Controlu Irregolare di i Biglietti nantu à Tram in Eskişehir

Controlu Irregolare di i Biglietti nantu à Tram in Eskişehir
Controlu Irregolare di i Biglietti nantu à Tram in Eskişehir

A municipalità metropolitana di Eskişehir Estram è l'ufficiali di a polizia municipale cuntinueghjanu e so ispezioni per impedisce à quelli chì preferiscenu viaghjà in tram in u trasportu publicu di utilizà biglietti illegali.

In l'ispezioni effettuate nantu à 22 linee di tram ogni ghjornu da e squadre d'ispezione di 8 persone, i biglietti di circa 5000 persone sò verificati ogni ghjornu. E penalità sò applicate sia à quelli chì passanu senza cumprà un bigliettu è à quelli chì utilizanu carte persunalizate chì appartenenu à l'altri. Sicondu a clause 5326: 32 di a Legge di Misdemeanor N ° 1, quelli chì viaghjanu senza stampà un bigliettu è quelli chì utilizanu carte d'altri sò ammantati 2021 Lire Turche, secondu a quantità determinata di 427, in e penalità determinate per u crimine. di "Comportamentu contr'à l'Ordine". Eskarts, chì a carta libera o scontata hè determinata per appartene à qualcunu altru, sò sequestrati da a polizia municipale.

I funzionari di Estram anu dettu chì tutte e 8 linee di tram sò state ispezionate durante l'ora di travagliu, è i cuntrolli è l'ore sò stati determinati in linea cù a pianificazione di ogni ghjornu. Indichendu chì un totale di 2021 procedimenti penali sò stati registrati in settembre, ottobre è nuvembre 1954, l'autorità anu dichjaratu chì più di 1 milione di biglietti sò stati verificati in ispezioni annuali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*