A viulenza più insidiosa hè offenda un zitellu

A viulenza più insidiosa hè offenda un zitellu
A viulenza più insidiosa hè offenda un zitellu

Ci hè parechje forme è gradi di viulenza. A viulenza psicologica hè unu d'elli. L'offesa di un zitellu hè una di e viulenza psicologica più insidiosa. L'Espertu Psicologu Clinicu Müjde Yahşi hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu.

Quandu a viulenza hè mintuvata, forse "batte" vene in mente a maiò parte di u tempu. Attaccà, chjappà, spinghje, calci, morde, scuzzulate, sculacciate, pizzicheghja, tirà i capelli, vale à dì, ogni tipu di dannu fisicu sò viulenza fisica. Ci hè ancu un tipu di viulenza chì mira à l'emozioni è a salute mentale, provoca disordini di cumportamentu è di personalità, è spessu abbanduneghja un effettu psicopatologicu nantu à a persona, chì hè dannusu cum'è a viulenza fisica, ma micca visibile cum'è a viulenza fisica. Hè ancu "viulenza psicologica ..." Grida, sguardi duri, tonu di voce aspro, fatti compiuti, sanzioni, insulti, intimidazioni, umiliazioni, disprezzu, pressione, punizioni, paraguni, etichettatura, vale à dì tutte l'azzioni chì lascianu una marca in u mondu emutivu sò ancu viulenza psicologica.

È andemu à a viulenza più insidiosa... Sò ancu unu di quelli chì sò offesi à u vostru zitellu o a vostra sposa per una certa ragione ?

Allora vogliu chì sapete chì u risentimentu hè una forma di punizioni è si dirige à l'emozioni di l'interlocutore, vale à dì, hè una viulenza psicologica silenziosa. In fatti, forse vulemu "capisce mi" per esse offesi, ma cù stu metudu ùn si mette micca in ghjocu "a capacità di capisce i sentimenti di l'altru", chì chjamemu "empatia" da i dui lati. L'offesa debilita a rilazioni, u prublema cresce, a fiducia hè scuzzulata, alienate i sposi l'una di l'altru, causa l'accumulazione di sentimenti negativi.In ogni casu, cum'è i sentimenti sò spressi, i prublemi ponu esse risolti è u ligame d'amore diventa più forte. U metudu chì vi applicà ùn deve esse offesu, à u cuntrariu, deve esse di trasmette i vostri sentimenti cumunicà.

In particulare s'è vo site offisu da u zitellu, questu hè assai più preghjudiziu perchè u zitellu hè offesu da u genitore; Spegnenu i so sentimenti, cumincianu à mostrà i prublemi di cumportamentu, accumule un sensu di rabbia, perde u so sensu di fiducia, u sensu di appartenenza è l'autopercepzione, diventanu soli, immersi in u mondu virtuale, facenu amicizie sbagliate è affruntà assai più prublemi. . à u cuntrariu, deve cumunicà cù u so zitellu, palesendu i sentimenti di u so zitellu, guidà, risolve u prublema inseme è dà l'esempiu ghjustu. Se ùn vulete micca avè un zitellu chì hè offesu da voi è intornu à voi in ogni avvenimentu, si chjude in cumunicazione, è cerca una suluzione in u so matrimoniu per esse offesu da a so moglia, "Ùn vi sia offesu da u vostru zitellu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*