"Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione" di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Introduttu

"Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione" di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Introduttu
"Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione" di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Introduttu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u ministeru, mettenu l'accessibilità à u centru di tutte l'applicazioni per u trasportu è chì anu urganizatu furmazioni di accessibilità per rende l'accessibilità in u trasportu sustenibile è sensibilizà. Enfatizendu chì anu creatu una Piattaforma Digitale per a Formazione di Sensibilizazione di l'Accessibilità in i Trasporti, Karaismailoğlu hà dettu chì un altru serviziu hè l'"Applicazione Mobile di Mobilità per Tutti". Karaismailoğlu hà dettu: "Stu studiu hè un prughjettu di l'applicazione mobile sviluppatu per furnisce servizii di trasportu accessibili è sicuri à e persone cun mobilità limitata".

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà parlatu à u Lanciamentu di a Strategia di Trasportu Accessibile è u Pianu d'Azione 2021-2025 preparatu da u ministeru; "I nostri valori includenu u principiu di" Videndu l'omu cum'è u più preziosu, u più perfettu è u più onore di tutte e criature ". In più di questu, ùn importa micca quantu avemu travagliatu o travagliu per i nostri anziani è disabili, chì sò i nostri beni più preziosi, ùn serà micca abbastanza. Ciò chì dirige u nostru travagliu nantu à questu tema hè a participazione crescente di i nostri citadini anziani è disabili in a vita suciale. In cunfurmità cù i sviluppi è e tendenze glubale, realicemu i nostri investimenti di trasportu è infrastruttura nantu à l'assi di a mobilità, a digitalizazione è a logistica. "In e nostre strategie è pulitiche focalizzate nantu à a mobilità, hè di grande impurtanza chì tutti i segmenti di a sucetà anu un accessu uguale, un accessu ininterrottu, sicuru è indipendente, chì copre tutti i ligami di a catena di trasportu", disse.

A STRATEGIA DI TRASPORTA ACCESSIBILE È U NOSTRE PIANU D'AZIONE SONT IMPORTANTI PÀ L'AVVENU DI U NOSTRE PAESE

Nutendu chì in questi studii, anu u scopu di risponde à i bisogni di trasportu è di cumunicazione in particulare di i citadini cù mobilità limitata senza difficultà, Karaismailoğlu hà dettu chì a pupulazione anziana è disabili chì beneficerà di a "Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azione" hè una dimensione significativa. Enfatizendu chì a pupulazione "anziana" di 65 anni è sopra hè aumentata di 10 per centu in l'ultimi 49 anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u 9,5 per centu di a pupulazione hè custituita da anziani. Dichjarà chì circa una in ogni quattru famiglie hà almenu una persona anziana, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U nostru tassu di anziani hè sempre à u livellu mediu mundiale; Hè previstu chì aumenterà à 2025 per centu in 11, 2040 per centu in 16,3 è più di 2080 per centu in 25. Un altru segmentu chì a Strategia di Trasportu Accessibile è u Pianu d'Azione affronta hè i nostri "persone disabili". Circa u 15 per centu di a pupulazione di u mondu è u 12 per centu di a pupulazione di Turchia sò persone disabili. I nostri fratelli disabili è anziani anziani anu patitu assai durante a pandemia chì hè stata in u nostru paese è in u mondu sanu da circa dui anni. A nostra Strategia di Trasportu Accessibile è u Pianu d'Azzione hè di una impurtanza estremamente critica per caccià l'ostaculi per i nostri anziani, disabili è citadini disabili, incuraghjendu a so participazione à a vita è per u futuru di u nostru paese. L'accettemu cum'è un indicatore di u nostru livellu di sviluppu chì tutta a nostra sucità, tutti i nostri citadini cù bisogni differenti, anu servizii è opportunità di accessibilità pensate per elli.

