E persone di Tarsu si riuniscenu à a "Celebrazioni di a Settimana di Liberazione"

E persone di Tarsu si riuniscenu à a "Celebrazioni di a Settimana di Liberazione"
E persone di Tarsu si riuniscenu à a "Celebrazioni di a Settimana di Liberazione"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà apertu a "Zona d'attività per u 100 anniversariu di Tarsus", chì hè stata preparata da a municipalità metropolitana cum'è parte di e celebrazioni di a settimana di liberazione di Tarsus. Dichjarà ch'elli campavanu in l'antichi terri ereditati da i so antenati, u presidente Seçer hà dettu: "Se vulemu marchjà cù a nostra testa alta in a cità induve campemu cù dignità è onore, s'ellu ùn vulemu micca fà male l'osse di i nostri. antenati chì avemu da cummemore in l'anniversariu, duvemu travaglià, ùn duvemu micca esse culunizzati perchè avemu u spiritu di l'indipendenza in u nostru sangue ".

"Avemu travagliendu per lascià legati impurtanti, preziosi è ricchi à i nostri figlioli"

L'esibizioni "Lutta Naziunale", "Seculu" è "Memoria di Mersin" si feranu in l'Area Event in Piazza Tarsus Cumhuriyet, chì continuarà u 25-27 dicembre; L'entrevista sò tenute da famose figure letterarie, stòrici, accademichi è scrittori. Inoltre, spettaculi è diverse spazii di sperienza aspettanu a ghjente di Mersin in l'Area Event. U primu ghjornu, Uğur Pişmanlık hà tenutu un discorsu nantu à a "Storia di a stampa di Tarsus", moderatu da Yakup Boncuk. Allora u "Area di l'avvenimentu di u 100 anniversariu di Tarsus" è u "100. L'apertura di l'Esposizione di l'annu hè stata cuminciata.

À l'apertura di Tarsus 100th Anniversary Event Area; In più di u presidente Seçer, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u deputatu di Mersin Ali Mahir Sırar, u deputatu di CHP Mersin Alpay Antmen, u presidente provinciale di CHP Mersin Adil Aktay, u ghjurnalistu scrittore Uğur Dündar, rapprisentanti di u partitu puliticu è parechji residenti di Tarsus anu assistitu.

Dicendu chì celebranu u 100 anniversariu di a liberazione di Tarsu da e forze invasori, u presidente Seçer hà dettu: "Un seculu. Sti terri sò assai impurtanti, terreni assai antichi. A so cultura, a storia, a storia hè enormosa. Noi, chì cunnosci u valore di sti terri, travagliemu per lascià lascite assai più impurtanti, preziose è ricche à i nostri figlioli da oghje à dumane, è cuntinuemu à fà. U travagliu ci salva. Se vulemu marchjà cù a nostra testa alta in a cità induve campemu cù dignità è onore, s'ellu ùn vulemu micca fà mal à l'osse di i nostri antenati, chì avemu da commemorare in l'anniversariu, duvemu travaglià, travaglià, micca. esse disgraziatu, micca culunizatu perchè ci hè un spiritu d'indipendenza in u nostru sangue è i globuli bianchi. Cum'è u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk hà dettu ", disse.

"Dopu à 100 anni, hè impussibile ùn esse micca toccu da stu sentimentu, cù questi sentimenti è pinsamenti"

Espristendu chì Tarsu hè statu un locu assai impurtante da u passatu à u presente, u presidente Seçer hà dettu chì l'occupazione in Anatolia hà iniziatu in questa regione è hà cuntinuatu cusì:

"Era un locu assai cintrali cù Pozantı in u nordu, Adana in l'est è Mersin in u punente. Hè per quessa chì l'invasori occupanu prima stu locu. À quellu tempu, u focu di l'indipendenza ùn era micca allughjatu in ogni locu in Anatolia, ma hà cuminciatu in queste terri. in altre parti di l'Anatolia; Mentre a guerra hè fatta cù l'armata regulare è l'imperialisti in Sakarya, Dumlupınar, Anafartalar, Istanbul è Izmir, quì cù e forze di milizia, Mullah Kerims, Ferahim Şalvuz, vale à dì i nostri anziani, i nostri missiavi, i nostri antenati, migliaia di eroi senza nome sottu u terrenu chì ùn cunnosci micca ancu i nomi.Per via di a lotta per l'indipendenza, a torcia di l'indipendenza hè stata accesa quì. Avemu da cunnosce u valore di a nostra cità. Semu i nipoti di quelli persone chì anu battutu fiancu à fiancu à i Francesi in Karboğazı, e muntagne Eshab-ı Kehf, Bağlar, Karadirlik è Hacı Talip per salvà queste terre, schernu i so petti è sacrificanu a so vita. Oghje, 100 anni dopu, hè impussibile di ùn esse toccu da stu sintimu, sti sentimenti è pinsamenti. Hè impussibile per quelli chì anu un pocu d'amore per a so patria, u paese è a bandiera ùn esse micca toccu ".

