A lotta di neve nantu à l'autostrade hè realizatu cù 13 mila persone

A lotta di neve nantu à l'autostrade hè realizatu cù 13 mila persone
A lotta di neve nantu à l'autostrade hè realizatu cù 13 mila persone

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù u novu capu stabilitu nantu à una superficie di 30 mila metri quadrati nantu à a strada Ankara-Kırıkkale, l'autostrade furnisceranu un serviziu assai più efficace à Kırıkkale è i so circondi, è hà dettu: " U nostru novu stabilimentu, chì avemu apertu stu ghjornu d'invernu, quandu avemu cuminciatu à sente l'effetti di u clima fretu intensamente, soprattuttu cù a neve. Puderà realizà attività assai più efficaci in u scopu di a lotta ". Dichjarà chì a lotta contru a neve hè realizata cù 11 mila macchine è 13 mila persone, Karaismailoğlu hà ancu datu cunsiglii à i citadini chì partianu in l'invernu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a ceremonia d'apertura di u 44e capu di filiale di Kırıkkale. Dichjarà chì a "Nova Era di Trasportu è Comunicazione", chì hà iniziatu in Turchia 19 anni fà, cuntinueghja cù un prucessu di sviluppu è trasfurmazioni acceleratu, Karaismailoğlu hà dettu: "Questu significa chì hè furmatu da a mobilità olistica orientata à u sviluppu, a digitalizazione è a dinamica logistica. in i campi di u trasportu è di a cumunicazione è di l'integrazione di u mondu in a nostra geugraffia, indica un prucessu ambiziosu destinatu à Significa chì i settori di u trasportu è di a cumunicazione assumeranu un rolu impurtante per u futuru di Turchia cum'è i mutori principali di u sviluppu in ogni campu, in particulare in l'ecunumia, cum'è hè statu sperimentatu finu à avà.

ÙN CIAMU NE LAGNIAMU COME QUALCHISCUNI, AMU SEMPRE LAVARIATU

In u novu prucessu di trasfurmazioni iniziatu in nome di Turchia; Esprimendu chì anu una grande responsabilità cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Karaismailoğlu hà dettu chì cù questa cuscenza, anu determinatu i bisogni di Turchia è anu custruitu i so piani nantu à a basa di l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazione. Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "In quantu à tutti i nostri settori, a nostra Direzzione Generale di l'Autostrade hà grandi responsabilità per chì u nostru paese ghjunghje à i so scopi d'investimentu, impieghi, produzzione è esportazioni".

"In cunfurmità cù questi scopi, continueremu à serve u nostru paese è a nostra nazione nantu à a strada pruspera chì u nostru presidente hà apertu per noi dicendu "A strada hè a civiltà". Cum'è u Ministeru rispunsevuli di u trasportu, a cumunicazione è l'infrastruttura di u nostru paese, implementemu grandi prughjetti chì portanu u nostru paese in u futuru è travaglià per mette in luce l'avvene di u nostru paese. Da u nostru Ministeriu, e strade vechje è dannighjate sò state trasfurmate in strade di doppia strada in pocu tempu in cunfurmità cù i bisogni di l'età. Invece di vechji equipaghji, avemu incorporatu strumenti altamente tecnologichi. Ùn avemu micca lagnatu cum'è certi, avemu sempre pruvatu. In 19 anni, avemu investitu circa 1 trilione 145 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Turchia da u nostru Ministeru. Avemu spesu 698 miliardi di questu in autostrade ".

