Linea di Ferrovia d'Alta Velocità per Purtà 10 Milioni di Turisti à i Monti Changbai

Linea di Ferrovia d'Alta Velocità per Purtà 10 Milioni di Turisti à i Monti Changbai
Linea di Ferrovia d'Alta Velocità per Purtà 10 Milioni di Turisti à i Monti Changbai

Una nova linea di treni d'alta velocità, chì ghjunghje à i pede di i Monti Changbai in a pruvincia di Jilin in u nord-est di a Cina, hà iniziatu u funziunamentu attuale u venneri 24 dicembre 2021. U trenu d'alta velocità numeratu G9127 hà iniziatu u so viaghju inaugurale nantu à sta linea ferroviaria à 7.35 am, partendu da a stazione in a capitale provinciale Changchun in a direzzione di a stazione Changbaishan (Changbai Mountains).

U trenu d'alta velocità purterà i passageri da Changchun à a nova stazione di Changbaishan, à 300 chilometri di distanza, in solu 2 ore è 18 minuti. Cù una vitezza massima di 250 chilometri à l'ora, u trenu accurtà u tempu di viaghju trà Pechino è i Monti Changbai à ottu ore.

Per d 'altra banda, a stazione di treni d'alta velocità Changbaishan hà una vista abbastanza impressiunanti. Da a sala d'attesa si ponu vede antichi boschi giganti. Situata in u sud-est di a pruvincia di Jilin, a località di a muntagna Changbai hè cunnisciuta per u so straordinariamente impressiunanti Lavu Crateru Tianchi, fureste preistoriche è una quantità di famose piste di sci. A regione hè stata visitata da 700 mila turisti l'annu passatu.

Geng Deyong, unu di l'ufficiali di u Cumitatu di Gestione per a Conservazione è u Sviluppu di a Montagna Changbai, hà dettu chì a nova linea di treni d'alta velocità attraerà un gran numaru di turisti, è e so aspettative sò 10 milioni di turisti annu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*