MENU CUSCIENZA DI I PROBLEMI SPERIMENTATI

Rimarchendu chì u rispettu di l'accessibilità secondu i tipi di veiculi di trasportu publicu in Turchia hè di 86 per centu per l'autobus publichi privati ​​​​, 82 per centu per l'autobus municipali, è u 14 per centu per i minibus, Karaismailoğlu hà dettu chì sicondu i tipi di stazione, l'accessibilità di e fermate hè di 95 per centu per metro, 93 per centu per i tramvii, 30 per centu per i terminal d'autobus, è 15 per centu per i minibus, hà dichjaratu chì era circa XNUMX per centu in l'autobus è i moli. Toccu à i prublemi scontri in quantu à l'accessibilità di i sistemi di trasportu, Karaismailoğlu hà dettu chì ci hè una mancanza di governanza è di coordinazione in a realizazione di l'attività di accessibilità in u trasportu, inseme cù a mancanza di cuscenza in tuttu u paese nantu à i prublemi sperimentati da e persone cù mobilità limitata in quantu à u trasportu. accessibilità in u trasportu. Dichjarà chì i regulamenti è l'ispezioni ùn sò micca à un livellu abbastanza, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì a capacità istituzionale per l'accessibilità in u trasportu è l'adattazione di l'innovazioni tecnologiche à l'applicazioni ùn sò micca à un livellu abbastanza.

AMU SEMPRE SUPPORTU I NOSTRI ANZIANI È DISCABILATI

Indittendu chì u livellu di accessibilità di i veiculi di trasportu, l'infrastruttura di trasportu è e superstrutture hè bassu è chì ci hè una mancanza di integrazione trà i tipi di trasportu, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu sempre sustinutu l'anziani è i disabili in u nostru travagliu durante u nostru periodu di guvernu di 19 anni. U pianu d'azzione chì avemu lanciatu oghje hè una esigenza di u principiu di "statu suciale" spressione in a nostra Custituzione. Videmu i servizii chì furnimu à l'individui svantaggiati micca cum'è "aiutu", ma cum'è u "dirittu più fundamentale" di questi gruppi. Avemu passatu a Legge di Disabilità in 2005. In u campu di u trasportu in u nostru paese; Avemu implementatu regulamenti basati nantu à i diritti in a Legge N ° 5378 nantu à e persone disabili. Cù l'emendamenti fatti à a Legge N ° 4736, avemu assicuratu l'accessibilità di i servizii di trasportu publicu è l'usu gratuitu è ​​scontu di i veiculi di trasportu da i nostri citadini disabili. Cum'è què; Avemu assicuratu chì i nostri citadini disabili participà à a vita suciale è prufittà di servizii di trasportu in e stesse cundizioni cum'è tutti l'altri. "Cum'è u guvernu, vulemu eliminà tutte e restrizioni à i nostri fratelli è sorelle disabili, cumpresi l'ostaculi chì affrontanu in u trasportu è a cumunicazione, in tuttu u so prucessu di viaghju finu à ch'elli lascianu a so casa durante u ghjornu è tornanu di novu."

33 AZIONI SEPARATE È 90 PASSI SEPARATI PER QUESTI AZIONI SERAnu PIANIFICATI

Spieghendu chì anu discututu i studii di Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione cù una larga gamma di gruppi di focus cù a participazione di l'istituzioni pubbliche, l'imprese di u settore privatu, i guverni lucali, l'urganisazioni non governamentali è l'università, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "In u prucessu; Avemu fattu 8 ispezioni in u campu. Avemu preparatu 39 rapporti tecnichi. Avemu creatu 35 gruppi di travagliu. Avemu tenutu 23 riunioni in linea. Avemu urganizatu 12 attelli tecnichi. Determinendu relazioni scopu-target-action in linea cù l'opinioni di i nostri stakeholder, avemu clarificatu i criterii chì guidanu u documentu, cum'è i criteri di misurazione è a frequenza di monitoraghju. Avemu prisentatu u nostru documentu preparatu à l'opinione di i nostri 274 stakeholders è ricevutu 950 opinioni. U nostru documentu finalizatu hè u pruduttu di un travagliu di cullaburazione cusì forte. U nostru studiu, preparatu cù u sensu cumunu, a cooperazione è u sforzu di i partiti pertinenti, hè statu publicatu cum'è Circular presidenziale in a Gazzetta Ufficiale di u 2 d'ottobre 2021. "In stu travagliu intensu è sensibile, 33 azzioni separati è 90 passi separati ligati à queste azzioni sò stati pianificati", disse.