GRAZIE À E NOSTRE STRADE DEVIATE, AMU SALVATU 22 MILIARDI TL À L'ANNU

Karaismailoğlu hà nutatu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa, chì era di 2003 mila 6 chilometri in u 101, à più di 28 mila 530 chilometri, aghjustendu chì anu aumentatu ancu a lunghezza di u ponte è u viaduttu à 724 chilometri. Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza tutale di u tunnel da 50 chilometri à 600 chilometri da 650 chilometri, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Grazie à e strade divise, avemu aumentatu a vitezza media nantu à e nostre strade da 40 chilometri à 88 chilometri. Avemu riduciutu u tassu d'accidenti per via di difetti di strada à quasi zero. Ancu se u numeru di veiculi hè aumentatu di 2003 per centu è a mobilità di i veiculi di 2020 per centu trà 170 è 150, avemu riduciutu a perdita di vita da 81 per centu grazia à i nostri sforzi di sviluppu di l'infrastruttura. In novu, grazia à e nostre strade divise, avemu salvatu 22 miliardi TL annu. Avemu pruduciutu circa 4,5 milioni di tunnellate menu emissioni di CO2. Cum'è forza di travagliu, avemu salvatu circa 315 milioni d'ore, in altre parolle 12 miliardi 965 milioni TL. In più di e strade divise, attachemu ancu una grande impurtanza à l'alta prestazione, a longevità è a sicurità di tutte e strade in u nostru paese. Trà u 2003 è u 2020, avemu fattu una media di 14 mila 20 chilometri di travagliu di pavimentazione asfaltata annu. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada BSK Coated à 29 mila chilometri. Cusì, avemu fattu 68 per centu di i 541 mila 42 chilometri di a reta stradale divisa sottu a rispunsabilità di a nostra Direzzione Generale di Strade coperto cù BSK.

Avemu cunnessu ogni pruvincia di Turchia cù VIE DIVISI

Enfatizendu chì cullega ogni pruvincia di Turchia cù strade divise in modu chì l'agricultore trasmette u pruduttu in u so campu è e merchenzie prudutte da l'industriali à i bisogni più rapidamente è chì i cummercianti facenu un cummerciu più sicuru, Karaismailoğlu hà dettu: "Ogni cantone. di u nostru paese hè avà Turchia cù ogni chilometru di strada, ponte, viaductu è tunnel chì avemu custruitu. Hè diventatu u centru di a cità ", disse.

E NOSTRE AUTOSTRADE FORNERANU SERVIZI PIÙ EFFICACE À KIRIKKALE È U SO CIRCUNDU

Rimarchendu chì Kırıkkale hà ricevutu a parte chì meritava da questi investimenti è continuerà à fà cusì, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Kırıkkale, chì si trova à l'incrociu di e strade chì si stendenu à l'Est via Yozgat-Sivas, à u Mari Neru Centrale via Çorum, è à u Mediterraniu Orientale è Sud-Est via Kayseri, hè a porta di a capitale Ankara à l'est. Grazie à i nostri investimenti industriali in l'ultimi anni, Kırıkkale hè cresciutu è diventatu unu di i centri cummerciale impurtanti di a regione. U campus di Kırıkkale 40th Branch Chief, chì serve sottu a 4a Direzzione Regionale di l'Autostrade di Ankara per l'ultimi 44 anni, hè statu in a zona residenziale in rapida espansione di Kırıkkale. Questa unità avemu apertu; Avemu spustatu i nostri servizii à un puntu induve ponu esse realizatu più convenientemente. Quì, avemu stabilitu un stabilimentu mudernu chì pò risponde cumplettamente à i bisogni di l'età. Cù u novu capu stabilitu nantu à una superficie di 30 mila metri quadrati nantu à a strada Ankara-Kırıkkale, e nostre autostrade furnisceranu un serviziu assai più efficace à Kırıkkale è i so circondi. A nostra nova facilità, chì avemu apertu in questu ghjornu d'invernu, quandu avemu cuminciatu à sente l'effetti di u clima fretu intensamente, puderà realizà attività assai più efficaci, soprattuttu in u scopu di cumbattimentu di a neve ".