"Aghjemu a nostra notte à u nostru ghjornu per furnisce a fiducia chì avemu ricevutu da i nostri antenati à u futuru in u megliu modu pussibule"

U sindaco Seçer hà dettu chì elli, cum'è Tarsuslu, travaglianu ghjornu è notte per trasmette a fiducia chì anu ricevutu da i so antenati à u futuru in u megliu modu, è hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana di Mersin, avemu fattu a nostra notte u nostru ghjornu. A nostra regione hè 2,5 mila chilometri quatratu. Hè crisciutu cù l'immigrazione. Oghje, hè una cità di 16 milioni di persone, cumprese 400 mila siriani sottu prutezzione tempuranee. Malgradu tutte e nostre difficultà, pruvemu micca di cunflittu cù u guvernu cintrali, è cuntinuemu à fà i nostri servizii senza purtà à u nostru populu u prublema causatu da u nostru numeru di sedi in l'Assemblea. Tarsu meriteghja parechje cose. Ricustruzzione è rinascita di Tarsu; Offriamu ogni tipu di sustegnu à tutti l'investimenti fatti da a nostra municipalità, altre istituzioni, o u settore privatu, chì eliminà u prublema di disoccupazione, chì hè u prublema più impurtante, u prublema di l'impieghi. Da Anamur à Tarsu, furnimu è continueremu à furnisce i nostri servizii mantenendu a listessa distanza à tutti i nostri concittadini, indipendentemente da a so pulitica, settaria, disorientazione, stile di vita, culore, lingua o razza religiosa.

Parlendu di l'area di l'avvenimentu, u presidente Seçer hà dettu: "Veremu alcuni oggetti è ritratti di u nostru passatu. I nostri storichi preziosi, ghjurnalisti, sperti in i so campi sò quì cù i nostri citadini per 3 ghjorni. sohbet si feranu. Invitu quì tutti i residenti di Tarsu. Inoltre, a Liberazione di Mersin u 3 di ghjennaghju. In questu modu, avemu creatu una tenda di avvenimentu. E nostre attività continueranu quì per 5 ghjorni ", disse.

"Invitu i nostri citadini à a ceremonia di inaugurazione in l'Area di a Republica u 3 di ghjennaghju"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì u 3 di ghjennaghju hè a data chì principiaranu l'era di i sistemi ferroviari in Mersin è hà dettu: "Avemu dettu:" Facemu u primu scavà di stu impurtante investimentu in u 100 anniversariu di u nostru stabilimentu. Avè un valore, un significatu. Invitu tutti i nostri citadini à a cirimonia d'inaugurazione chì avemu da fà u 3 di ghjennaghju, in Mersin, in u Campu Cumhuriyet. In pocu tempu, purteremu u metro sotterraneo, a prima tappa di quale hè 13.4 chilometri, à Mersin. Continueremu à investisce in tutti i campi ", disse.

"Dichjaremu 2022 cum'è "l'annu di a fede è a speranza in a cità""

Dichjarà chì a municipalità hè di toccu a ghjente, u sindaco Seçer hà dettu chì anu da cuntinuà e pulitiche suciali in u modu massimu standu da i citadini oghje cum'è ieri. Ricordendu chì anu dichjaratu u 2021 cum'è "l'annu di l'amore è a guariscenza", u presidente Seçer hà dettu: "Per u 2022, duvemu crede in a nostra cità, crede in noi stessi, crede in u nostru paese in modu chì pudemu avè successu. È duvemu avè a speranza. Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, dichjaremu l'annu 2022 cum'è "l'annu di a fede è a speranza in a cità".

U presidente Seçer hà celebratu l'anniversariu di a liberazione di Tarsu è di Mersin è hà dettu: "Quà Allah ùn ci oblighi mai più à luttà contra l'invasori in queste terre. Liberu, cumplettamente indipindenti, affacciatu à punente; simu pulitichi chì seguitanu Mustafa Kemal Atatürk, piglianu u so ideale cum'è mottu, è serve u populu in u partitu puliticu chì hà fundatu. Nimu pò aspittà chì pensemu separatamente da Mustafa Kemal Atatürk. Viva a Republica di Turchia, viva Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme. Mi inchinau cun rispettu davanti à tutti i nostri martiri, in particulare u Gran Leader, chì sò passati in l'eternità. Vogliu a misericordia di Diu per tutti. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à i nostri compatrioti chì sò diventati veterani per u nostru paese ".

