Cose da cunsiderà in e relazioni maschili-femmine

Cose da cunsiderà in e relazioni maschili-femmine
Cose da cunsiderà in e relazioni maschili-femmine

U Specialista di Famiglia è Coppia Cenk Sabuncuoğlu hà fattu determinazioni impurtanti nantu à u sughjettu è hà datu infurmazioni nantu à cumu ottene un equilibriu mutuale.

A donna prova di sprimesi parlendu è l'omu in silenziu.

Quandu esaminemu a parolla donna, avemu da vede cum'è una persona chì hà sviluppatu spiritualmente, hà sentimenti forti, è hà acquistatu cumpetenza in parechji sughjetti. E donne insegnanu, u modu d'insignamentu hè qualchì volta amorosu, à volte cum'è un esempiu di cumpassione, à volte mettendu limiti, à volte creendu opportunità in l'impossibile. Ma e donne sò più brave, più forti, più forti cà l'omi.

Una donna hè abbastanza forte per fà qualcosa, vole solu vede ciò chì qualcunu face per ella. Ellu disse chì u visibile è l'invisibule sò sempre sfarenti di l'altri, un diamante hè chjucu, ma hè caru. L'apparizione di e donne, a so ingenuità, pò parenu debule, bisognu o visualmente forte, ma limitate à quelli chì guardanu instinctively, micca cunscience. In fatti, u truccu hè di scopre u visibile daretu à u visibile.

Oghje, e donne piglianu u babbu cum'è una figura è pruvate à cunnosce l'omu. Ellu disse chì, se a figura di u paternu dà a guida ghjusta, a donna sceglie u dirittu è schemi i cuncetti di l'energia masculina è femina currettamente. In ogni casu, se a figura paterna ùn pò micca passà u cuncettu di l'energia masculina à a donna, a donna capisce chì deve esse forte, è u cambiamentu da u femminile à u masculinu pò principià.

A donna chì dice chì deve esse forte include l'omi chì travaglianu cù u mecanismu di ottene appruvazioni da a so mamma chì ùn pudia micca esse liberatu da a so vita. Sta situazione pò spessu evoluzione in matrimonii chì si trasformanu in una relazione mamma-babbu o mamma-figliolu.

A viulenza contr'à e donne hè sfurtunatamenti aumentata oghje. Quale sò l'omi chì mostranu sta viulenza ?

L'omi chì ùn ricevenu micca l'amore è l'affettu ch'elli aspettanu da a so mamma, chì reagiscenu à a discordanza trà a figura materna ch'elli vedenu intornu è quellu chì campanu, è chì ùn permettenu micca chì a so mamma esiste, mostranu a viulenza à e donne. Un omu debule, un omu chì ùn pò micca creà ellu stessu, si sente impotente accantu à una donna chì si hè creatu. Un omu capisce a so masculinità per esse elogiatu. Se un omu hà creatu sè stessu, s'ellu hà un sensu di satisfaczione spirituale, mentale è fisica, l'omu dà u valore necessariu à a donna per esse ingenu è cura.

A donna hè forte, analitica, pratica. U masciu hè drittu. Percive solu cù ciò ch'ellu vede, ma a so parte spirituale u stancu. Siccomu a donna vede tramindui à u stessu tempu è dice in longu frasi, l'omu perde a so cuncentrazione è percepisce una minaccia. Hà enfatizatu chì di fronte à sta minaccia, l'omu hà da sceglie sia di pruvà si o di sottumette à a donna. In ogni casu, se l'omi è e donne si cunnoscenu, s'ellu sanu chì u discorsu di a donna hè in relazione cù a vostra spressione, è chì u silenziu di l'omu hè in relazione cù u so pensamentu è a terra, i prublemi di cumunicazione spariranu.

Una donna hè una donna quandu hè fiducia, valutata è ascoltata. Un omu hè un omu quandu capisce ciò chì hà fattu è mette in parolle. L'omi è e donne percepiscenu è si identificanu cù questi strumenti di cumportamentu. Questi indefinitu sò rivelati cum'è minacce in l'individui.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*