Da u 2022 Qualchissia serà capace di cambià u fornitore di energia elettrica

10 Millioni di Cittadini per cambià i Fornitori cù a Transizione à a Tariffa Graduale di l'Elettricità
10 Millioni di Cittadini per cambià i Fornitori cù a Transizione à a Tariffa Graduale di l'Elettricità

Cù a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale, 30 milioni di citadini puderanu cambià u so fornitore di energia elettrica cum'è un operatore di telefuninu. Sta settimana, quandu sò state pigliate decisioni impurtanti in quantu à l'electricità, prima a parte di TRT in e bollette di l'electricità hè stata abolita, è dopu a pruposta di legge chì permetterà a transizione à u sistema di tariffu graduali in u cunsumu di l'electricità hè stata accettata in u Parlamentu.

Descrivendu l'ultimi sviluppi in u mercatu di l'electricità cum'è una rivoluzione, Çağada Kırmızı, u fundatore di a comparazione di tariffu di l'electricità è u situ di cambiamentu di fornitore encazip.com, hà dettu: "L'applicazione graduale di a tarifa in u nostru paese hè una applicazione assai intelligente. U 2022 serà un annu impurtante per u mercatu di l'electricità ". Sta settimana hè stata una settimana induve e decisioni impurtanti sò state pigliate per i cunsumatori di l'electricità. Prima di tuttu, a pruposta di liggi chì sguassate a parte di TRT in fattura di l'electricità, è in più di questu, permetterà a transizione à un sistema di tariffu graduali in u cunsumu di l'electricità domestica hè stata accettata in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM). Cù a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale in u stessu ghjornu, circa 82 milioni di citadini chì anu pagatu fatture di l'electricità di 30 TL o più sò stati datu u dirittu di cambià u so fornitore di l'electricità cum'è s'ellu cambiassi l'operatore di u telefuninu. Encazip.com, u situ di paragone di i fornitori di l'electricità è u situ di cambiamentu di fornitore, hà trasmessu l'impattu di e decisioni prese sta settimana nantu à i cunsumatori.

L'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EMRA), cù a so decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale l'altru ghjornu, hà determinatu u limitu minimu di cunsumu d'electricità di i cunsumatori chì ponu cambià u so fornitore d'electricità per 2022, chì hè u limitu di cunsumatori gratuiti, cum'è 1100 kWh annu. Sicondu a decisione, i cunsumatori chì paganu bollette d'electricità di 2022 TL o più per mese in 82 puderanu cambià u so fornitore di energia elettrica. Cunsiderendu chì u cunsumu annuale di l'electricità di una casa media hè 1800kWh, quasi tutti i spazi viventi cunsumanu in questu limitu. Cù a decisione, circa 30 milioni di citadini puderanu aduprà l'electricità à prezzi è cundizioni più attraenti cambiendu u so fornitore di energia elettrica.

Libera nantu à carta, in realtà u cunsumadore ùn ne basta

L'applicazione gratuita di u cunsumadore in u mercatu di l'electricità hè stata appiicata à grandi masse dapoi u 2013. In u 2018, circa 5 milioni di cunsumatori anu utilizatu l'applicazione di u cunsumadore gratuitu, chì hà attiratu assai più attenzione à u principiu. In ogni casu, per via di l'aumentu bruscu di u scambiu in u 2018, a dinamica di u mercatu hà deterioratu è u nùmeru di cunsumatori chì anu cambiatu i so fornituri diminuinu à u livellu di 100 mila. A causa di e cundizioni macroecunomiche relativamente stabili finu à uttrovi 2021, ci hè stata una ricuperazione in u mercatu di l'electricità è u numeru di cunsumatori eligibili hè aumentatu à 1,5 milioni. In ogni casu, a crisa di a valuta in l'ultimi ghjorni hà ancu colpitu u mercatu di l'electricità prufonda, è u numeru di cunsumatori eligibili hè cascatu da 80 per centu in dui mesi. A listessa situazione hè sperimentata in parechji paesi. Per esempiu, in Inghilterra, induve una media di più di 7 milioni di cunsumatori cambianu i fornitori annu, i diminuzioni record sò state vedute in i cambiamenti di i fornitori, è u mercatu per cambià i fornitori in questu paese hè ghjuntu à un fermu da nuvembre.

Perchè i cunsumatori ùn anu micca cambiatu i fornitori di elettricità in 2021?

