A Direzzione Generale di Trasportu TCDD celebra u so 6th Anniversary in l'annu novu

A Direzzione Generale di Trasportu TCDD celebra u so 6th Anniversary in l'annu novu
A Direzzione Generale di Trasportu TCDD celebra u so 6th Anniversary in l'annu novu

A nostra Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè stata stabilita cum'è operatore di treni ferroviari l'1 di ghjennaghju di u 2017 cù a lege nantu à a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, entra in u so 2022u annu u primu ghjornu di u 6.

Cum'è a famiglia TCDD Tasimacilik, cuntinuemu i nostri sforzi per furnisce un serviziu megliu è megliu à i nostri citadini, nantu à a basa di internalizà a cultura di salvezza, in questu periodu di sei anni.

U 2021 hè statu un annu assai pruduttivu è dinamicu per u settore ferroviariu.

A marzu di u 2020, u trasportu di passageri hè statu significativamente affettatu da a pandemia sperimentata da u mondu sanu, mentre chì a ferrovia hè ghjunta in prima linea in u trasportu di merci.

Cù e decisioni di nurmalizazione, i servizii di treni à alta velocità è a capacità in u trasportu di passageri sò stati aumentati passu à passu, mentre chì i servizii di treni cunvinziunali sò stati riavviati u 12 di lugliu di u 2021. U nostru numeru di passageri, chì era 2020 milioni 99 mila in 467, hà righjuntu 2021 milioni in dicembre 123.

U numeru di passageri trasportati da i nostri treni d'alta velocità, chì serve u 13 per centu di a pupulazione di u nostru paese cù un totale di 44 cità in Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Istanbul e linee YHT è cun trenu YHT cunnessu. o trasportu cumminatu in autobus, hà superatu 60 milioni.

Cum'è TCDD Tasimacilik, cuntinuemu i nostri sforzi per risponde à a crescente dumanda di passageri. In questu cuntestu, espansione a nostra flotta di treni à alta velocità sia per risponde à a crescente dumanda di passageri sia per serve nantu à e linee previste per esse aperte per una nova operazione. L'ultimu di i 2019 set YHT, chì avemu ricevutu in tappe da 12, hè statu purtatu in u nostru paese in ferraghju 2021. Cusì, a nostra flotta YHT hà righjuntu 31 unità.

Aumentendu u numeru di voli YHT cunfortu, cunfortu è di punta, avemu principiatu i voli "Express YHT" trà Ankara è Istanbul, accurtendu u tempu di viaghju di 25 minuti.

Mentre u numeru di passageri trasportati da YHT righjunghji prima di a pandemia, travagliemu per aumentà u nostru numeru mediu di passageri, chì era di 23 mila per ghjornu, à 30 mila passageri per ghjornu cù i novi servizii YHT.

I nostri treni cunvinziunali, chì sò stati sospesi per un certu tempu per via di a pandemia è servenu 49 mila passageri à ghjornu, sò stati riavviati da u 12 di lugliu di u 2021. Cuntribuiscemu assai à u rinascimentu di u turismu cù i nostri treni cum'è l'Eastern Express, Van Lake Express, Lakes Express, Kurtalan Express, chì attraenu una grande attenzione da i turisti domestici è stranieri.

Di novu, avemu principiatu i voli Turistic Eastern Express, chì sò stati messi in tour per scopi turistici è pigghianu una pausa per via di a pandemia, u 15 di dicembre di u 2021, cù a presenza di u nostru Ministru Adil Karaismailoğlu.

I nostri treni Başkentray è Marmaray, chì furniscenu trasportu intra-città, cuntinueghjanu à serve ancu in i ghjorni di chjusu cumpletu.

Gebze- Halkalı U numeru di passageri hà superatu 621 milioni in Marmaray, chì serve nantu à a linea, è in Başkentray, chì serve trà Kayaş è Sincan, u numeru di passageri hà superatu 40 milioni 200 mila.

Mentre avemu realizatu un totale di 2020 milioni di tunnellate di trasportu di merci in 29.9, avemu ottenutu aumenti significativi in ​​2021 cumparatu cù l'annu precedente. U nostru trasportu internaziunale di merci hè aumentatu da un significativu 2021% in 2020 paragunatu à u listessu periodu di 25.

Mentre i trasporti fatti nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè stata messu in opera in 2017, anu aumentatu da 100 per centu ogni annu, i trasporti fatti finu à avà anu superatu 1 milione 300 mila tunnellate in totale.

Era una tappa per i nostri treni d'esportazione per ghjunghje à Mosca, a capitale di a Federazione Russa, è a Cina via BTK.

Un novu corridore Nord-Sud hè statu creatu cù i trasporti ferroviari Turchia-Russia (Turchia-Georgia-Azerbaijan-Russia) cuminciati annantu à a Linea Baku-Tbilisi-Kars, chì permette u trasportu di diverse destinazioni è di diversi gruppi di prudutti.

Malgradu e cundizioni epidemiche trà Turchia è Iran, un aumentu di u 2020 per centu in u trasportu hè statu ottenutu in 60 cumparatu cù l'annu precedente. A messa in funziunamentu di u Van Lake Ferries di nova costruzione, chì aumenta a capacità è a velocità esistenti, furnisce vantaghji assai impurtanti in u trasportu versu l'Iran.

I sforzi cuntinueghjanu ancu à trasportà carichi in Afganistan, Pakistan è Cina via Iran. I spedizioni di farina organizate da l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite sò state realizate da a strada Çatalca-Van à l'Afghanistan via Iran-Turkmenistan. Inoltre, i studii cuntinueghjanu per a ripresa di i servizii di treni di merci programati trà Turchia è Pakistan, in u scopu di l'Organizazione per a Cooperazione Economica, via Iran.

U trasportu di i camioni, chì hè unu di i sistemi chì riflette i benefici ecunomichi, suciali è ambientali di u trasportu intermodale, hè diventatu un'alternativa impurtante per riduce i prublemi causati da e restrizioni à i passaghji stradali cù l'Europa, soprattuttu dopu l'epidemie di Covid-19.

Mentre a quota d'investimentu ferroviariu, chì era di 2020 per centu in u 48, hà righjuntu u 2023 per centu in u 63, hè previstu di ghjunghje à un totale di 2023 mila 17 chilometri di linea ferroviaria in 500.

A ferrovia, chì hè ghjunta à u primu postu cum'è u sistema di trasportu di u 21u seculu, si sviluppa ghjornu per ghjornu cum'è unu di i pilastri in a custruzzione di a Turchia di u futuru, è forma a spina principale di u scopu di u nostru paese di esse. una basa logistica.

Cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, vogliu chì u nostru 6u annu sia benefica per a nostra Turchia è a nostra industria, è in nome di a famiglia di TCDD Transportation, vogliu chì l'annu 2022 purterà salute, pace è tranquillità à u mondu sanu. .

Hasan PEZUK
Direttore Generale di TCDD Tasimacilik AS

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*