I carri d'Europa sò pruduciuti in Ankara

I carri d'Europa sò pruduciuti in Ankara
I carri d'Europa sò pruduciuti in Ankara

In Auropa, i locomotori tiranu i vagoni di container fatti in Turchia. Vako Vagon, basatu in Ankara, chì hà iniziatu a so attività cù a produzzione di carru di cavalli in l'anni 1960, hà esportatu oghje più di mille vagoni di container à l'esteru, principalmente in Europa. I vagoni di cuntainer pruduciuti da Vako Vagon, chì hà strutture in Ankara Beypazarı è Temelli, sò aduprati nantu à e ferrovie cummerciale di paesi cum'è Germania, Francia, Svizzera, Spagna è Paesi Bassi.

L'avventura, chì hà cuminciatu cù a produzzione di carru di cavalli in l'anni 1960, più tardi si trasformò in a produzzione di letti di camion è rimorchi. A cumpagnia, chì hà cuminciatu à pruduce vagoni di container in u 2007, risponde à u 2010 per centu di i bisogni di vagoni di container di cumpagnie di logistica privata trà 2018-80.

Impiegazione aumentata

Serhat Kalaycıoğlu, u senior manager di a cumpagnia, hà enfatizatu chì producenu in 3 diverse fabbriche in una superficie totale di 65 mila metri quadrati. Serhat Kalaycıoğlu hà dettu: "A dumanda di ferrovie cummerciale hè aumentata durante u prucessu di pandemia. Cù l'aumentu di a dumanda, avemu ancu aumentatu a nostra pruduzzione è l'impieghi in e nostre fabbriche. Avemu aumentatu u numeru di u nostru persunale da 60 à 150, è u numeru di ingegneri R&D da 5 à 20 ".

Target d'esportazione 30 milioni d'euros

Dichjarà chì anu consegnatu più di mille vagoni più di 12 milioni di euro quist'annu, Kalaycıoğlu hà dettu chì anu aumentatu i so obiettivi per l'annu prossimu. Kalaycıoğlu hà dettu: "Avemu pianificatu di pruduce 2022 diversi tipi di vagoni di merci in 4. Semu in discussioni cù i paesi chì preparanu infrastruttura in Africa. Inseme cù u mercatu africanu, u nostru scopu di esportazione 2022 hè di 30 milioni d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*