In u 2021, cuntrariu à l'usu, i prezzi di l'electricità in casa sò stati manteni più bassu di ciò chì duverebbe esse, è i prezzi di l'electricità in u locu di travagliu sò stati manteni assai più altu ch'è duverebbe esse. Ancu s'è sta situazione significheghja i prezzi di l'electricità bassu in i casi à u primu sguardu, i costi di l'electricità riflette à u locu di travagliu in a realtà hà causatu aumenti esorbitanti in i prezzi di tutti i prudutti è servizii. Siccomu i costi di l'electricità restanu sopra à a tarifa naziunale per i prezzi di l'elettricità in casa, ùn ci era micca opportunità per i cunsumatori domestici di risparmià cambiendu i fornitori. Per d 'altra banda, u fattu chì i prezzi di l'electricità in u locu di u travagliu era assai più altu ch'è a necessità hà aumentatu u nùmeru di fornituri in stu gruppu di abbonati, è i pruprietarii di l'imprese avianu a pussibilità di utilizà l'electricità più prezzu da 30-35% cambiendu i so fornitori di l'electricità.

Cù a transizione à a tarifa di l'electricità graduali, 10 milioni di citadini cambianu i fornitori.

A lege chì implementarà l'applicazione graduale di tariffu, chì hè un cambiamentu rivoluzionariu in u mercatu di l'electricità, hè stata passata in u Parlamentu l'altru ghjornu. Dopu quì, cù u travagliu da esse fattu da EMRA, e cundizioni di a tarifa di l'electricità graduali seranu clarificate. Determinà dui livelli separati in prima; Hè cunsideratu sicuru chì i citadini chì paganu fatture di l'electricità di 136 TL o menu à u mese fermanu in u livellu più bassu, è quelli chì cunsumanu più di questa quantità seranu purtati à u livellu superiore. In questu modu, circa 7 milioni di cunsumatori in u segmentu più bassu cunsumanu l'electricità à un prezzu unitario più prezzu di quellu attuale, mentre chì i prezzi di l'electricità da esse applicati à 30 milioni di citadini in u segmentu superiore seranu determinati secondu u costu di l'electricità. cunsumanu. A causa di u fattu chì u prezzu attuale di l'electricità applicata à e case hè di circa 150 per centu più bassu di i costi reali di l'electricità, hè previstu chì i prezzi di u segmentu superiore in a tarifa graduale seranu determinati in parallelu cù questa differenza di costu è un aumentu assai seriu di I prezzi di l'electricità di u cunsumu seranu sperimentati u 1 di ghjennaghju. Ancu s'ellu si pò parenu, sta pratica hà da mette fine à a pratica di subsidiu incruciate in l'electricità, vale à dì a situazione induve l'imprese piglianu a diferenza di costu di i prezzi di l'electricità in casa. Riflettendu u costu reale à e case cù u più altu costu di l'electricità è piglià a carica da u spinu di i pruduttori è di i cummercianti; tramindui pruvucarà u prezzu di tutti i beni è i prudutti à diminuite è u prezzu in u mercatu di l'electricità avarà una struttura più equa. Sta pratica permetterà ancu a dinamica di u mercatu liberu in u mercatu di l'electricità per travaglià torna, risultatu in una diminuzione di i prezzi in u mediu termini. In cunsiquenza, u numeru di cunsumatori eligibili hè previstu di ghjunghje à 2022 milioni in 10.

"Lezioni sò state amparate da i sbagli, u mercatu di l'electricità si ricuperà in 2022".

Descrivendu l'ultimi sviluppi in u mercatu di l'electricità cum'è una rivoluzione, Çağada Kırmızı, u fundatore di encazip.com, hà valutatu l'effetti di i sviluppi nantu à i cunsumatori cum'è seguitu: "A pratica di suvvenzioni incruciate, chì hè stata una pratica sbagliata per un bellu pezzu. u tempu in u mercatu di l'electricità, vale à dì, a pratica di subsidising gruppi di abbonati in casa di l'imprese hè abbandunata gradualmente. L'abolizione di sta pratica, chì hà effetti negativi serii nantu à l'inflazione di u cunsumu, hà da risultatu in prezzi più prezzu di tutti i prudutti è servizii. Ùn deve esse scurdatu chì u prezzu di l'electricità di i pruduttori è di i cummercianti in i paesi europei hè tenutu duie volte più bassu di quellu di e case, è a situazione di l'ecunumia europee hè evidenti. Inoltre, pensu chì l'applicazione di tariffu graduali in u nostru paese hè una applicazione assai intelligente. In u risultatu, cù a logica di u statu suciale, i cunsumatori à pocu pressu deve esse prutetti in una certa manera, ma l'altri cunsumatori duveranu ancu sopportà u costu di l'electricità chì utilizanu è esse incuraghjiti à salvà. In più di tutti questi, ancu s'è l'abulizioni di a quota TRT hà un effettu assai chjucu nantu à e bollette di l'electricità, i dibattiti è l'obiezioni nantu à a quota di TRT seranu finiti. L'annu 2022 serà un annu impurtante per u mercatu di l'electricità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*