Riesce: "Spergu chì celebreremu questi ghjorni benedetti micca per 100 anni, ma per millaie d'anni"

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u diputatu di Mersin, Ali Mahir Basarir, hà dichjaratu ch'ellu hà celebratu u ghjornu di l'indipendenza di Tarsu cun orgogliu è hà dettu: "Avemu salvatu sta terra, sta patria inseme in fraternità, è avemu campatu felice è pacificu per centu anni. Hè per quessa chì ci tocca à prutege l'integrità di u paese è l'onore di sti terri. Spergu chì celebreremu questi ghjorni benedetti micca per 100 anni, ma per millaie d'anni ".

Antmen: "Vogliu tanti anniversarii pieni di successu è felicità"

CHP Mersin Deputy Alpay Antmen, mentre commemorava tutti i martiri di a Guerra di l'Indipendenza, in particulare u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk, cù misericòrdia è gratitùdine, hà ancu spressione chì commemorate i veterani cun rispettu. Antmen hà dettu: "Vogliu à a nostra municipalità metropolitana è u sindaco di a municipalità metropolitana Vahap Seçer parechji anniversarii pieni di successu, felicità è successu in questi belli ghjorni, cù i mo ringraziamenti per e pratiche rivoluzionarie in Mersin, Tarsus è tutti i distretti".

Aktay: "Apprezzà u populu di Tarsu significa apprezzà a nostra Republica"

U presidente provinciale di CHP Mersin, Adil Aktay, hà dettu: "Tarsus, una cità di millaie d'anni di pace è civiltà, hè unu di i simboli più preziosi di a nostra lotta per l'indipendenza. Tarsu hè u nome di l'unificazione di a so determinazione è a decisione di difende a so patria à tutti i costi. "Cent'anni fà oghje, anu mandatu l'invasori da induve venenu, è anu pigliatu un compitu vitale per apre a strada à un paese liberu è felice, è apprezzà u populu di Tarsu significa apprezzà a nostra libertà, indipendenza è a nostra Republica ", disse. Aktay, celebrendu u 100 anniversariu di a liberazione di Tarsu, hà aghjustatu chì commemora tutti i martiri è i veterani di a Guerra di l'Indipendenza cun rispettu è gratitùdine.

Dopu à i discorsi, a cinta di apertura hè stata tagliata da u presidente Seçer è i membri di u protocolu. U presidente Seçer hà visitatu l'esibizioni "Lutta Naziunale", "Seculu" è "Memoria di Mersin" in l'Area di l'Event, è hà fattu un tour virtuale cù VR Mersin. U presidente Seçer hà ascoltatu u discorsu annantu à "Oh Our Conditions, Our Vah Conditions" da u scrittore è presentatore Metin Uca. Dopu à u cuncertu di puesia musicale in l'Area di l'Evenimentu, Remzi Karabulut, Ümit Aslan è Orhan Kır, moderatu da İsmail Kün, anu tenutu un discursu annantu à "L'avventura di 100 anni di cultura è arte in Tarsu". A « Settimana di Liberazione di Tarsu » cuntinueghja cun entusiasmu, cù interviste è spettaculi di puesia musicale u 26 è u 27 di dicembre.

"Questa hè a prima volta chì aghju scontru un tali avvenimentu in Tarsu"

Avè l'uppurtunità di fà un tour virtuale di tutte e ricchezze storiche è naturali di a cità in 'VR Mersin', chì hè stata stabilita in l'area di l'avvenimentu, Delivere Gören hà dettu: "I veduti eranu incredibilmente belli. Sò fieru di una tale mostra. Grazie per l'urganizazione di una tale mostra ".

"Avemu ghjuntu cù u mo nipote, hà bisognu à amparà a nostra storia"

Meral Tok, chì hè ghjunta in l'area di l'avvenimentu cù a so nipote Kumsal Melek è hà visitatu l'esposizione, hà dettu: "Semu assai felici. Speremu chì continuà. Ringraziemu a Municipalità Metropolitana per u so travagliu. Avemu ghjuntu cù u mo nipote, hà bisognu à amparà a nostra storia ", disse.

Unu di i citadini, Yusuf Yılmaz, hà dettu: "Questa hè a prima volta chì aghju scontru un tali avvenimentu in Tarsu. Ogni tipu di avvenimenti sò tenuti. Ch'ella sia suciali, musicali o di divertimentu, hè a prima volta chì aghju vistu un avvenimentu cusì detallatu in Tarsu. Una atmosfera differente; cù ritratti, disegni, descrizioni, date. Chì Allah ùn hà mai lasciatu chì u nostru paese sperimentà una guerra cum'è a Guerra di l'Indipendenza, un avvenimentu induve u nostru paese hè statu invaditu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*