540 MIL TONNI DI SALE STATE IN CENTRI DI LOTTA NEVE

Spieghendu chì a Direzzione Generale di l'Autostrade hà da cuntinuà à cumbatte a neve è u ghjacciu nantu à a basa di travaglià 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, Karaismailoğlu hà dettu chì e misure per assicurà a salvezza di a vita è di a pruprietà nantu à e strade seranu aumentate. "Questi travaglii sò realizati cù 446 mila macchine è equipaghji, è ancu 11 mila persone in 13 centri di lotta di neve in tuttu u paese", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, "890 veiculi di lotta di neve dispiegati in spazii critichi cù camere," è 4 mila 500 veiculi per a lotta di neve cù u Sistema di tracciamentu di u veiculu, seguitu da. 540 mila tunnellate di sali, 340 metri cúbichi di aggregate di sali, 8 mila tunnellate di de-icing chimicu è suluzione di sali per e sezioni critiche, è 700 tunnellate d'urea sò stati almacenati in centri di lotta di neve. Nant'à e nostre strade, 822 chilometri di trinchera di neve sò stati custruiti nantu à e rùbbriche induve u flussu di trafficu hè difficiule o chjusu per u tipu è a brisa. Cusì, in casu di scuntrà ogni negatività, l'intervenzione immediata hè assicurata è a coordinazione hè assicurata cù i partiti pertinenti. Inoltre, in u centru di cuntrollu di neve stabilitu sottu a Direzzione Generale di Strade; L'analisi di rotte, i travaglii di lotta di neve, e strade apertu-chiuse è u trafficu istantaneu sò monitorati è seguiti da monitori. Pudemu sempre monitorà e cundizioni climatichi è stradali da i nostri centri ", disse.

RACCOMANDAZIONE DA U MINISTRU KARAİSMAİLOĞLU per "preparate i veiculi chì conducete per e cundizioni invernali"

Karaismailoğlu, chì hà utilizatu l'espressioni "Cumu impurtante cum'è stu studiu è e misure pigliate da a Direzzione Generale di l'Autostrade, hè a responsabilità di i nostri citadini chì utilizanu strade nevicate è ghiacciate" è hà fattu e seguenti raccomandazioni à i citadini:

"Prima di tuttu, da tutti i nostri citadini, in i tempi di neve forte è di blizzard; S'ellu ùn hè micca una situazione essenziale, vogliu dumandà à ùn insistenu à viaghjà per a sicurità di elli stessi è di l'equipaggiu di strada. Aghju ricumandemu à i nostri cunduttori chì anu da viaghjà in questi tempi nevicati è freti per avè infurmazioni nantu à a strada di viaghju prima di parte. Ùn deve micca mai entre in e strade chì eranu chjuse durante i travaglii di lotta di neve. Lasciate preparanu i so veiculi per e cundizioni d'invernu. Ch'elli abbianu pneumatici invernali, s'ellu ci sò, è avè catene di neve in i so veiculi ".

EMI INTRODUTEU U NOSTRE PAESE CU U PRIMU

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dichjaratu ch'elli anu purtatu parechje opere in Turchia per via di l'approcciu chì dà priorità à l'opere è i servizii dapoi u 2003, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu finitu è ​​messu in serviziu parechji prughjetti di trasportu giganti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Eurasia Tunnel, İzmir-Istanbul, Ankara-Niğde è Northern Marmara Highway. Avemu introduttu u nostru paese à i primi in u campu di a cumunicazione. Cum'è sapete, avemu lanciatu u nostru satellitu di cumunicazione Türksat 5A in orbita à u principiu di questu annu è u mettimu in serviziu in ghjugnu. A settimana passata, avemu mandatu u nostru satellitu di cumunicazione Türksat 5B à Space Vatan. Cuntinuemu l'integrazione è i studii di teste di Türksat 6A cù risorse completamente naziunali in TAI. In u 100 anniversariu di a nostra Republica, pigliaremu u nostru postu trà i pochi paesi in u mondu chì ponu custruisce i so satelliti. A nostra principale fonte di motivazione hè a nostra sine qua non per l'indipendenza economica naziunale; hè u valore aghjuntu chì furnimu à u sviluppu olisticu. À questu scopu: "Cresceremu inseme, vinceremu inseme, risuscitaremu inseme". In u prossimu periodu, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, continueremu à serve u nostru populu è dà un esempiu à u mondu rializendu assai più grandi prughjetti in linea cù l'obiettivi 2023, 2053 è 2071 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*