I ricercatori cinesi anu sviluppatu un tissu auto-rinnova

I ricercatori cinesi anu sviluppatu un tissu auto-rinnova
I ricercatori cinesi anu sviluppatu un tissu auto-rinnova

I scientisti chinesi anu sviluppatu un materiale flexibule è veloce auto-guarigione alimentatu da battìri chì ponu esse trasfurmati in dispositivi portabili chì aiutanu à cuntrullà i membri artificiali o esoscheletri.

U studiu, publicatu in a rivista Nature Chemical Biology, hà vistu chì i circadori combina dui tipi di bacteria ingegneria in proporzioni specifiche per fà un tessulu simile à l'idrosol. I ricercatori di l'istituti di tecnulugia avanzata di Shenzhen in l'Academia Cinese di Scienze anu attaccatu un fragmentu di antigenu à a membrana di una bacteria è un fragmentu di anticorpu à l'altru.

Sicondu u studiu, i frammenti di l'antigenu è di l'anticorpu s'uniscenu, permettendu à u tessulu di guarì rapidamente quandu si strappa. Sfruttendu a capacità di ricuperazione rapida di u materiale, u gruppu di ricerca hà creatu sensori wearable chì ponu detect signali bioelettrici o biomeccanici da u corpu umanu.

U studiu hà dimustratu chì a conductività elettrica di u tessulu stretchable resta constantu attraversu stiramenti o piegamenti ripetuti, per pudè catturà accuratamente i segnali elettrici da i musculi è valutà istantaneamente l'intenzioni di u muvimentu di l'utilizatori.

Sicondu u studiu, i dispositi purtati basati nantu à u materiale ponu cuntrullà l'arti artificiali o l'exoskeletons in modu più efficace cà i sensori cunvinziunali. I scientisti anu ancu ingegneriatu i batteri cù catalizzatori specifichi, chì facenu u materiale capace di riduce i pesticidi à i sustanzi chimichi pocu tossichi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*