Primu Test Drives in Bursa City Square Terminal Tram Line in Maghju 2022

Primu Test Drives in Bursa City Square Terminal Tram Line in Maghju 2022
Primu Test Drives in Bursa City Square Terminal Tram Line in Maghju 2022

U travagliu nantu à a linea di tram T2, chì hè u prughjettu di a Municipalità Metropolitana di Bursa chì unisce u sistema ferroviariu cù u nordu di a cità, hè acceleratu. Mentre chì parechji travaglii cum'è l'ajustamentu di ballast nantu à a linea, a stallazione di e linee elettriche, a stallazione di trasformatori è a fine di u centru di mantenimentu-riparazione sò realizati simultaneamente; U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà enfatizatu chì anu u scopu di inizià i test drive in a prima mità di u 2022.

I travaglii in u scopu di l'offerta per u cumpletu di e produzioni mancanti nantu à a linea di tram Kent Square-Terminal, chì hè prughjettata da a Municipalità Metropolitana in linea cù l'obiettivu di tricotà a cità cù rete di ferru, cuntinueghjanu rapidamente. U prucessu di integrazione di a linea T9, chì hà una lunghezza tutale di 445 metri è 11 stazioni, à a linea T2 hè stata cumpletata prima. In u prughjettu, chì include 1 ponti ferroviari, 3 ponti autostradali, 2 trasformatori, edifiziu di serviziu di magazzinu, linea di cunnessione di magazzinu è linee d'attesa, distanze significative sò state cuperte finu à avà. In u scopu di diverse opere in è intornu à a stazione nantu à a strada, sò stati fabbricati 6 mila metri cubi di scavi, 300 mila metri cubi di riempimentu, 100 mila metri di cunfini è 27 mila metri quadrati di parquet. Circa 7 mila metri cubi di cimentu sò stati versati per u muru di cortina di cimentu armatu è diverse opere di cimentu armatu. Mentre chì 60 metri cubi di ballast sò stati posti in u scopu di a superstruttura di a linea, circa 29 mila metri cubi di ballast sò stati pruduciuti nantu à a linea cù a fine di a seconda strata di ballast. Mentre a custruzzione di taming cuntinueghja nantu à a strada di a linea di ballast cù una macchina di tamping, un totale di 900 tunnellate di pali d'acciaio galvanizatu sò stati fabbricati per u sistema di catenaria di linea aerea chì furnisce energia à i veiculi di u sistema ferroviariu. Mentre a stallazione di e linee aeree cuntinueghja, a stallazione di l'equipaggiu internu di un totale di 38 edifici di trasformatori longu à a linea hà ancu cuminciatu. Mentre a stallazione di 472 escalators è 6 ascensori in totale in 9 stazioni hè stata cumpletata, u rivestimentu di a facciata di l'edificiu di u centru di mantenimentu-riparazione à a fine di a linea, u sistema di elevazione di gru aerei è l'unità di lavaggio di vitture sò stati installati.

Test drive in maghju

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà esaminatu i travaglii chì cuntinueghjanu febbrilmente longu a linea. U presidente Aktaş, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Subsegretariu Generale Gazali Şen, u Direttore Generale di BURULAŞ Mehmet Kürşat Çapar è u rispunsevule di a cumpagnia di l'imprenditori, hà ricurdatu chì a linea di tram Kent Meydani-Terminal, chì a custruzzione hè stata ritardata per diverse ragioni, hè stata aspittatu cù curiosità è eccitazione da a ghjente di Bursa. Esprimendu chì un progressu significativu hè statu fattu in i travaglii finu à avà, u presidente Aktaş hà dettu: "A regione trà u Terminal è a Piazza di a Cità hè diventata una destinazione cù istituzioni educative, centri commerciali, polizia, mufti, tribunale, fiera, BUTTİM è Gökmen Aerospace. è u Centru di l'Aviazione. Se Diu vole, pensemu di inizià i test drive in aprile è maghju di l'annu prossimu. L'integrazione hè stata ancu ottenuta cù a linea T1. Pudete pensà à questu cum'è una padedda. Speremu, puderemu andà à l'assi nordu di a cità interamente per u sistema ferroviariu. Era un pocu tardu, ci eranu prublemi, ma avà possu dì chì simu vicinu à a fine ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*