in siti francesi è tedeschi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*