AMU CENTRALIZZATU L'APPROCDU DI "L'ACCESSIBILITÀ À I TRANSPORTI IN OTUNU, PER TUTTI È IN OGNI TEMPU"

Dichjarà chì si concentranu annantu à l'approcciu di "Accessibilità in u trasportu in ogni locu, per tutti è in ogni mumentu" mentre preparanu a Strategia di Trasportu Accessibile è u Pianu d'Azzione, Karaismailoğlu hà dettu: "In tutti questi travaglii; Avemu stabilitu a visione di "creà una reta di trasportu chì elimina e differenze in ogni campu". "Cum'è in parechji di i nostri prughjetti, vulemu esse una urganizazione di punta in rende i servizii di trasportu accessibili à tutti", disse.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu determinatu 6 obiettivi strategichi basi, tenendu in contu i bisogni prioritari, è hà dettu chì anu da aumentà a cuscenza di l'accessibilità in u trasportu, rinfurzanu a struttura di gestione è a regulazione è a supervisione, sviluppà a capacità istituzionale, assicurà l'accessibilità di u trasportu. infrastrutture è i veiculi di trasportu publicu, è assicurà l'accessibilità di a terra, l'aria, a ferrovia, u mare è hà nutatu chì rinfurzà l'integrazione di i tipi di trasportu urbanu è ancu tutti i tipi di trasportu di novu sviluppu.

SENSIBILIZEremu IN TUTTE RUZIONI DI A NOSA SUCIETA

Toccu à l'ugettivi di basa determinati in linea cù i scopi strategichi, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Prima di tuttu, sensibilizeremu u trasportu accessibile in tutti i segmenti di a nostra sucità. Manteneremu una forte coordinazione in quantu à l'accessibilità in u trasportu. Avemu da assicurà chì u travagliu fattu hè monitoratu è evaluatu. Svilupperemu a legislazione legale è amministrativa necessaria in questu tema. Assicureremu a determinazione di e dati riguardanti l'accessibilità in u trasportu. Avemu da migliurà a nostra capacità di Ricerca è Sviluppu. Mentre assicureremu a continuità di a furmazione di sensibilizazione nantu à l'accessibilità in u trasportu in un pianu, assicureremu ancu chì diventa un elementu di cumpetenza prufessiunale. Priuritàremu u cuncettu di qualità di serviziu in u trasportu accessibile. Supporteremu u disignu universale è l'innuvazioni in questu sensu. Assicureremu l'accessibilità di a terminal è a stazione di e strutture di trasportu. Facemu ancu u sistema di biglietteria faciule è efficace. Assicureremu un viaghju integrata, perfetta è accessibile in tutti i modi di trasportu. In tuttu u nostru travagliu participativu è meticulosu, ùn avemu micca solu stabilisce ugettivi è strategie è lasciamu solu. Avanzaremu sottu a guida di i nostri ministeri, cù a participazione è i cuntributi di l'istituzioni è l'urganisazioni rispunsevuli è cooperative. "I passi d'azzione seranu monitorati regularmente è valutati elettronicamente da u nostru ministeru".

METTEMU L'ACCESSIBILITÀ À L'AFUSU DI TUTTE L'APPLICAZIONI DI TRASPORTU

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, mettenu l'accessibilità in u centru di tutte l'applicazioni per u trasportu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu urganizatu furmazioni di accessibilità per rende l'accessibilità in u trasportu sustenibile è sensibilizà. Enfatizendu chì anu creatu una piattaforma digitale per a furmazione di sensibilizazione di l'accessibilità in i trasporti, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Mentre aumentendu a cuscenza di tutti i fornitori di servizii in u settore publicu o privatu nantu à l'accessibilità, avemu u scopu di fà di sta questione un elementu di e cumpetenze prufessiunali di i fornitori di servizii in u futuru. Avemu priparatu materiale educativu chì tutti ponu prufittà in stu campu, in un formatu digitale è accessibile, è avemu scupertu novu in u nostru paese in stu campu. U nostru scopu hè di sensibilizà tutti nantu à l'accessibilità in u trasportu, da i cunduttori di trasportu publicu à l'ingegneri, i disegnatori è tuttu u persunale è l'amministratori chì furniscenu servizii in u campu di u trasportu; Per assicurà chì e pratiche d'accessibilità sò mantenute in modu lisu in cunfurmità cù a legislazione è i normi. Finu a data, avemu principiatu e nostre attività di furmazione cù circa mille gruppi di participanti. Da avà, continueremu u nostru travagliu in cunfurmità cù l'azzioni in u nostru Documentu di Strategia ".

MOBILITÀ APPLICAZIONE MOBILE PER TUTTI

Indittendu chì un altru serviziu hè l'"Applicazione Mobile di Mobilità per Tutti", Karaismailoğlu hà dettu, "Stu studiu hè un prughjettu di l'applicazione mobile sviluppatu per furnisce servizii di trasportu accessibili è sicuri à e persone cun mobilità limitata. A nostra applicazione mobile di mobilità per tutti; Serà una applicazione mobile olistica chì hà da scopu di risponde à tutti i bisogni di e persone cun mobilità limitata in quantu à u prucessu di trasportu, da a pianificazione di u viaghju à u bigliettu, da u modulu di supportu in diretta à u modulu di cumpagnu. Avemu ancu aduprà a nostra app per migliurà, monitorizà è furnisce servizii megliu. U "buttone di feedback" in l'applicazione permette di raportà disinni chì ùn sò micca adattati per l'usu di individui cù mobilità limitata in infrastrutture di trasportu, facilità è veiculi. In questu modu, l'attività di custruzzione, mantenimentu è riparazione necessarie seranu realizate; "I travaglii per creà una infrastruttura di trasportu accessibile" in cunfurmità cù i criteri di cuncepimentu universale "acceleranu ancu", disse.

GRAZIE À A TABELLA ORANGE, 1 MILIONI 780 MIL CITADINI DISABILITATI AVANTU I TRENI

Dichjarà chì anu realizatu un travagliu seriu in i campi di u trasportu, l'informatica è a cumunicazione finu à a data, Karaismailoğlu hà dettu chì anu iniziatu l'applicazione "Orange Table Service Point" in stazioni di treni d'alta velocità in dicembre 2019, cusì, trà 2019. -2021, 1 milione 780 mila cittadini disabili puderanu aduprà YHT, Ellu disse chì usanu treni mainline è cunvinziunali. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cù a decisione di u Cunsigliu di a Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione, "Procedure è Principii in quantu à e misure per e sezioni chì anu bisognu di supportu suciale" hè entrata in vigore è hà dettu: "In questu modu, avemu pussutu riunisce i regolamenti in a cumunicazione elettronica. settore per i persone disabili sottu u stessu tettu. Avemu cunnisciutu novi cunvenzioni. Questu hà permessu di prufittà di servizii à un scontu. Avemu dinò un serviziu di priorità cù u nostru centru di video è di testu. Avemu trasfurmatu u nostru aeroportu in un "Aeroportu Accessibile". U nostru Aeroportu Sivas Nuri Demirağ hà ricevutu u premiu di accessibilità in a categuria "Istituzioni è organizzazioni pubbliche accessibili". Stu puntu induve i nostri servizii sò ghjunti in quantu à u trasportu ininterrottu è indipendente hè assai più al di là di esse una fonte di orgogliu per noi. Fà ancu megliu hè una grande fonte di motivazione per espansione ulteriormente questi servizii. Inoltre, rendemu PTT Matics accessibile. Consegnamu pensioni à i nostri fratelli è sorelle disabili induve volenu. Cù u "Prughjettu di Numeri Amichevuli Disabilitati", i nostri fratelli è sorelle cù disturbi di udizione è di parlà ponu accede à u serviziu più facilmente. Furnemu servizii scritti via videochiamata in linea è webchat. Vogliu nutà chì Türksat A.Ş. hà ricevutu u primu premiu in a categuria di Applicazioni Digitali Accessibili. In u sistema di e-government, chì hà più di 57 milioni d'utilizatori, tutte e pagine è i cuntenuti interattivi sò stati pensati per piglià in cunsiderà l'utilizatori disabili. "Avemu ancu implementatu u" Centru di cumunicazione senza barriere di e-Government Gateway ", disse.

SIAMU MOBILIZATI PER FORNIRE TUTTI I TIPI DI CONVENIENZA PER L'ANZIANI È I DISABILI

Sottulintendu chì sò mobilizati per furnisce ogni tipu di facilità per l'anziani è i disabili, cum'è per tutti i citadini, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru scopu primariu hè chì tutti i nostri citadini, in particulare i disabili è l'anziani, avè un accessu uguale, faciule è veloce. à i servizii di trasportu. Vulemu u serviziu, a fiducia cuntinuata è i cori di e nostre persone preziose chì anu fiducia in noi per quasi 20 anni. L'eliminazione di l'ostaculi nantu à a strada hè di grande impurtanza in a nostra cultura. Truvemu i chjassi à i cori di sti fratelli è surelle, diventate a strada è eliminà l'ostaculi unu à unu. 19 anni fà, avemu aspiratu à caccià tutti l'ostaculi à serve sta nazione, indistintamente di i ghjovani o vechji, l'est è l'ouest di Turchia. "Cumplemu stu duvere cù u sustegnu di a nostra nazione è mantene a nostra prumessa cù i prughjetti novi è giganti chì avemu presentatu ogni periodu", disse.

CHE L'AEROPORTU DI ANTALYA SIA UNA LEZIONE PER QUELLI CHE MINACCIAN L'INVESTITORI

Spieghendu chì i prughjetti di trasportu è infrastruttura ùn sò micca solu prughjetti tecnichi è studii di ingegneria, Karaismailoğlu hà dettu chì i prughjetti di trasportu è infrastruttura sò trasportatori per l'impieghi, u cummerciu, l'educazione è a vita suciale. "I prughjetti di trasportu è infrastruttura sò l'eliminazione di l'ostaculi per u nostru paese è a nostra nazione chì vivenu cum'è si meritanu", hà dettu Karaismailoğlu è hà continuatu cusì:

"Unu di sti prughjetti era 2 ghjorni fà, Build Operate Transfer; Hè u prughjettu di l'aumentu di a capacità di l'Aeroportu di Antalya, chì a so offerta hè stata fatta in u quadru di a Cooperazione di u Settore Pùblicu-Privatu. U periodu di custruzzione di e strutture per un valore di 765 milioni d'euros hè statu determinatu cum'è 36 mesi è u periodu di operazione hè statu determinatu cum'è 25 anni. L'offerta copre u periodu da ghjennaghju 2027 à dicembre 2051, quandu l'accordu esistente scade. Dopu à l'annunziu di l'offerta, 8 cumpagnie anu acquistatu schedari. 3 d'elli anu ricevutu i so certificati di avvistamentu di campu. Vnukovo-INTEKAR Yapı è partenarii cummerciale TAV-Fraport AG anu participatu. Vnukovo hè custituitu da a cumpagnia russa, Fraport German-Tav French-Turkish Investors. Dopu l'apertura di i buste, u partenariatu cummerciale TAV Havalimanları AŞ-Fraport AG, chì hà presentatu l'offerta più alta à a fine di 19 round, hà vintu l'offerta cù 8 miliardi 555 milioni d'euros inclusa l'IVA. L'affittu di 25 anni hè statu determinatu cum'è 25 miliardi 90 milioni d'euros, cumprese l'IVA, cù u 2 per centu per esse pagatu in anticipu in 138 ghjorni. Cù u nostru prughjettu, chì serà finitu in 36 mesi da l'investitore di partenariatu turcu-tedesco-francese cù l'impegnu di "garantia zero", u nostru statu è a nazione avarà un altru travagliu chì serà implementatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer. U nostru paese, chì hè unu di l'attori più impurtanti in a regione cù a so crescita ecunomica è a forte rete di trasportu, cuntinueghja à esse u centru di novi investimenti è cullaburazioni. U risultatu di l'offerta di l'Aeroportu di Antalya hè diventatu unu di l'esempii impurtanti cum'è un indicatore di a fiducia in Turchia in u mondu sanu. Chì l'aeroportu di Antalya sia una lezione per quelli chì minaccianu l'investituri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*